Gå til innhold

Onanerer du på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte veldig opphisset på jobb, tenker ofte at jeg kan onanere pittelitt i pausen, men det blir liksom ikke noe av. Er det noen som gjør slikt? Er det helt tragisk og bak mål osv,? Eller er det noe som folk faktisk gjør? Eg aner jo ikke. Kansje mine kolleger gjør det, eller har gjort det ? Blir faktisk ekstra opphisset av tanken på å gjøre det på jobb av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 6fdaa...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det noen få ganger, men da når det er få folk på jobb. Kjenner flere som har måtte gjøre det. Må man, så må man :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Lurer virkelig på hvilken jobb dere har

Anonymous poster hash: 8dbf5...f51

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelner.. TS

Anonymous poster hash: 6fdaa...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke ha en spesiell jobb for dette. De fleste har en eller flere doer på jobb...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Nei.. jeg blir aldri så opphisset på jobb at jeg føler et behov for å onanere. Kan føle at det kribler litt der nede hvis jeg tenker på noe som tenner meg, men det går jo over iløpet av noen sekunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Tenker ikke folk på annet enn sex? Onanere på jobb? Herregud :roll: Dere får øve opp selvkontrollen, slik at dere klarer å holde ut til dere kommer hjem. Man MÅ ikke tilfredsstille en hver trang som kommer over en til en hver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Men jeg jobber som nattevakt på bensinstasjon, så det sier seg selv. Fett-/wienerpølselukt, fulle idioter og drita husmødre i 50-årsalderen som blotter trusa får det ikke til å krible i trusa akkurat.

Anonymous poster hash: dfae0...96b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i disken. Time etter time. Blir mer og mer opphisset utover dagen, det er jo naturligvis ikke slik at jeg må onanere, men det er utrolig fristende..hadde en kunde spurt meg rett utenom vi skulle hatt sex så Hadde jeg fks sagt ja på flekken.. TS

Anonymous poster hash: 6fdaa...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, da hadde det garantert kommet i avisa.

Er bussjåfør.

Anonymous poster hash: afe6f...b60

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt èn gang. Det var fordi jeg var så enormt seksuelt tiltrukket av en kollega at jeg ikke klarte å holde meg.



Anonymous poster hash: acd45...1d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Blir ikke opphisset av å vaske eldre folk og tørke de i rumpa. 



Anonymous poster hash: 93c91...2a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittypurry

Nei, det har aldri skjedd og kommer aldri til å skje. Det er way beyond min komfortsone  :fnise:

Dessuten får jeg pikk i bøtter og spann når jeg ikke er på jobb (FOR en skrytepave :sjarmor::lur:  :ler:) så har aldri følt behov for å bruke pausene på jobb til sånt. Det er mye mer fristende å bruke pausene til å snakke med kollegene mine, spise, ta en viktig telefonsamtale eller trekke luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overhodet ikke.

 

Er ikke akkurat noe på jobb som jeg finner tennende. Dessuten er det superhektisk, rekker knapt å sette meg ned for å spise lunsj....

 

Skal vi se hva jeg har gjort på jobb idag............tømt og drenert en abces (byll), en mann fikk ei massiv blødning fra tarmen og rene blodbadet på do, en mann gikk i stans og måtte gjenopplives, har hjulpet ei dame som er slagrammet med å dusje, sårstell på et liggesår der jeg måtte skrelle bort død hud......... Dagene går i ett på jobb, og kåtskap er det siste jeg rekker å kjenne på-



Anonymous poster hash: 8373d...4e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittypurry

Ha ha, da hadde det garantert kommet i avisa.

Er bussjåfør.

Anonymous poster hash: afe6f...b60

 

:skratte: Ser liksom for meg overskriften: Buss ble forsinket grunnet at bussjåføren satt og runket på toalettet. Så ville det sikkert blitt spekulasjoner i om du var helt edru også, en runk og en dram på toalettet  :fnise:  :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som sædtapper på en gård, så ja.

Så du blir opphisset av dyr  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 8373d...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...