shy Skrevet 11. august 2005 Forfatter #621 Del Skrevet 11. august 2005 Hei jenter... takk for hilsener og heiing!! Her skjer det faktisk ingenting foreløpig.... AAAAAAAARRRGGGGHHHHHH... begynner å bli så sliten og lei, og er så nyskjerrig og spent på hvem som bor inne i meg!! Men det ser ikke ut som det skal skje noe enda.... var hos jordmor i går, og alt er helt suupert med urin, blodtrykk og vekst på prinsessen, så her er det selvsagt ingen som vil gjøre noe før det har gått helt ut overtids-perioden...... noe som forsåvidt er fint, for det beste er jo å være i toppform, men jeg er bare så utålmodig nå!!! Vel, vel, jeg får vel bare tusle rundt her hjemme og ruge så lenge... Lover å si ifra dersom det skjer noe!!! Ønsker alle en suuper dag! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 11. august 2005 #622 Del Skrevet 11. august 2005 Vi får håpe at det ikke er lenge til du skal hilse på prinsessa di da vennen.Skjønner godt at du er sliten ja.Var sliten selv enda så gikk jeg ikke lenger enn 35 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. august 2005 #623 Del Skrevet 11. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. august 2005 #624 Del Skrevet 11. august 2005 Hei vennen min! Jeg vet godt hvordan du har det nå. Det er skikkelig pyton å gå og vente sånn. Men som du sier, du får nyte friheten og stilleheten. Den kommer ikke igjen på en stund! Jeg håper virkelig du slipper å vente så lenge, jeg skal heie på deg og prinsessa di. Gleder meg til å høre nyheter om at noe er på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. august 2005 Forfatter #625 Del Skrevet 12. august 2005 Hei nat26, bizzy og Siam, takk for trøst og , det hjelper på mens jeg venter!! Her er det fortsatt ikke noe nytt..... har bittelitt stikkinger nedover i underlivet, og er nummen i korsryggen, men det tror jeg rett og slett kommer av at det nå har blitt så tungt!!!! Jeg har blandete følelser for tiden: jeg vet jo at det er så kort til jeg skal føde, at jeg tar det helt piano nå, i tillegg til at jeg (spesiellt når jeg går og legger meg om kvelden) verker etter å komme i gang, og få møte prinsessen min...... Akkurat nå for tiden virker det som at alle rundt meg er mer stresset enn meg... og tlf står selvsagt ikke stille... til tross for at vi har sagt at vi gir beskjed når noe skjer... men sånn er det vel bare!! Nå er det straks helg, og mannen ønsker at nurket kommer denne helgen... passer så fint nå, vi er så klare begge to, og han gleder seg til å være sammen med familien sin i to uker og finne ut av alt nytt! Håper han får det som han vil! Ønsker alle en strålende fredag! stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. august 2005 #626 Del Skrevet 12. august 2005 Håper mannen din får det som han vil da Følger spent med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. august 2005 #627 Del Skrevet 12. august 2005 Håper det skjer noe denne helgen. Lørdagsbarn er spesielt søte!! Ha en fin fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. august 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 13. august 2005 Hei igjen.... ikke noe nytt i dag heller.... bittelitt kramper i natt, der hvor hodet til babyen ligger, men det gikk fort over, og ellers ingen tegn. Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei nå... spesiellt siden det begynner å bli så veldig tungt... Får likssom ikke gjort så mye annet for å få tiden til å gå heller, da jeg ikke orker å gjøre så mye. Litt ond sirkel det der. Vi vet jo nå at babyen er stor og fin, har festet seg for lengst, kynnere har jeg hatt i ukesvis, og UL terminen har blitt bekreftet en gang MER enn man vanlig får.. så det irriterer meg litt at det ikke skjer noe... alt ligger jo til rette for det... Vel, får jo ikke gjort noenting!! så det er vel bare å vente videre!! Ha en fin helg alle sammen! kos shy ( 3 dager på overtid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. august 2005 #629 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg skjønner virkelig godt at du begynner å bli lei. Og det frister kanskje ikke med en lengre gåtur i oppoverbakke eller i trapper, dersom du begynner å bli tung... Det er faktisk det eneste "trikset", etterfulgt av et glass rødvin og sex som jeg vet har funket for flere av venninnene mine... *Venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. august 2005 #630 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg er utålmodig sammen med deg! Kom igjen nå da, lille prinsesse!! Mamma venter på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. august 2005 Forfatter #631 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Siam.. oppe sent du og ja? Blir vel mye intervall-søvn på deg tenker jeg..? Hei Moonchild, nei, dropper alle sånne kjerringråd jeg, har likssom ikke troen på at det hjelper noe særlig.. og har heller ikke særlig lyst til å jogge så mye i trapper, eller ha sex lenger for å være ærlig! Huff.. ikke noe nytt heller... sliten i korsrygg, og litt stikkinger der hvor hodet til babyen ligger, men ikke noe kraftig eller regelmessig, så det er nok bare vekten til babyen som plager meg der nede... Ha en fin natt alle sammen! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. august 2005 #632 Del Skrevet 14. august 2005 Hei Siam.. oppe sent du og ja? Blir vel mye intervall-søvn på deg tenker jeg..? I går var vi sent oppe, gullet vårt sover ganske bra om natta, så vi er ikke utslitte. I dag sto jeg ikke opp før kl 12!! Men det ble jo ikke så veldig lang sammenhengende søvn, da... Men det gjør ikke noe. Håper det skjer noe snart, nå er det din tur!! Jeg kommer innom støtt og stadig for å sjekke om noe har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. august 2005 Forfatter #633 Del Skrevet 15. august 2005 Neida.. ikke noe nytt her i gården.... buhhhhhhuuuuuuuuuu.....!! Går ikke an å bli mer klar enn det jeg er nå...... phu! Vel, det er jo "bare" 15 i dag, skal til legen på onsdag, noe han sa da han satte opp timen at " jeg regner ikke med å se deg her den 17, men vi får vel sette opp en time for sikkerhets-skyld"...... blæ!!!!!! Nei, opp med motet , får jo ikke gjort noe med saken..... Lurer på om jeg skal legge meg og prøve og se om jeg får sove litt til.... ellers blir dagen veldig lange vet jeg.... Ha en fin dag, alle sammen... kos shy 5 dager over termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2005 #634 Del Skrevet 15. august 2005 Så spennende! Prinsessen er rett rundt hjeørnet, og jeg skjønner at dagene blir laaange når man går sånn og venter! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. august 2005 #635 Del Skrevet 15. august 2005 Så kjedelig!! Du får prøve å følge det rådet jordmoren ga meg: Gjør noe ekstra hyggelig hver dag. Gå ut og spis med mannen, gå på kino, ta hudpleie, fotpleie eller hva som helst. Det har du fortjent og det kan bli lenge til neste gang... Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. august 2005 #636 Del Skrevet 15. august 2005 Sender over en god !! Håper du finner på noe kjekt å fordrive tiden med..for å bare veeeente er utrolig slitsomt! Synes tipset fra Siam var veldig lurt jeg... Krysser fingrene for at det skjer noe snart!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. august 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 15. august 2005 Hei Søndagsengel, Siam og Madden!! Takk for trøst og tips! Kos at dere følger med. Her er det ikke noe spes nytt, annet enn at jeg (beklager detaljene ) har slim på papiret hver gang jeg går på do... ikke blod eller noe altså, bare hvitt/gulaktig slim.... lurer på om det er begynnelsen på noe?? Vel, tiden er det eneste som kan vise det...!!! Sov godt alle sammen! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2005 #638 Del Skrevet 16. august 2005 Så kjedelig at du må gå og vente så lenge! Kanskje legen har noen tips i morgen? Den lille koser seg nok veldig i mamma`s mage. Hun kommer nok når hun er klar! Men sikkert lurt å gjøre som Siam sier, gjør noe hyggelig hver dag, siden det kan bli en stund til neste gang :icon_smile: Ha en fin tirsdag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2005 #639 Del Skrevet 16. august 2005 Ikke noe som skjer enda? Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. august 2005 Forfatter #640 Del Skrevet 16. august 2005 Hei Siam... nope.. ikke no action enda.. annet en masse slim som driver å kommer, i dag har det vær masse mer enn i går, så kanskje det er starten på ett eller annet.... Skal til legen i morgen, og da må jeg jo sutre veldig.... så får vi se!! Ha en fin kveld!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå