Moonchild Skrevet 11. mai 2005 #521 Del Skrevet 11. mai 2005 Vi bestillte barnevogn på nett i går... var et tysk firma som selger i hele verden nesten.... Hvor da? Vi skal også kjøpe Hartan Skater kombivogn(men S, ikke X, selv om jeg ikke helt har skjønt forskjellen, bortsett fra at S har svingbart forhjul, noe X ikke har... Kanskje du kan opplyse meg?) Må man kunne tysk for å navigere på nettsiden? (I så fall kommer Månebarnet til å trenge hjelp, da jeg er superfrankofil, og overhodet ikke skjønner meg på tysk - muligens på trass...?) Uansett - gøy med vogn! Håper du får fri i morgen. Kjedelig med vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 11. mai 2005 #522 Del Skrevet 11. mai 2005 Grattis med ny vogn:)Håper du får fri i morgen da.Vet hvor vondt bekkenet kan være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei, det ble jobbings på meg i dag også... phu. men det betyr fri i morgen, og hele neste uke.. så da blir det laaang fri!!! Deilig. Var på vann-trening i går, og må si at jeg egentlig føler meg værre etterpå..... i allefall rett etterpå.. men jeg vet ikke om effekten har litt mer langtidsperspektiv... I går tok jeg det mye mer "piano" enn sist, da jeg hadde friskt i minne at jeg ikke følte meg så fresh etterpå, men allikevel var jeg skikkelig gåen i går kveld.. kom meg nesten ikke opp av sofaen når jeg skulle reise meg.. huff. Jeg får ta det enda roligere neste gang! jeg er sikker på at det varme vannet hjelper.... for det har jeg opplevd når jeg bader i badekar... så jeg får bare ta det litt med ro. Nå har jeg sett på kalenderen, og det viser seg at jeg har totatl 16 arbeidsdager igjen... gurimeg.. så deilig!!! Det skal jeg nok holde ut! Det jeg vet med sikkerhet, er at dersom jeg ikke hadde tatt ferie nå fra juni av.. så hadde jeg garantert blitt sykemeldt, for det er IKKE godt å være på jobb for tiden... så arb.giveren er litt heldig her.. men da vi planla at jeg skulle ta ferie før permisjon, visste vi jo ikke at jeg skulle bli dårlig.. så jeg føler at jeg må "kjøre løpet" nå.... Skal jo ha laaaaaaaaaang fri, så det er ikke så nøye synes jeg! Vel, får vel jobbe litt, siste dagen på en stund, så jeg har nok å gjøre!! Ha en fin dag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. mai 2005 #524 Del Skrevet 12. mai 2005 Stakkars deg! :trøste: Det er ikke noe godt å ha det vondt. Håper du ikke blir noe værre da. 19 dager igjen på jobb? Jeg tør ikke telle hvor mange dager jeg har igjen på jobb. Det er nok mye mer enn deg. Men jeg tror nok jeg skal ta meg noen feriedager, jeg også. Ha en fin torsdag, og ha en riktig så fin friuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 13. mai 2005 #525 Del Skrevet 13. mai 2005 16 arbeidsdager igjen?Wow det er ikke mye det.Håper du blir bedre da,ikke noe godt å jobbe når man har vondt i bekkenet.Tiden flyr gitt,jeg sjekket i dag når permisjonen min starter og det er 16 juni.Det er jaggu ikke lenge til,men jeg er jo sykemeldt jeg så jeg merker nok ingen forskjell der nei. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. mai 2005 #526 Del Skrevet 19. mai 2005 Måtte bare innom å redde dagboken din. Den skled lenger og lenger ned på siden. Og det går jo ikke an!! Håper du nyter friuken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei og hopp..... her er jeg!!! Har vært lite på nett disse fridagene... har vært så deilig å ha fri, og kunne gjøre alt jeg vil i mitt eget tempo!! Har vært mye sammen med en god venninne som fikk baby for noen mnd siden.. så jeg har fått trent masse... skifte bleie, gi flaske osv!!! Ellers har barnerommet begynnt å ta form, og det er jo kuult!! Selvom vi kanskje ikke bor her særlig lenge med lille nurk, så må vi jo ha alt i orden!!! I dag skal vi på to visninger, og det ene er veldig interesant.... la inn bud på den for en uke siden, etter at vi fikk en privat visning, men de ville vente til visningen var gjennomført, så da får vi bare vente og se! Er ikke langt unna der vi bor nå, men det er hus med hage og større plass... helt ypperlig!!!! Lille nurk herjer og koser seg, har fortsatt god plass tror jeg, for det er store bevegelser ofte.. hele magen flytter seg! Det er også mye hikking... har våknet et par netter p.g.a det! Jeg begynner å bli veldig nyskjerrig på hvem som bor i magen min....... gleder meg til å treffe nurket!!! På mandag er vi 29 uker... starter på uke 30.... har gått passe fort synes jeg..men jeg er redd den siste tiden kommer til å gå sakte..... I går fant jeg det skjemaet jeg skal fylle ut og sende til trygdekontoret på nett... så nå har jeg fyllt ut det. Skal bare printe det på jobb, og se over, så sender jeg det..... da er det gjort!! I kveld blir det deilig middag, og GP. Har ikke noen forventninger til GP, da jeg sjelden ser på det, men nå skal vi være hjemme, så da blir det vel til at det står på i bakgrunnen. Ønkser alle KG venner en god helg... og en ekstra stor takk til min gode venn Siam, for at du reddet dagboken min!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mai 2005 #528 Del Skrevet 21. mai 2005 En sann glede å være til hjelp, vettu!! Trygdeskjemaet holder jeg på å fylle ut også. Må bare høre om en ting på jobben først. Regner med å få sendt det på mandag. Lykke til med visningene! Nå synes jeg dere burde få tilslag på noe snart. Den ene hørtes jo kjempefin ut! Jeg krysser fingrene. Ha en trivelig lørdagskveld! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #529 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei hei... for en hektisk morgen... mye å gjøre etter litt fri på jobben, og budrunde på hus. Ble ikke vår tur denne gangen heller...... folk har mye penger virker det som... vi får håpe det blir vår tur snart!!! Er godt vi ikke MÅ flytte.. har jo en fin leilighet... er bare ikke så praktisk med tanke på barn.. men i starten har det jo ikke så mye å si hvor man bor.... blir nok værre når nurket ønsker å løpe rundt masse, og krever mer av seg! Gravide oppdatering: Nurket herjer og koser seg masse... i dag er vi 29+0, dvs 11 uker igjen... oioioi som tiden flyr! Gleder meg til å møte lille nurket!!! Sover dårlig om natten for tiden... mye liv på nattestid i magen, og et par doturer hver natt gjør sitt til at det ikke blir så kvalitet på det lille jeg sover innimellom. Godt det bare er et par uker igjen å jobbe...... Ønsker alle en fin fin dag! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 23. mai 2005 #530 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei vennen, Håper dere får kjøpt et hus snart da:)Men som du sier,det har ikke så veldig mye å se det første året.Vi bor i en 2 roms leilighet og har tenkt å fortsette med det til neste år i hvertfall.Han skal sove på rommet vårt det første året likevel.Vi har begynt så vidt å titte på rekkehus,men ser vi noe vi liker så er det ikke noe i veien for at vi flytter før neste år. Doturer på natta ja,vet akkurat åssen det er.Men nå er det ikke lenge igjen,tiden går jo så fort. Ha en fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. mai 2005 #531 Del Skrevet 24. mai 2005 Dere finner nok og får noe dere liker snart, shy! Sikkert greit å ikke bli hauset opp til å betale mer enn noe er verdt. Jeg føler meg skikkelig unormal som ikke går på do om natta... Har ikke gjort det siden jeg ble gravid, jeg. Men det hendte titt og ofte før. Merkelig. Men det er sikkert ikke noe å være lei meg for. Ha en kjempfin uke! Ps. jeg har også bare 15 dager igjen å jobbe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #532 Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, da var det fredag igjen... deilig!!! Sliter veldig på jobb for tiden... har fortsatt vondt i bekkenet, og vurderer fortløpende om jeg skal ringe legen. Det som holder meg igjen, er jo nettop det at jeg bare har 12 dager igjen å jobbe, og en del å gjøre i den forbindelse, som MÅ gjøres.. og da er det kanskje bare å bite tennene samme og holde ut!! Skal bli godt med helg, har ikke så mye planer, men skal på foreldre og barn messen på søndag.. håper å gjøre noen kupp da ja!! Vil benytte sjansen til å ønske alle KG lesere en suuper helg.. måtte den bli solfyllt og avslappende!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #533 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei, Da var straks helgen over igjen... kiipt, men sant! Lørdag og søndag går så fort altså.... Snart er det jo "fri" et helt år... så jeg skal kanskje ikke klage! er spent på hvordan det blir! I dag var vi på messe på hellerudsletta, og fikk kjøpt reiseseng, bleie dispenser, vippestol og noen tåte-flasker! Tror vi gjorde noen kupp... Det var sinnsykt mye folk, og massssssssse barnevogner..... ble litt slitsomt, men fikk i allefall gjort det vi kom for... Har vært på noen visninger, men tror ikke vi byr på noen av de...... må ha den "her vil vi bo" følelsen... og den fikk vi ikke! Tre uker igjen, så er det fri, fri, fri, og så en fødsel... og mamma-permisjon!!! Hurra!!!!!!! Babyen sparker og koser seg, og jeg gleder meg til å treffe den.. er 30+0 i morgen!! Ti uker igjen!! Ha en fin kveld alle sammen!!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mai 2005 #534 Del Skrevet 30. mai 2005 Hurra for 30+0!! Tenk bare 10 uker igjen.. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. mai 2005 #535 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg hadde også lyst til å dra på Foreldre & Barn Festivalen, men det ble ikke noe av siden vi var på hytta... Håper dere finner drømmehuset snart, da. Selv om det kanskje er like greit vente til babyen er født? Det er jo aller best at ikke alt skjer på en gang, kanskje? Gratulerer med 30 uker!!! Nå er det ikke lenge igjen. Det går sikkert fort, det tror jeg det kommer til å gjøre i alle fall. Ha en glimrende uke! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #536 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei April og Siam.. så kos med besøk!!! I natt har jeg sovet skikkelig dårlig... har egentlig vært i dårlig form siden i går... fikk vondt i magen utover dagen på jobben i går.... og det ga seg ikke, så etter jobb dro jeg rett hjem og la meg.. lå til kl. var halv åtte, da måtte jeg spise litt... mannen kom sent hjem, og vi la oss nokså tidlig... jeg ville bare ligge i sengen uansett, så det passet meg fint..... har sovet skikkelig dårlig, sikkert fordi jeg sov på ettermiddagen i går. I dag er magen VELDIG hard... pleier absolutt ikke å være SÅ hard.... lurer på hva som skjer. Alt er sikkert helt naturlig... men man lurer alltid når man opplever sånne ting som man ikke er vant til...... I morgen har jeg fri, og det er bra!!! Trenger den ene dagen i uken.. det er helt sikkert!! Etter i dag, har jeg bare 10 arb. dager igjen... det er digg!!! Vel, får vel jobbe litt nå som jeg er på jobb.. ha en fin dag alle sammen!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. mai 2005 #537 Del Skrevet 31. mai 2005 Æsj, så ekkelt, shy! Det er sikkert ikke noe farlig, men det er greit å ta det litt med ro. Hva slags vondt i magen hadde du? Ha en fin dag! Jeg har også bare 10 dager igjen etter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #538 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Siam... ja litt kiipt.. har gudskjelov ikke vondt akkurat nå.. men jeg får innimellom sånne falske rier.. eller kynnere... slitsomt. Vondtet jeg hadde i går, kan nesten beskrives som en mage-betennelse eller noe... veldig stram og øm i magen likssom....... tenke kanskje at det kom av en stressete arbeidsdag, samtidig som jeg var litt "turbo" i helgen også, så jeg var ikke fullt så uthvilt som jeg burde være på mandag..... ikke vet jeg... får bare følge med.... skal til jordmor neste uke, så da får jeg høre med henne!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 31. mai 2005 #539 Del Skrevet 31. mai 2005 Det høres ut som livmoren din er i gang med hardtrening. ;-) Det er vel heller ikke uvanlig at kynnere settes i gang av stress? Men jeg skjønner godt at det ikke er behagelig. Uansett er det bra at du snart skal ha ferie og permisjon - det er viktig å kose seg litt på slutten også! Forresten - har du fått vognen din ennå? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #540 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei jenter.. takk for hilsener.. I dag skal jeg til legen (ekstraordinært) da jeg har så mye kynnere, og veldig vondt i magen. Kan ikke gå på do og tørke meg engang, uten at det starter med rier eller kynnere som det heter.... veldig slitsomt... legen synes dette var litt merkelig, og ville ha meg inn til kontroll! Fint at han tar det så alvorlig! Moonchild: vi har ikke fått vognen enda.... har ikke regnet med at den kommer før i midten av Juli, så jeg håper babis holder seg inne i magen frem til da i allefall..... hadde jo ikke planer om for tidlig fødsel.. har egentlig ikke tenkt på det som noe alternativ i det heletatt.... bare tenkt at " jeg skal sikkert gå et par uker over tiden"... men vi får se... Ønsker alle en fin dag! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå