MiniMjau Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som finner billettene til 200,-? Har prøvd utallige ganger til diverse destinasjoner. Finner billetter fra 1000,- og oppover bare!!! :evil: Latterlig kampanje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Jupp, innenriks til 394 t/r og til London for 438 t/r. Men de mer eksotiske destinasjonene fant jeg ingen til under 1000-lappen. Og DET var irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Sikker på du følger retningslinjene da? Altså, søker i opplyst tidsrom og destinasjoner? Jeg fikk nemlig opp billigbilletter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg fant billige billetter mellom Oslo og Tromsø. Det ble lagt ut en bolk ca klokka ni i morrest, og den var utsolgt før det var gått en halvtime. Virker som om pågangen har vært enorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 London er billig enda, men vil tippe det er en av destinasjonene de har helt klart flest billetter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Etter 3 minutter på siden deres har jeg funnet billigbilletter til tromsø, london, praha og bergen.. lurer på om jeg ikke skal bestille en tur til tromsø for meg og sambo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Masse billig til stockholm igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Det ble lagt ut 200 000 billetter, og Norwegian har hatt store problemer med siden sin siden i natt, så det skal nok være mange billetter igjen! Det gjelder jo ikke fredag, lørdag og søndag da, men om man søker på ukedagene i det rette tidsrom er det enda mye å hente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. september 2004 #9 Del Skrevet 1. september 2004 Det ble lagt ut 200 000 billetter' date=' og Norwegian har hatt store problemer med siden sin siden i natt, så det skal nok være mange billetter igjen! Det gjelder jo ikke fredag, lørdag og søndag da, men om man søker på ukedagene i det rette tidsrom er det enda mye å hente![/quote'] Flere som prøvde i natt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #10 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg satt hele natten, men fikk ikke noe. Store problemer med nettstedet deres også. den 2 prøvde jeg også, men umulig. Fikk masse billetter, men de ar dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå