edea Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Mannen og jeg har ei uke fri sammen i midten av november, og tenkte å spandere på oss en tur ut i verden. Det hadde vært godt å komme seg litt lenger sør også, tror ikke november er den værste tiden å få litt sol og varme på. Men når jeg sjekker charter-selskapene så finner jeg bare reiser til Tunisia og til Gran Canaria. Så foreløbig er vi litt usikkre. Så spørsmålet er; har noen noe bedre forslag? Det må ikke være til syden, altså. evt. Har noen vært til Tunisia eller Gran Canaria i samme tidsrom noen gang og kan fortelle meg litt om det? Lurer bl.a på om det er noe særlig varmt der på den tiden ? takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 De fleste turer er ganske billige i november, siden det ikke er skoleferie da. Jeg har selv vært på Gran Canaria og Tenerife på den tiden. Det var temperatur som en god sommer her hjemme (25-30 grader), men ganske kaldt i vannet på Gran Canaria (varmere på Tenerife). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 #3 Del Skrevet 15. oktober 2004 De fleste turer er ganske billige i november' date=' siden det ikke er skoleferie da. Jeg har selv vært på Gran Canaria og Tenerife på den tiden. Det var temperatur som en god sommer her hjemme (25-30 grader), men ganske kaldt i vannet på Gran Canaria (varmere på Tenerife).[/quote'] Er det like varmt i desember og?Vi sliter med å bestemme hvor vi reiser i romjula vi.Akkurat nå står det mellom Roma og Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. oktober 2004 #4 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror det er ok varme i desember også,kanarieøyene er jo vinterreisemål. De mest "værsikre" stedene er syd på øyene, altså puerto rico og playa del ingles på gran canaria og playa de las americas på tenerife. Dette gjelder sikkert for alle kanarieøyene. Hvis man reiser uspesifisert havner man ofte nord på øyene, hvis man ikke ber om å bo syd. Temperaturoversikt finner man i de fleste reisekataloger. God tur, heldiggriser som skal ut og reise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 #5 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tusen takk for tips du:)Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #6 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg skal til Madeira i november. Det er ikke kjempevarmt der da, men ca 20 grader. Gleder meg, gleder meg, gleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 15. oktober 2004 #7 Del Skrevet 15. oktober 2004 Gå til www.solia.no De har noen tilbud til Azorene og Malta for tiden, også i november om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verbatim Skrevet 18. oktober 2004 #8 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva med Egypt? Fantastiske strender. Kjempefint å dykke! (Eller snorkle..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå