Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Hva er det de driver med på den hytta? La henne til etter å ha lest denne tråden, men skjønner ikke helt. Er det et slags leirskoleopplegg der de skal drive med musikk? Haha virker helt sprøtt.

Tror hun tagget det ene bildet med at hun var på vei til "låtskrivercamp". Så er vel en slags workshop/kurs/sommerskole for folk som driver med musikk og skriver sanger kanskje.

Nå har jeg fulgt henne noen dager, og det som irriterer meg mest (rett etter "gutan og jentan og gutan!" og at hun ler av alt) er at hun aldri filmer hele ansiktet, men konsekvent bare halve, uannsett hvilken del av skjermen hun er på... noen ganger filmer hun halve seg med bakgrunne, snurrer rundt, og ender på andre halvdel av ansiktet. Jeg sitter bare spent å venter på et helt ansikt haha. #problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med å følge et menneske på snapchat som dere tydligvis ikke liker?

Det handler ikke om det. Dette forumet er til for å diskutere tema innen Rampelys.

De som diskuterer nyheter og aktuelle Saker, skal de slutte og lese aviser/se nyheter også?

Vi ønsker å diskutere ulike temaet bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Trine Grung kan hjelpe Carina til å bli litt mindre hjelpeløs på sosiale media.............?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Trine Grung kan hjelpe Carina til å bli litt mindre hjelpeløs på sosiale media.............?

TG har allerede utført sine tjenester :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Så ufattelig slitsomt det må være å skulle bry seg om å dokumentere alle dagens gjøremål via Snapchat

2. Så ufattelig slitsomt det må være å oppholde seg rundt henne når man står i fare for å bli filma og tatt bilde av 90% av tida  :overrasket:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Så ufattelig slitsomt det må være å skulle bry seg om å dokumentere alle dagens gjøremål via Snapchat

2. Så ufattelig slitsomt det må være å oppholde seg rundt henne når man står i fare for å bli filma og tatt bilde av 90% av tida  :overrasket:

Totalt utenfor tema, men for en tøff avatar. #katteelsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt utenfor tema, men for en tøff avatar. #katteelsker.

Jo takk, er kattemenneske av den ekstreme varianten sjæl  :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en dag der hun ikke drikker alkohol?

Joda, det var to dager sist uke, hvor hun var syk på søndag og mandag, da hun snappet fra legevakten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun oppdaterer bloggen sin ca en gang annenhver måned... hva er vitsen med å ha en blogg da tenker jeg. Via sosiale media ser det ut som om hun lever et svært utsvevende liv, (noe som snapchat tydeligvis bekrefter) så noe penger må jo musikken hennes generere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Hun oppdaterer bloggen sin ca en gang annenhver måned... hva er vitsen med å ha en blogg da tenker jeg. Via sosiale media ser det ut som om hun lever et svært utsvevende liv, (noe som snapchat tydeligvis bekrefter) så noe penger må jo musikken hennes generere.

Er nok heller pappaen enn musikken som gir penger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er glad i å trute til restylanemunnen sin ja.

Har forøvrig alltid undret meg over hvorfor hun ikke fikser tennene sine. Eller nesa..

Men hun tror kanskje at overdimensjonerte lepper tar fokuset bort fra de mindre heldige sidene ved fjeset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...