Gå til innhold

Lakris cravings

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har såååå lyst på lakris akkurat nå!!! :( Jeg prøver å gå ned i vekt, men får så dårlig samvittighet hvis jeg går og kjøper meg det nå. Men samtidig så tenker jeg; det er jo fredag. Må jo kose meg litt! Og lakris er heller ikke det verste man kan kose seg med uansett! Hva sier dere?  :sukk:

Anonymous poster hash: 44cfa...82d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har såååå lyst på lakris akkurat nå!!! :( Jeg prøver å gå ned i vekt, men får så dårlig samvittighet hvis jeg går og kjøper meg det nå. Men samtidig så tenker jeg; det er jo fredag. Må jo kose meg litt! Og lakris er heller ikke det verste man kan kose seg med uansett! Hva sier dere? :sukk:

Så lenge du er i underskudd totalt på uken så er det ikke noe stress.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såååå lyst på lakris akkurat nå!!! :( Jeg prøver å gå ned i vekt, men får så dårlig samvittighet hvis jeg går og kjøper meg det nå. Men samtidig så tenker jeg; det er jo fredag. Må jo kose meg litt! Og lakris er heller ikke det verste man kan kose seg med uansett! Hva sier dere? :sukk:

Det er jo sååå mye god sukkerfri lakris! Du får vondt i magen da, men det gjør fu vel kanskje uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver også å gå ned noen kg,  blir dårlig av sukkerfrie pastiller, men når lakris-cravingsene melder seg så pleier jeg å kjøpe en eske IFA eller 4-5 smågodtbiter. Så lenge man passer på mengden så er det lov å skeie ut litt i helga :) F.eks IFA har 200 kcal per 100 gram, og esken er på 34 gram. Er ikke mye man får i seg av kalorier da. 

Anonymous poster hash: 7bae7...307
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drikk lakris-te! Kjempegodt :)

Anonymous poster hash: 4ae90...e35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slanker meg også, men lakris er selvfølgelig inkludert i "budsjettet". Går mest i tyrkisk pepper da, så det blir mer suging enn spising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg slanker meg også, men lakris er selvfølgelig inkludert i "budsjettet". Går mest i tyrkisk pepper da, så det blir mer suging enn spising.

Ville valgt omtrent hviken som helst annen lakris enn tyrkisk pepper! Den inneholder jo sånn ca 98% kun sukker!!! :/

Anonymous poster hash: a4ce0...e9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...