Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Det var imponerende soving! Her var vi oppe kvart over seks :fnise:

Stakkar med hodet i matta :ler: De er så søte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har en lei tendens til å være lys våken i halv seks-tiden da. I natt var det fra 04.40 til 05.30 :sFun_sleeping: Da er det greit at hun sover litt på morran. Håper hun legger fra seg den vanen etter påske når vi faktisk må opp klokka sju. 

Nå har mannen vært på do i ti minutter. Vurderer å konfiskere telefonen hans......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, A4-livet skrev:

Hun har en lei tendens til å være lys våken i halv seks-tiden da. I natt var det fra 04.40 til 05.30 :sFun_sleeping: Da er det greit at hun sover litt på morran. Håper hun legger fra seg den vanen etter påske når vi faktisk må opp klokka sju. 

Nå har mannen vært på do i ti minutter. Vurderer å konfiskere telefonen hans......

Godt det er flere enn meg som irriterer seg over litt for lange dobesøk :sjenert:  Jeg klikker snart over mannens mobilbruk. I går telte jeg sekunder hvor lenge den mobilen fikk ligge i fred før han tok den opp igjen. Tror ikke jeg kom til ti sekunder en gang før han igjen tok den opp på nytt for å sjekke VG/spille spill/sjekke Facebook - who knows?! Sykt viktig var det i alle fall :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fortelle at han kommer til å få hemoroider av å sitte lenge! Det er faktisk sant altså :fnise: Jeg gjorde det med mannen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med mannfolk og lang tid på do? Min sitter der i flere timer (føles det som :ler:). Tror jeg skal bruke tipset ditt, Weebs ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg syter mye om dagen, men jeg velger å syte litt likevel: Er alene med ungene IGJEN fordi mannen er på noe med jobben (ikke noe han måtte, men er en slags innflytningsfest formet firma de bruker til julebord og kick off. Vanskelig å si nekte han når han spør om det er helt krise at han drar. Det er jo ikke det selv om jeg foretrekker at han er hjemme). Var lettere da jr og M la seg til forskjellige tidspunkt, nå driver bare jr og sutrer og kommer med krokodilletårer sånn at jeg må gå fra M hele tiden og da er det jo aldri noen som kommer til å få sove. Som jeg gleder meg til neste uke når mannen skal være borte tre dager. Og så skal han være borte to dager i mai. Og ro ganger i juni skal han være borte. Seriøst, jeg kommer til å klikke om han prøver å nevne noe om guttekvekd som jeg vet han har snakket med kameratene sine om. Det får bli neste år. Tidligst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med at du tar deg et par frikvelder hvor han må ta alt av legging alene? Da får sikkert pipa snart en annen lyd :ler: 

(Ser for meg at du isåfall får deg en "frikveld" full av desperate telefonsamtaler fra mannen, hvor han lurer på hvordan i alle dager du pleier å løse den og den tingen. Sånn tror jeg hvertfall fort det hadde blitt her :fnise: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget til Marimba :plystre: Jeg syns det er lov til å klage litt når han slipper så lett unna uten at du får igjen for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med en nabo om å ta en spahelg til høsten :Nikke: 

Med stor fare for å jinxe så har M de siste tre kveldene sovnet med smokken i munnen og meg liggende ved siden av. Kanskje hun snart kan legges i egen seng :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du bor rett ved skogen når det kommer et rådyr joggende gjennom hagen en helt vanlig søndagsmorgen :fnise: Rusla over parkeringsplassen etterpå så jr fikk også sett det. Og mens jeg skriver dette på soveturen til M løp det et over gangveien fem meter foran meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løp akkurat en rev over plenen her:fnise: Landlige omgivelser:tommelsmil:

Angående mannfolk på do, så må min mann også bruke en halv time minimum på å få gjort det han skal. Turene må jo nesten legges inn på kalenderen, fordi det blir opptatt så lenge.. Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mumsy skrev:

Det løp akkurat en rev over plenen her:fnise: Landlige omgivelser:tommelsmil:

Det er mer eksotisk enn rådyr, men om det er sant at de tar katter kan de godt holde seg unna. Er allerede redd rådyrene skal spise tulipanene mine liksom :fnise:

Seriøst, i dag har jeg kløna. Mæla lilletåa i vippestolen tidligere i dag så neglen ble helt hvit og tåa rød og hoven. Og hva skjer når jeg skal snike meg ut av rommet etter å ha ammet M? Jo, jeg sparker borti døra med akkurat samme tå. Har ikke turt å ta av sokken og se på den etter det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte til slutt å ta av sokken (siden jeg skulle legge meg måtte jeg jo). Den ser verre ut enn jeg trodde :sjokkert: Legger ved bilde for å høste sympati :ler: IMG_0851.thumb.JPG.3b5c9b44482d651370e6ef3a98eed822.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auau! 

Du har min fulle sympati. Den tåa fortjener alt den måtte behøve, enten det er ispose på eller sjokolade innabords. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med litt sympati, mannen gadd ikke ha sympati med meg mer etter runde nr to :ler: Og det er helt greit, jeg måtte le selv. Er heldigvis ganske bra i dag, bare blå og hoven. 

Har kommet sykt mye snø her i dag da. Og det snør fortsatt. Er godt over 20 cm med våt snø. Mannen måtte skifte tilbake til vinterdekk på begge bilene klokka seks i dag tidlig stakkars. Så mange idioter som hadde tatt sjansen på sommerdekk i dag, hva tenker folk med? Tenk om de hadde kjørt på en unge pga null veigrep liksom. Får lyst å kjefte på dem! :sinna: 

Når du skal amme babyen men ender med å dunke henne i hodet med mobilen :fnise: Var heldigvis ikke hardt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4-livet skrev:

Godt med litt sympati, mannen gadd ikke ha sympati med meg mer etter runde nr to :ler: Og det er helt greit, jeg måtte le selv. Er heldigvis ganske bra i dag, bare blå og hoven. 

Har kommet sykt mye snø her i dag da. Og det snør fortsatt. Er godt over 20 cm med våt snø. Mannen måtte skifte tilbake til vinterdekk på begge bilene klokka seks i dag tidlig stakkars. Så mange idioter som hadde tatt sjansen på sommerdekk i dag, hva tenker folk med? Tenk om de hadde kjørt på en unge pga null veigrep liksom. Får lyst å kjefte på dem! :sinna: 

Når du skal amme babyen men ender med å dunke henne i hodet med mobilen :fnise: Var heldigvis ikke hardt da...

Kan ikke kjøre påmelding sommerdekk nå nei. Har vært skikkelig sløv i år med å legge om jeg.. men det lønte seg jo det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 20.59, A4-livet skrev:

Det er mer eksotisk enn rådyr, men om det er sant at de tar katter kan de godt holde seg unna. Er allerede redd rådyrene skal spise tulipanene mine liksom :fnise:

Seriøst, i dag har jeg kløna. Mæla lilletåa i vippestolen tidligere i dag så neglen ble helt hvit og tåa rød og hoven. Og hva skjer når jeg skal snike meg ut av rommet etter å ha ammet M? Jo, jeg sparker borti døra med akkurat samme tå. Har ikke turt å ta av sokken og se på den etter det :ler: 

Har ikke hørt noe om at naboenes katter er forsvunnet.. Men han tok joggeskoen min en gang, som sto på trappen:fnise: Han kunne jo like gjerne tatt begge to når han først var i gang, hva skal jeg med en sko liksom?:klo:

God bedring til tåa de forresten! :troest:

Endret av Mumsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Må slutte å lese dagbøker før kaffen har kicket inn. Nå fikk jeg mye rare bilder av rådyr som spiser katter, tulipaner og joggesko :ler:

Glad jeg bor nært sjøen nå, snøen har heldigvis ikke lagt seg på veiene her, litt på gresset, men bare for å irritere oss tror jeg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...