shy Skrevet 11. april 2005 Forfatter #481 Del Skrevet 11. april 2005 Hei og hopp.. mandag igjen. Vi har hatt en fin helg. Fått utrettet en hel del, bl.a å få pakket ned alt vintertøyet, og fått det i kjelleren.. deilig.. mere plass!!! Ellers har jeg besøkt en venninne som bor et stykke unna, vært på fest på lørdag kveld, sett på enda en barnevogn, shoppet litt klær til mannen, og i går var vi på visning på et lekkert rekkehus, som vi var med på å by på i dag, men som gikk alt for høyt for oss.... folk har virkelig mye penger virker det som...... ja ja, da var det ikke meningen at vi skulle bo der!!! I dag var jeg hos jordmor på morgenen, og alt så bra ut. Det var en kjemepsøt student med også, som fikk lov å "trene" litt på meg. Vekten øker og øker... phu... og magen er akkurat på målene som den skal være. Hjerterytmen viser 151 slag i minuttet... og da er det vel en jente.... he he.. ikke godt å si, men i følge de kjærringrådene så skal det da være en jente. Vi skal på 3D ultralyd på onsdag, så da får vi se om vi får vite noe mer... det hadde vært stas.....!! Var i allefall deilig å vite at vi er friske og raske begge to!! i dag har vi akkurat rundet 23 uker....17 uker igjen.. gurimeg!! Det går fort! Ellers er vi lykkelige for at vår KG venninne: April har fått en skjøn liten datter, og at alt er bra med mor og barn! Ønsker alle en fin mandag! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 11. april 2005 #482 Del Skrevet 11. april 2005 Høres ut som du hadde en flott helg:)Bra alt var bra på kontroll i dag.Så spennende med 3D UL på onsdag da,gleder meg til å lese rapporten.Ha en fortsatt fin mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. april 2005 #483 Del Skrevet 11. april 2005 Så fint at alt så bra ut på kontroll. Jeg synes det er greit å få bekreftet det innimellom. Synd rekkehuset ble for dyrt, men da kommer det nok noe enda bedre senere. Sånn har det alltid vært for oss, i alle fall. Vi prøvde restauranten i Stockholm som du anbefalte, og vi koste oss skikkelig. Det var virkelig god pasta der. Takk for anbefalingen. Håper du får en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. april 2005 #484 Del Skrevet 13. april 2005 Så synd med huset da....men som Siam sier det kommer nok noe bedre senere!! Så spennende det blir med 3D UL da!! Gleder meg til å lese referat! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 13. april 2005 #485 Del Skrevet 13. april 2005 Innom for å se om du hadde skrevet noe referat fra UL'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. april 2005 #486 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg er også spent på hvordan det gikk med ul'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. april 2005 Forfatter #487 Del Skrevet 14. april 2005 Hei jenter.. sorry at jeg ikke fikk oppdatert i går, men etter UL gikk det i ett på "privaten" og jeg var på svømming og greier. ... (forøvrig veldig fin trening!!) Ul gikk fin fint.... vi var der i nesten 1t, og damen tok seg veldig god tid... nesten FOR god tid... både mannen og jeg kom til et pungt hvor vi tenkte at "nå er vi vel ferdige"... litt rart kanskje, for man skulle jo tro at man aldri får nok, men det ble litt vel langtekkelig tilslutt når vi hadde sett alle vinkeler, tatt alle mål, og zoomet inn på omtrent alle omeråder..... men men... bedre med for lenge enn for kort..... det var i allefall VELDIG god service der, og damen prøvde hardt å se kjønnet... hun konkluderer også med at det er en liten pike og hun sjekket flere ganger, så nå tør vi å tro at det stemmer!!! Moro.... Alt var bra med babyen, men den var nokså stor i forhold til terminen mente hun, og hun var ganske overbevist om at vi er litt over en uke lenger på vei enn det terminen sier.... men vi får se..... det er jo den ordinære UL som gjelder, og det er den vi forholder oss til!! Vi fikk med oss et fint bilde av lille prinsessen som ligger og sover med armene under hodet.... Det var kjempekos å se henne smatte, gjespe, sutte på totten og kose seg...... Mannen var meget fornøyd!! Dette var siste gangen vi ser henne før hun kommer ut.... (tror vi da..) og nå er det bare å se frem i mot mottagelsen!! Vi gleder oss bare mer og mer!!! Det var en fin opplevelse med 3D ul, men det var ikke såååå spesiellt som jeg trodde.. det er egentlig en vanlig ul, men så kan de gjøre om bildet innimellom, slik at man får se babyen i 3D... 3D ul er mer ømfintlig, og tar tak i det første den kommer over, så hvis det er en arm i forkant av fjeset f.eks, så er det armen den fokuserer på, mens den vanlige ul klarer å "se" forbi armen.. skjønner? Vel uansett... det var moro.... men nå holder det for vår del... og jeg tror mannen er tilfredstillt nå. Ønsker alle en fin dag!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. april 2005 #488 Del Skrevet 14. april 2005 Så bra at alt så fint ut! Gleder meg til vi skal til 3d ul i mai. Må kanskje bestille time snart? Ha en riktig så fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. april 2005 #489 Del Skrevet 14. april 2005 Så flott at alt var bra:)Grattis med ei jente i magen.Husker også når vi var på 3D,vi satt der og tenkte nå er vi vel ferdig.Det var liksom ikke noe mer å se,vi hadde sett alt etter 30 min.Men koselig å se den lille igjen da. Skal på 3D om 12 dager.Gleder meg masse. Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. april 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 15. april 2005 Hei jenter... takk for koselige hilsener!! Nå er det fredag, og nok en gang helg! I kveld skal jeg på middag til en venninne, og resten av helgen har jeg egentlig ikke så vanvittig mye planer. Skal se på en Teutonia Y2K på lørdag, den er ny, men selges privat av en dame som tydeligvis importerer privat... hun annonserer på FINN hele tiden. Er spent på hva vi synes om den. Egentlig så liker jeg best de vognene som har hard bag og ikke soft bag, men kan jo hende jeg ombestemmer meg når jeg ser denne. I dag er det nøyaktig 2mnd til jeg er ferdig å jobbe, og jeg er jo alerede sykemeldt 20% på grunn av bekkenet, dvs fri hver onsdag... litt deilig med en sånn avlastningsdag midt i uken!! Håper det hjelper litt.. hadde fri nå på onsdag, men var allikevel nokså dårlig i går kveld... huff.. jeg gleder meg litt til å "få tilbake" kroppen min..... Og å få UT bayen... eller tør jeg si prinsessen? :o Tror det er mye morsommere å ha henne utenfor enn inni... Det er jo mange fridager i mai også, så i prinsippet så har jeg mye mindre enn to mnd igjen å jobbe.. helt utrolig egentlig!! Wuææææææ når jeg teller, og tar bort fridager og sykemeldingsdager, har jeg egentlig bare 31 dager igjen å jobbe... himmel.. og det er mye som skal på plass før da!!! Gulp!!! Vel, får kanskje jobbe litt nå da.. he he Ønsker alle en suuper helg!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. april 2005 Forfatter #491 Del Skrevet 18. april 2005 Hei.. og god mandag! Denne helgen har vært fin og innholdsrik! På fredag ble det jente-fest, og jeg koste meg veldig. Fikk hvilt litt før jeg dro, så jeg holdt ut helt til alle ville ut, da kjørte jeg alle på byen, og så dro jeg hjem til mannen som var hjemme. På lørdag var jeg på barnevognhuset Rudo og tittet på en barnevogn som heter Skater X. Den likte jeg kjempegodt, og det begynner å snevre seg inn nå... Etter at mannen var ferdig på jobb, var vi og tittet på en Teutonia Y2K, som også var fin.. men sånn utseende messig liker jeg Skater bedre. Det er + og - på begge to, og jeg vet sannelig ikke hva som er viktigst... blir gal av å vurdere frem og tilbake. Nå har vi bestemt at mannen må bli med og se på Skater vognen, og så får vi se hva det blir til! (Synes den var litt lettere å legge sammen, og det er jo veldig viktig!!! I tillegg til at den hadde justerbar fjæring, og det kan være en fordel i forhold til hvor man går på tur hen) .... ikke lett! I går var det 60 års dag for min kjære far, og det var velidg vellykket!!! Hadde en fin feiring synes jeg! Nå er det to dager på jobb, og så er det fri på onsdag.. litt deilig egentlig!!! Lille nurk, herjer og koser seg inne i magen min, og vi ser ofte bevegelse utenpå magen nå... mannen er henrykt over at han også får se..... Var inne på babyverden nå, og fikk se at det er nøyaktig 16 uker og 1 dag til termin... gulp... det går fort det!!!! Ønsker alle en suuper mandag, og ellers en fin uke! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. april 2005 #492 Del Skrevet 18. april 2005 God mandag!!! Så fint at helgen har vært så bra! Vi tenker så det knaker på vogner vi også! Det er jammen ikke lett. Jeg har en venninne som, om hun skulle ha kjøpt igjen, rett og slett hadde gått for en vanlig dypvogn og heller kjøpt en lettere sportsvogn senere. For komb/duo understellet blir så tungt etterhvert. Men jeg vet jammen ikke. Kanskje jeg går for en duo? Jeg vil gjerne ha en litt større bag, så frøet får god plass til klær og pose til vinteren. Han kommer sikkert ikke til å bli en liten baby, hvis han ligner sin far.... Men jeg må gå og kikke litt mer. Har tenkt meg en tur på Barneverden på onsdag. Der har de kanskje noen andre merker og modeller enn på Rudo og Babyshop? Det begynner å nærme seg termin, ja. Jeg fikk plutselig litt angst i helgen, for det er så mye som står igjen. Men det ordner seg sikkert. Det er over 3 måneder igjen. Ha en riktig så fin uke, shy! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. april 2005 #493 Del Skrevet 18. april 2005 Det nærmer seg raskt nå ja shy! Godt å lese at dere har det så bra! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. april 2005 #494 Del Skrevet 20. april 2005 Bare innom med en god Ser at du har det bare bra, og at tiden flyr avgårde! Men, da gjør den jo det for meg også tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. april 2005 Forfatter #495 Del Skrevet 21. april 2005 Hei... i dag er det torsdag.... og jeg hadde fri i går. Hadde en ganske så rolig dag, da bekkenet ikke var særlig godt. Fikk møtt noen venninner til lunsj, og var og handlet halve mamma-avdelingen på HM. Var så lei av alt jeg hadde av klær, så jeg bare "måtte". Kjøpte også en liten snoopy kjole til lille nurk, så nå får vi håpe at UL var riktige, og at det er en liten pike, ellers så har jeg noe jeg kan gi bort..... Formen er ok, var på vann-trening i går kveld, og da merket jeg at det var ganske vondt i bekkenet, men jeg er litt bedre i dag, så kanskje det har hatt virkning.... har jo 8 ganger igjen, så jeg får håpe det gir resultater. Er 24+3 i dag, og kjenner liv hver dag.... får foreløpig ikke noe respons hvis jeg prøver å "erte" lille nurk litt, men det kommer vel snart det og. Vi ser i allefall at det beveger seg inni magen min, og mannen synes det er veldig gøy!! Ønsker alle KG damer en riktig god torsdag! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. april 2005 #496 Del Skrevet 21. april 2005 Så deilig med vanntrening. Jeg fant aldri noe i nærheten av meg, så jeg droppet det. Går heller noen turer i stedet. Deilig med nye klær! Det gjør susen det. Og er vi heldige kan vi kanskje bruke det et svangerskap til?? Ha en god torsdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 21. april 2005 #497 Del Skrevet 21. april 2005 Godt å høre at dere har det bra:)Har hørt mange som skryter av vanntreninga,jeg fant ikke noe i nærheten så jeg droppet det jeg og.Går bare hos fysio.Gøy med nye klær da,har ikke handlet noen mammaklær jeg da jeg ikke har funnet noe jeg liker.Jeg har bare en mammabukse og et skjørt som jeg kjøpte i Paris. Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. april 2005 #498 Del Skrevet 21. april 2005 Vanntrening hørtes herlig ut ja! Er det organisert trening med instruktør eller? Bor like ved bassenget, men orker aldri å ta turen...det er et varmtvannsbasseng da..så det frister ikke akkurat til høytemposvømming! Deilig med nye klær da! Jeg syns det var så mye fint på mammaavdelingen på HM nå! Må jo innom for å titte litt da...jeg har jo fortsatt håp om at jeg også skal få kjøpe mammaklær snart! Det finnes ikke noe bedre enn å iføre seg nye klær spør du meg...sikkert derfor jeg shopper så ofte! og da er HM god å ha...ellers hadde det blitt fryktelig dyrt er jeg redd (med mine vaner altså!) Håper du får en fin torsdag shy!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. april 2005 Forfatter #499 Del Skrevet 22. april 2005 Hei jenter, og takk for koselige hilsener!! Vanntreningen er veldig fin... det har ikke noe med svømming å gjøre.. tar faktiskt ikke ett eneste svømmetak mens vi holder på. Vi har ting som vi kan flyte med (vest, flyte-belte eller sånn tube) som gjør at vi holder balansen på dypet, også jogger vi til litt hurtig musikk rundt i bassenget. Vi gjør også alle mulige øvelser, og blir ofte delt inni gravide/ikke gravide grupper, slik at vi ikke gjør noe galt med bekkenet vårt. Vet ikke om det hjelper så mye på bekkenet.. kanskje litt tidlig å si, men det er jo uansett deilig trim!! I helgen blir det litt sosialt... ut med venninner i dag, og litt fixe og ordne i morgen sammen med mannen som har tatt seg lørdags-fri... WOW!! Forresten, har jeg glemt å si at mannen fikk jobben? Ja det tror jeg faktisk jeg glemte å si.. så nå blir det ikke mer overtid, i allefall ikke i den str. han har det nå.... han starter alerede 3 juli, så det blir ikke så mye ferie på oss i sommer... men han tar litt fri når lille nurk kommer selvsagt!!! Det var fint med den nye jobben.. mye mindre arbeid, til en bedre lønn..... skulle nesten tro det var en drøm!!!!!!! Ønsker alle en fin helg!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. april 2005 #500 Del Skrevet 22. april 2005 Så deilig at mannen fikk jobben! Det er sikkert fint at han ikke jobber så mye overtid nå som dere skal få småttiser. Deilig at han kommer hjem i tide. Vanntreningen høres fin ut. Blir faktisk litt misunnelig på deg der. Selv om det ikke frister så veldig å stille i badedrakt i nærmeste fremtid... Ha en riktig så fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå