Florence Skrevet 24. juli 2015 #181 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hehe, ja de dårlige videoene filmet rett oppi det føflekk-rike trynet hans.. "DA SEES VI PÅ JESPER NATTMANN I KVEILL" Har han forøvrig fortsatt og det har dukket opp et par videoer som bare er kvalme. (Beklager for detaljene..) En hvor han bl.a fister en dame og en hvor han filmer en dame som menstruerer(?) Ble ordentlig uggen. Virkelig en heslig type. Tipper foreldrene er kjempestolte av han. Endret 24. juli 2015 av lizzie_
FruHudson Skrevet 24. juli 2015 #182 Skrevet 24. juli 2015 Hva er det hun driver med med den fingergreia? Det samme lurer jeg på Drikker? Kombinert med litt plystring.. Spiller fløyte? 1
Bootybuilder Skrevet 24. juli 2015 #183 Skrevet 24. juli 2015 Ja jeg har hatt et minutts stillhet her nå. Kan være det virker som jeg har forbanna lite å ta meg til(det er forsåvidt sant) men nå har jeg sett på den snapstoryen en gang til.. Kjenner jeg blir oppgitt samtidig som jeg blir fascinert.. Hva er det som rir henne? Er det ren narsissisme? Virker jo ikke som hun skjemmes heller, sletter aldri fyllestoryene. Som er totalt meningsløse og intetsigende, tvert i mot så skader de hennes allerede dårlige rykte. Men hun tenker vel at hun er en etablert singer/songwriter og da skulle det vel bare mangle at hun ikke fester som Rihanna. Må gå varmt i kredittkorta hennes for den musikken hennes kan neppe gi mer avkastning enn en 50-lapp i måneden, hvis hun ikke da går i minus. Hun presenterer seg selv som en stor popstjerne fra Norge når hun er utenlands. Uberkleint! 1
Sandie Skrevet 24. juli 2015 #184 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hun presenterer seg selv som en stor popstjerne fra Norge når hun er utenlands. Uberkleint! Ja "Stjerne" er vel å ta litt hardt i. Ville heller sagt hun er en norsk C-kjendis som først og fremst er kjent fra Big Brother,noen glamour/nakenmodell/gatebilbabe oppdrag og en deltagelse i norske MGP. Artistkarrieren er ikke det første jeg forbinder med henne. Endret 24. juli 2015 av Sandie
loffen Skrevet 24. juli 2015 #185 Skrevet 24. juli 2015 Herregud, så tragisk. Det blir jo bare verre og verre.
Gjest Gia_ Skrevet 24. juli 2015 #186 Skrevet 24. juli 2015 Altså, var vel sånn minst 10 snapper med akkurat det samme på rad, og det er nok noe internt som er knallmorsomt for den gjengen hennes, men kjedelig og teit for oss.. Skjønner ikke hva den dama lever av, virker ikke som om hu jobber?
Tjukk Norris Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #187 Skrevet 24. juli 2015 Hun presenterer seg selv som en stor popstjerne fra Norge når hun er utenlands. Uberkleint! Det ante meg. Hørt hvordan hun setter på egen musikk på fester rundt om kring b.la.. 2
Christina82 Skrevet 24. juli 2015 #188 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Syns hun er morsom og følge med på Endret 25. juli 2015 av ninab82
MiniMjau Skrevet 24. juli 2015 #189 Skrevet 24. juli 2015 Det samme lurer jeg på Drikker? Kombinert med litt plystring.. Spiller fløyte? Skinnfløyte??! 3
Fralle Skrevet 24. juli 2015 #190 Skrevet 24. juli 2015 La henne til. Trodde dere overdrev. Tok feil. Beklager. 9
Gjest imperio Skrevet 24. juli 2015 #191 Skrevet 24. juli 2015 La henne til. Trodde dere overdrev. Tok feil. Beklager. velkommen til gjengen Tenkte det samme selv da jeg la hun til. Trodde folk overdrev nå til de grader, men nop de snakket sant
Fralle Skrevet 24. juli 2015 #192 Skrevet 24. juli 2015 velkommen til gjengen Tenkte det samme selv da jeg la hun til. Trodde folk overdrev nå til de grader, men nop de snakket sant Takk Hun er ganske ensidig i snapchat-bruken sin må jeg si...
loffen Skrevet 24. juli 2015 #193 Skrevet 24. juli 2015 La henne til. Trodde dere overdrev. Tok feil. Beklager. 1
Speedmaster Skrevet 25. juli 2015 #194 Skrevet 25. juli 2015 Da falt jeg også av. Har fulgt henne en måned nå, men nå klarer jeg ikke mer. Ble bare trist av å se noe så tomt. 2
MarianneE Skrevet 25. juli 2015 #195 Skrevet 25. juli 2015 Da falt jeg også av. Har fulgt henne en måned nå, men nå klarer jeg ikke mer. Ble bare trist av å se noe så tomt. Tomt er vel rette ordet. 1
Bootybuilder Skrevet 25. juli 2015 #196 Skrevet 25. juli 2015 Ja "Stjerne" er vel å ta litt hardt i. Ville heller sagt hun er en norsk C-kjendis som først og fremst er kjent fra Big Brother,noen glamour/nakenmodell/gatebilbabe oppdrag og en deltagelse i norske MGP. Artistkarrieren er ikke det første jeg forbinder med henne. ja det er ikke jeg som sier det, HUN presenterer seg selv slik utenlands. Som en stor popstjere fra Norge!
Sandie Skrevet 25. juli 2015 #197 Skrevet 25. juli 2015 ja det er ikke jeg som sier det, HUN presenterer seg selv slik utenlands. Som en stor popstjere fra Norge! Ja,jeg skjønte det var hun,og er enig i at det er temmelig kleint at hun presenterer seg som om hun har en stor artistkarriere! Hun kommer kanskje enklere unna med det i utlandet der ingen vet hvem hun er.Alle her til lands vet jo at hun ikke er det. 1
Gjest Dårris Skrevet 25. juli 2015 #198 Skrevet 25. juli 2015 Stor artistkarriere faktisk, jommen sa jeg smør!
Bootybuilder Skrevet 25. juli 2015 #199 Skrevet 25. juli 2015 Ja,jeg skjønte det var hun,og er enig i at det er temmelig kleint at hun presenterer seg som om hun har en stor artistkarriere! Hun kommer kanskje enklere unna med det i utlandet der ingen vet hvem hun er.Alle her til lands vet jo at hun ikke er det. Er så enig. Forstår ikke hvor hun får alle pengene fra, er vel ikke noen som kjøper den musikken? 2
Anbefalte innlegg