AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Del Skrevet 6. juni 2015 Går første året på master. Har uten unntak fått karakteren C på eksamener vi har hatt. Er det egentlig noen vits i å fortsette? Får man jobb i det heletatt med dette snittet (jeg har 100% jobb som jeg har permisjon fra, men den er knyttet til min bachelor grad) . Føler det ganske håpløst. Anonymous poster hash: d8175...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Del Skrevet 6. juni 2015 En C på et universitet er egentlig ganske bra. Klart en får jobb med det. Jeg har kun B og C på karqkterkortet (med én teit D) og er veldig fornøyd når jeg har fått C som karakter. Anonymous poster hash: 17266...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Del Skrevet 6. juni 2015 Så lenge du ikke har tenkt på en forskerkarriere er det vits å fortsette. Anonymous poster hash: bf0d0...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Del Skrevet 7. juni 2015 Du vil ikke kunne komme på intervju hos Statoil og andre store bedrifter, men det er fortsatt håp hos bedrifter med færre søkere. Anonymous poster hash: cae8c...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Del Skrevet 7. juni 2015 Det kommer helt an på hvilket fag det er snakk om. Anonymous poster hash: 573a9...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå