Gå til innhold

Onanerer du på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Har jeg aldri gjort og vil heller aldri gjøre. Men duverden å jeg har blitt steinkåt flere ganger på jobb....må sørge for at jeg gjemmer den delen av kroppen min som kan avsløre meg bak ett eller annet der jeg jobber :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Haha nei. Klarer fint å vente til jeg kommer hjem ;) Ekkelt å tenke på de jeg jobber med kanskje onanerer på vår felles do! :haar:

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

Jeg blir ofte veldig opphisset på jobb, tenker ofte at jeg kan onanere pittelitt i pausen, men det blir liksom ikke noe av. Er det noen som gjør slikt? Er det helt tragisk og bak mål osv,? Eller er det noe som folk faktisk gjør? Eg aner jo ikke. Kansje mine kolleger gjør det, eller har gjort det ? Blir faktisk ekstra opphisset av tanken på å gjøre det på jobb av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 6fdaa...3ba

Det er tragisk og bak mål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Tenker ikke folk på annet enn sex? Onanere på jobb? Herregud :roll: Dere får øve opp selvkontrollen, slik at dere klarer å holde ut til dere kommer hjem. Man MÅ ikke tilfredsstille en hver trang som kommer over en til en hver tid.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Ja jeg onanerer ofte på jobb,orker ikke gå rundt å være sprengkåt hele dagen,får ikke konsentrert meg om det jeg skal gjøre da,så letter ofte litt på trykket i løpet av dagen,ser ikke noe gale med det,for meg er det helt naturlig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett som det er :P



Anonymous poster hash: 11006...cc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke på skolen heller. 

Alle kan bli opphisset til tider og utider, men aldri følt for å onanere på bussen eller på butikken liksom  :fnise:

Det jo pirrende å tenke på å gjøre det offentlig, men er ikke helt idiot heller. Så nei, onanering gjør jeg hjemme. 



Anonymous poster hash: 7e79a...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg onanerer ofte på jobb,orker ikke gå rundt å være sprengkåt hele dagen,får ikke konsentrert meg om det jeg skal gjøre da,så letter ofte litt på trykket i løpet av dagen,ser ikke noe gale med det,for meg er det helt naturlig:))

Låser du deg inne på do da?

Skjønner ikke at folk kan gå rundt å være kåte på jobb. Jeg jobber i barnehage og er overhodet ikke kåt dagen lang. Hvis det nå skulle skje, så klarer jeg holde meg til jeg kommer hjem. Noen er jo kåte 24/7.

Anonymous poster hash: 95a3b...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg onanerer ikke på jobb. Pausen går til å skravle, spise og røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Låser du deg inne på do da?

Skjønner ikke at folk kan gå rundt å være kåte på jobb. Jeg jobber i barnehage og er overhodet ikke kåt dagen lang. Hvis det nå skulle skje, så klarer jeg holde meg til jeg kommer hjem. Noen er jo kåte 24/7.Anonymous poster hash: 95a3b...b91

ja jeg har funnet et lite avsides toalett i bygget der jeg jobber,for meg er det helt naturlig å onanere når jeg er kåt som er veldig ofte:) jeg gjør en bedre jobb visst jeg får tømt meg,klarer ikke å tenke på jobben visst kåtheten tar overhånd,bruker ikke lang tid heller det hele er gjort på 5-10 min:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei. Klarer fint å vente til jeg kommer hjem ;) Ekkelt å tenke på de jeg jobber med kanskje onanerer på vår felles do! :haar:

 

Er det eklere enn å tenke på at de gjør det som toalettet normalt skal brukes til? :klo:

 

Løsningen er muligens å ikke tenke så mye da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hallo!

kan ikke dette ventes med til man er hjemme?

 

Hehehe...joda...er enig jeg altså, men nå er det jo litt enklere og raskere for menn kanskje å trekke litt i firfisla og bli ferdig da...kanskje derfor de får det overstått så de kan konse bedre om jobben?

 

Det som er interessant her er hvorfor folk faktisk blir kåte på jobb? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er interessant her er hvorfor folk faktisk blir kåte på jobb? :fnise:

Fordi de smug-KGer i arbeidstiden, særlig på sexforumet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Jeg pleier av og til å gjøre det i starten av kundemøtene for å lette litt på stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man jobber som lærer på en bitteliten skole så er det mange grunner til at man ikke onanerer på jobb. Tanken har aldri slått meg heller da jeg har andre ting enn sex i hodet når jeg jobber med barn og unge, heldigvis.



Anonymous poster hash: 90c84...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig tråd:) Jeg har onanert på jobb fler ganger og jeg synes ikke det er noe galt i det. Som en annen påpekte så er ikke det noe mer grisete enn det man normalt gjør på toalettet. Jeg har også ronket på bussen på vei hjem fra byen, på toget en gang og ute i naturen på forskjellige plasser:) Jeg synes det er ekstra opphissende å gjøre det på steder med en teoretisk tjangs for at noen kan se det, men jeg er samtidig så forsiktig at det aldri har vært noen fare for det. Det er bare tanken som er spennende:)

Anonymous poster hash: eb783...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt oppstyret her. Jeg har en såpass hektisk jobb, og sex er nok det siste som dukker opp i hjernen min i løpet av arbeidsdagen min, så jeg har hverken mulighet eller lyst. 

Men hvorfor enkelte her synes det er så rart og grisete skjønner jeg ikke. Det er jo ikke akkurat som at vedkommende setter sett midt i kontorlandskapet og styrer på, eller i enden av sykesengen til gamle Olga.



Anonymous poster hash: 09584...f58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...