AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har eksamen på onsdag og fredag, og har blitt kjempeforkjølet :/ Jeg vet ikke om jeg har feber eller ikke, men har null konsentrasjon, sliter med at jeg ikke klarer spise/drikke fordi jeg har så vondt i halsen, får ikke pustet gjennom nesen og har mest lyst til å bare sove. Moren min sier en forkjølelse er verst de tre første dagene, men jeg mister jo tre dager med eksamenslesning? Burde jeg prøve å skaffe meg en sykemelding? Føler meg helt elendig... Anonymous poster hash: b210f...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Del Skrevet 6. juni 2015 Du er vel strengt talt ikke "kjempeforkjølet" hvis du ikke engang vet om du har feber eller ikke. Ser heller ingen grunn til at du skal skaffe deg sykemelding, og tviler uansett på at du hadde fått det. Les så mye du orker og har behov for, også tar du bare litt med ro. Lykke til på eksamen! Anonymous poster hash: 773c6...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 6. juni 2015 #3 Del Skrevet 6. juni 2015 Du får nesten bare vente til selve eksamensdagen. Sånn jeg har forstått så får du ikke sykemelding i tilfelle du er syk på eksamensdagen om flere dager, du må være syk på eksamensdagen og gå til legen samme dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Del Skrevet 6. juni 2015 Ettersom du har eksamen om så mange dager er du nok ganske frisk til den tid. Veldig synd at du skulle bli syk i eksamensforberedelsen, men dette er det ikke så mye å få gjort med dessverre. Dersom du fortsatt er syk onsdag og fredag (noe som jeg sterkt tviler på) kan du få legeerklæring og utsatt eksamen. Anonymous poster hash: 97441...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Del Skrevet 6. juni 2015 Ok, takk for svar Sitter her og pøser ned på appelsinjuice og solbærtoddy, men kjenner at konsentrasjonen ikke strekker til for lesing :/ Men får satse på at jeg kommer meg. Anonymous poster hash: b210f...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå