Moonchild Skrevet 11. januar 2005 #301 Del Skrevet 11. januar 2005 Kvalme en hel dag er vel ingen forunt, selv om de er i lykkelige omstendigheter. Håper den går over snart. Det er vel ganske vanlig at den forsvinner i uke 12 - så vi får håpe at det gjelder for deg også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei alle sammen!! Takk for mere trøst! I dag er jeg bedre, er på jobb nå, og skal prøve å være suuper effektiv, siden jeg har vært litt til og fra i det siste. Har bare kastet opp en gang i dag, og det er jo helt suupert!!! I dag kjenner jeg det strekker og "drar" nede i underlivet... eller hva nå jeg skal kalle det. I allefall lenger ned enn magen. Kjenner virkelig godt at det skjer ting der.... mulig det er livmoren som utvider seg.. ikke vet jeg. Er 10+2 i dag, bare 12 dager til jeg beveger meg over i 2.trimester!!! Hurra!!! Ser ut som dette går fint!!! Hadde egentlig planer i kveld, men har valgt å avlyse, for ikke å provosere frem noe mer kvalme enn nødvendig. Tar det heller med ro på sofaen. Ha en fin dag alle kg venner!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. januar 2005 #303 Del Skrevet 12. januar 2005 Godt du føler deg litt bedre! Kan nok hende det var lurt å avlyse planene dine i kveld! Flink du som tar skikkelig vare på deg selv Bare 12 dager til den magiske grensen... Syns jo nettopp du testet positivt jeg Ha en fin fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. januar 2005 #304 Del Skrevet 12. januar 2005 Lurt å ta det med ro, ja! I 2. trimester skal man visstnok boble over av energi, så kanskje vi kan ta igjen litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei jenter.. ja Bizzy, det synes jeg og, og nå er det din tur... tiden flyr, så dette skal nok gå fin fint!!! Siam: Jaaaa takk til masse energi!!! :enig_animasjon: Det har jeg ikke noe i mot... nå har det vært så stusselig en stund, så nå synes jeg at jeg fortjener en bedre periode, om jeg skal si det selv! I dag er også formen fin, det er utrolig deilig, har ikke brukket meg en eneste gang, *kryss i taket*, inni meg tenker jeg at kanskje den runden jeg hadde på tirsdag, var slutten på kvalmen? Det hadde vært noe det!!! :enig_animasjon: I allefall nyter jeg de dagene som er suupre, og håper det kommer fler av de!!!! I dag er vi 10+3, og jeg kjenner fortsatt at det strekker og drar nederst i magen, det må jo være livmoren som har bestemt seg for å vokse litt? Tror dere ikke? :enig_animasjon: Er på jobb, og får gjort mye, men måtte bare innom og sjekke at alle har det fint!!! ha en fin dag alle KGère!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2005 #306 Del Skrevet 13. januar 2005 Så bra at formen er litt bedre i dag, det har du fortjent. Håper virkelig den verste kvalmen har gitt seg og at tiden bare flyr avsted frem mot uke 12! Synes ikke tiden går så sakte alikevel jeg Ha en fin dag og pass på å slapp av litt også :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #307 Del Skrevet 13. januar 2005 Da *krysser* jeg litt for at du er ferdig med svangerskapskvalme (for denne gang). ;-) Kjempekos at du har fulgt med hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 14. januar 2005 #308 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei shy Bare innom en liten tur for å se hvordan du har det Sender deg masse energi, og håper at kvalmen gir seg nå når du snart er 12 uke på veg Ha ei kjempefin helg da fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei April, så kos at du tenker på meg.... det setter jeg veldig pris på!!! :enig_animasjon: Moonchild, jeg har faktisk fått en "kvalme-pause" nå, noe jeg setter umåtelig stor pris på!!!! Det er bare sååååååååååååååå deilig!!!!! *tine*; koselig med besøk sånn på tampen av uken, jeg ønsker deg en fin helg tilbake!!! I dag er som sagt over her, formen fin... det er så utrolig deilig!!! Jeg setter VELDIG stor pris på hver dag som er fin nå..... for nå vet jeg jo hvor ille det kan være!!! I dag er vi 10+4, på mandag er vi altså ferdig med 11 uker, og starter på den siste uken i den "kritiske" fasen... Herlig!!!! I dag skal vi i overraskelses 30-års dag, til en kamerat, og i morgen skal vi ha alle jentene "mine" med menn på middag, hvor vi står for middagen, èn av jentene har med forretten, og èn av jentene har med desserten.... på den måten blir det ikke så mye for noen... fin løsning synes jeg!! Gleder meg veldig til det... det blir så utrolig kos med alle sammen!! En liten baby kommer det også... bare 14 dager gammel!! Så da få vi kanskje trent litt da... he he. Vel, ønsker alle mine trofaste og gode KG venner en fin helg!!! :enig_animasjon: stor varm fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 17. januar 2005 Mandag igjen...tiden går ganske fort egentlig!!! I dag er vi 11+0!!!! En uke igjen til vi er gjennom den første kritiske fasen..... hurra!!!! Helgen gikk ganske fort.... men ble dårlig igjen i går, og det fortsatte som bare det i dag tidlig... dro på jobb 0800, da sykemeldingen var over, men ble bare hengende på do, og kaste opp, og endte med å stikke i 0930 tiden til legen for å få mer 50% sykemelding... fikk ut denne uken, og så får vi virkelig håpe det er over!!!!!!!! Det er så slitsomt å ha det sånn.... men jeg hadde jo en god del fine dager forrige uke, så jeg skal kanskje ikke klage!! Det eneste som ikke har forandret seg så veldig er matlysten... den er generellt dårlig.... har egentlig ikke lyst til å spise i det hele tatt.... men vet jeg må... Vel, det var litt om status for shy på mandag ettermiddag. Håper alle andre har en fin dag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. januar 2005 #311 Del Skrevet 17. januar 2005 Uffda, jeg trodde det var over nå, jeg! Men da blir det kanskje sjeldnere og sjeldnere da? Deilig å ha noen fine dager innimellom. Skikkelig dritt å ha noen dårlige. Gratulerer med uke 11! Dette går jo bra. En uke igjen til 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. januar 2005 #312 Del Skrevet 17. januar 2005 :trøste: Stakkar Shy...jeg håper virkelig at det snart gir seg!!! Det der er ikke moro i det hele tatt!!! Godt at du fikk mer sykmelding..det trenger du nå! Ta vare på deg selv shy!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. januar 2005 #313 Del Skrevet 17. januar 2005 Gratulerer med 11 fullgåtte uker, shy Nå er det bare ei uke igjen til kvalmen forhåpentligvis gir seg helt Det blir deilig det tenker jeg Godt at legen er forståelsesfull, og gir deg fortsatt sykmelding. Ta det med ro, og slapp av! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. januar 2005 #314 Del Skrevet 18. januar 2005 God bedring fra kvalmen, Shy Fornuftig av deg å få 50 % sykmelding! Snart er du over de magiske 12!! Så spennende!!! :D Ønsker deg en god uke! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Siam, Madden, *tine* og Hulderjenta!! Tusen takk for koselige trøste-meldinger!! I går var en slitsom dag, kastet opp fra morgen til kveld, og beholdt minimalt av det jeg prøvde å spise.... Nå er jeg på jobben, har hatt en rolig morgen hjemme, hvor jeg gjør ting i snegle-tempo, for ikke å provosere kvalmen mer enn nødvendig, og er spent på om jeg nå klarer å beholde den brødskiven jeg spiste før jeg dro hit. Jeg har fått meg sånn SeaBand... kvalme-armbånd, som trykker på et pungt på hånleddet mitt, og skal likssom ta vekk kvalmen... jeg vet ikke helt om det virker enda, men er villig til å prøve det meste. Det jeg har funnet ut er at ingefær i hvertfall ikke virker på meg, men det er mulig det å spise kjeks før jeg står opp virker litt... noen ganger går det fint, andre ganger ikke, så det er vanskelig å si..... De reisesyketablettene virker som bare det, men de får jeg jo ikke lov å ta med mindre jeg MÅ... og det føler jeg er ganske sjelden..... Vel, nå er det tirsdag, har ikke så mye planer for uken, og det er jeg glad for... håper, håper, håper veldig at jeg skal bli litt bedre igjen nå!!! Ha en fin tirsdag til alle dere andre KG-jentene!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. januar 2005 #316 Del Skrevet 18. januar 2005 Stakkars liten! Jeg kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være å ha den duste-kvalmen hengende over seg i dag ut og dag inn! Jeg skal prøve å skremme den bort! Bøøøø! :evil: :evil: Eller lokke den bort, kanskje? Jeg håper den tar beina på nakken snart. Nå har den vært lenge nok hos deg. Bra at du kan slappe av denne uka. Det er vel kanskje ikke noe vits å legge noe særlig planer heller? Bli bra igjen, du må, du må bli bra igjen! (Jahn Teigen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Siamvennen!! Takk for at du skremte bort kvalmen min... det hjalp, tro det eller ei... eller kanskje det er armbåndet som funker... jeg har i alefall beholdt alt jeg har spist i dag, og det er jo helt herlig!! En annen god nyhet, er at jeg skal på Oslo Akutten i morgen kveld på UL, fikk plutselig kjempelyst til det, og fikk time alerede imorgen. Da håper jeg vi får se en helt frisk og fin liten baby!!!! Kanskje det kan gjøre det litt mere verdt å gå så kvalm hele tiden... i allefall gi meg litt motivasjon!?! Mannen skal selvfølgelig være med, og vi gleder oss begge to!!! Vel, i dag er en god dag!!! Og det er deilig å kunne si høyt!!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. januar 2005 #318 Del Skrevet 19. januar 2005 Så bra at formen er bedre, shy Lykke til på UL - det blir stas tenker jeg Regner med at dere får se en frisk, liten baby der inne, som bare gleder seg til å treffe dere stor fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. januar 2005 #319 Del Skrevet 19. januar 2005 Så fint at skremmingen eller armbåndet hjalp! Håper kvalmen holder seg borte, nå da. Gleder meg til å høre referat etter ul'en i dag. Det blir moro! Det er sikkert en liten sprett der inne. Ha en fin dag frem til da også, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei *tine* og Siam!! Ja, det blir veldig spennende med UL, er nesten litt nervøs nå.... er vel redd for at det er noe som er galt, men ingenting tyder på det så jeg burde vel egentlig ta meg sammen, og slutte å tulle sånn!!! I dag er formen foreløpig fin, bruker armbåndet fortsatt, og tar det rolig på morgenen.... I dag er vi 11+2, bare 5 dager til magiske 12!!! Tiden HAR gått fort!! Gleder meg også til å møte jordmor den 3/2, er jo ikke så lenge til det heller... er spent på hva som skjer hos JM. Vel, tiden har kommet for å jobbe litt.... skal prøve å få skrevet en rapport når jeg kommer fra UL senere i kveld. Ha en fin dag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå