Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

har også en bekjent som er mer eller mindre god venn med Carina. Utrolig slitsom gjeng. Har unsubscribet alle sammen (de er en gjeng trønderjenter) på fb, så lite interessant det går an å bli. Fest, trening og trutmunn, 24/7. Herrefred

• Liker 1
Skrevet

Har man lov til å filme andre mennesker å legge de ut sånn? Sånn som i flyet og på flyplassen hun gjorde?

• Liker 1
Skrevet

Hva lever hun av?

Skrevet

har også en bekjent som er mer eller mindre god venn med Carina. Utrolig slitsom gjeng. Har unsubscribet alle sammen (de er en gjeng trønderjenter) på fb, så lite interessant det går an å bli. Fest, trening og trutmunn, 24/7. Herrefred

Jeg tror jeg vet hvilken gjeng du sikter til, med tanke på at de er 30 snart hele gjengen så blir det litt snedig.

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Å, herregud! Jeg la henne til på snap etter jeg leste denne tråden, og det er virkelig så kleint som det har blitt beskrevet. Jeg har sittet og gremmet meg for hver nye snap som har blitt lagt til på mystory, og det toppet seg da hun filmet en irritert Bjarne Brøndbo i bar overkropp... Tror jeg må slette henne igjen, dette orker jeg ikke.

Skrevet

Å, herregud! Jeg la henne til på snap etter jeg leste denne tråden, og det er virkelig så kleint som det har blitt beskrevet. Jeg har sittet og gremmet meg for hver nye snap som har blitt lagt til på mystory, og det toppet seg da hun filmet en irritert Bjarne Brøndbo i bar overkropp... Tror jeg må slette henne igjen, dette orker jeg ikke.

Jeg tror han dere komikeren Terje lo veldig av henne i hennes siste snap. Folkene rundt henne må da synes dette er veldig slitsomt?

Skrevet

Måtte jo bare se dette. Og jeg som har syntes enkelte av mine venner har overdrevet snappingen...  :hakeslepp: Lurer veldig på hvor gøy hun egentlig har det på fisketur og konsert etter å ha sett hvor ekstremt mye hun snapper. Eller er det kanskje gøy bare når hun vet mange får sett det? Dette blir jo som å legge ut statuser hele kvelden på Facebook om den utrolige morsomme festen man er på..

• Liker 1
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg tror han dere komikeren Terje lo veldig av henne i hennes siste snap. Folkene rundt henne må da synes dette er veldig slitsomt?

Ja, det er det jeg også tenker. Jeg hadde hvertfall blitt irritert, hun er jo mer opptatt av å snappe enn å faktisk være sosial.
Skrevet

Veldig pinlig med all filmingen av seg selv. Blir litt vel narsissistisk for min smak... Hadde hun snappet morsomme og interessante ting hadde det jo ikke gjort noe at hun snappet mye, men er jo bare det samme om igjen og om igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg slettet henne, ble for mye for meg også.

Skrevet

Måtte jo se jeg også. Jeg skjemmes.... Behov for oppmerksomhet sa du??

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mistet troen på menneskeheten etter å ha fulgt snappen hennes en uke.............

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skal dette være 'crazy rock'n roll' anno 2015? Bjarne Brøndbo er den som er kommet best ut av det den siste uken da han var den eneste som ba om ikke å bli publisert. Det sier litt. Når Bjarne Brøndbo er best.

Innlegget er redigert for hets/latterliggjøring.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Hva er greia med trutmunnen hun lager i alle selfie-filmene?

Skrevet

Hva er greia med å følge et menneske på snapchat som dere tydligvis ikke liker?

• Liker 5
Skrevet

Tror aldri jeg har sett så mye respatex og hardplast på én gang, som i denne fyllikkontoen.

Skal dette være 'crazy rock'n roll' anno 2015? Bjarne Brøndbo er den som er kommet best ut av det den siste uken da han var den eneste som ba om ikke å bli publisert. Det sier litt. Når Bjarne Brøndbo er best.

Kan noen forklare hva det er med Brøndbo og hvorfor han ikke ønsket å bli publisert. Betyr det at hun likevel la ut bilder/video av han? Hva er greia?

(Har ikke snap)

Skrevet

Kan noen forklare hva det er med Brøndbo og hvorfor han ikke ønsket å bli publisert. Betyr det at hun likevel la ut bilder/video av han? Hva er greia?

(Har ikke snap)

Hun filmet han i bar overkropp på vei inn til rommet, han sier "dette skal ikke publiseres noen steder/på Facebook), og hun sier "hihihihihihi, det er ikke Facebook :transe: "

• Liker 2
Skrevet

Hva er det de driver med på den hytta? La henne til etter å ha lest denne tråden, men skjønner ikke helt. Er det et slags leirskoleopplegg der de skal drive med musikk? Haha virker helt sprøtt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er greia med å følge et menneske på snapchat som dere tydligvis ikke liker?

Spar meg.

Hvorfor leser folk se&hør? Hvorfor stopper folk opp på gata hvis en fyr løper rundt naken? Hvorfor leser de fotballfrue sin blogg?

Har flere folk på snapchat jeg ikke liker og det er sikkert flere som ikke liker meg som har meg der og. 

Underholdning er vel stikkordet.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 9
Skrevet

Hva er det de driver med på den hytta? La henne til etter å ha lest denne tråden, men skjønner ikke helt. Er det et slags leirskoleopplegg der de skal drive med musikk? Haha virker helt sprøtt.

Godt spørsmål, lurer på det samme, ser ut som de har vært der noen dager nå.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...