Gjest Tutte Skrevet 4. juli 2002 #1 Del Skrevet 4. juli 2002 for en månde siden så fikke jeg ømme bryster og mensen kom senere enn det den skulle....tenkte ikke så mye over det,fikk jo mensen.... Så hadde jeg mensen kortere enn det jeg pleier og hadde ikke vanelige blødninger heller bare "gromms".... Så no sitter jeg hær og venter på at jeg skal få mensen har fremdeles ømme bryster og humørsvingninger så store som hus..... Har hatt det den siste månden.... Har også vært myyye mer trøtt en vanelig og har stikkninger i magen... Har ikke tatt graviditets test vill ikke ,tror jeg skal venete en uke til og se hva som skjer.... Vet jo at man kan få mensen selv om man er gravid,og det er vanelig i min familie at HCG hormonet er ganske lavt de tre første måndene..... Min mor fikk ikke posetive graviditets tester før hun var tre månder på vei med meg og mine to søsken..... Alergiene mine er blitt betydelig verre kan det ha noe med at ikke mensen kommer eller?? hva mener dere ..... kan jeg være gravid???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei. Jeg synes du har mange symptomer på å være gravid jeg.. Særlig siden du ikke hadde "ordentlig" mens sist, det er visst mange som har det sliks om du (har ingen erfaring selv..) Når er det du venter evt. mensen igjen? Jeg ville uansett ha tatt en graviditetstest, er den positiv så slipper du jo å gruble lenger! :blunke: Er den negativ får du heller smøre deg med tolmodighet ... Ikke lett.. Lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 hei tutte! hva vi mener? jo jeg mener du skal ta en graviditetstest og ikke sitte å lure mer på det! vi kan jo ikke være synske og vite om du er gravid eller ikke! de symptomene du har kan likegjerne være graviditetssymptomer som at du er gravid.... INGEN kan vite med sikkerhet om man er gravid om man ikke tar en test, ikke legen, ikke jeg, ja selv ikke den som har vært gravid 1 eller 5 ganger! så uansett hva vi mener om dette, er det kun en graviditetstest som kan svare deg, slik er det dessverre... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 6. juli 2002 #4 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg synes du skal ta en test jeg, og er ikke den positiv så går du til legen å får han til å sjekke med ultralyd, eller hcg blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #5 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei igjen Tutte. Hvordan går det, har det skjedd noe mer? Tatt en test eller fått mensen? Bare lurte, da jeg er i en lignende situasjon selv for tiden :oops: (har fått bare brun utflod ved menstider denne gang..). Hilsen "Gjest1" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutte Skrevet 9. juli 2002 #6 Del Skrevet 9. juli 2002 Har tatt en test...den var negativ.... Venter ennda på mensen og har mense smerter i magen...har hatt det snart fjorten dager.....tenkte jeg skulle ta en test til om et pardager hvist det ikke skjer noe..... Ut i fra mine utreginger så om jeg er gravid så er jeg snart to månder på vei...er jo rart at ikke testen viser noe da...... hmmmmm.... Merkelige greier..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #7 Del Skrevet 10. juli 2002 har du andre symptomer da tutte? jeg mener, har du ikke hatt mensen på lenge, så ta deg en tur til gynekolog, hun kan finne ut om livmoren din har vokst. Er testen negativ er du sannsynligvis ikke gravid, graviditetstester er nemlig hyperfølsomme apparater. Jeg gikk uten tante rød i 5 uker, og trodde jeg var gravid, men neida. Nå derimot er jeg gravid i 10 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #8 Del Skrevet 10. juli 2002 er klar over at du er usikker på om kroppen din gir deg feile signaler, men dette er ikke rette plass å ta opp dette på. Ifølge en brosjyre utgitt sammen med en clearblue test, står det at uteblir din menstruasjon og du har negativ graviditetstest, ja da bør du kontakte lege... så her er det rette svaret og den rette konklusjonen synes jeg. Ikke noe mer du kan lure på nå! ta kontakt med lege! vi er ikke de rette folka til å svare på dette, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå