*tine* Skrevet 28. juli 2005 #601 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei shy Bare innom for å ønske deg lykke-lykke til med den forstående fødselen Jammen har tiden gått fort, og nå er du snart i mål!!! Tenk det da! Du skal få hilse på prinsessa snart!!! Håper det går fort og greit Stor fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juli 2005 #602 Del Skrevet 28. juli 2005 God torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 28. juli 2005 #603 Del Skrevet 28. juli 2005 Oioi! Nå er det ikke lenge igjen før du får hilse på bebisen din... Så spennende, og ikke minst deilig! Gleder meg dessuten til å lese om hvordan du trives med å trille tur med vogna. Jeg må innrømme at selv om U2 er yndlongsbandet mitt, så var det faktisk helt greit å ikke være på konserten i går. På tross av at den fikk flott kritikk + at jeg har hørt at den var utrolig bra, fra venner som var der. Og den eneste grunnen er nok at jeg er tung og gravid... Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #604 Del Skrevet 30. juli 2005 Lørdag... deilig. Har mannen hjemme, og vi er litt laid- back i dag. Tror det blir litt shopping og en båttur i dag... ellers ingen planer. Formen er fin, men begynner å kjenne det litt i ryggen nå, det er jo tungt, så det er kanskje ikke så rart! Lille nurket beveger ofte på seg, men det er tydelig veldig trangt, og noen ganger synes jeg det er direkte ubehagelig at hun beveger seg, fordi det er så trangt.... men vi er jo glad for å kjenne liv hele tiden da!! Jeg begynner å bli litt utålmodig nå.... I dag er det 11 dager til termin, og jeg er helt klar..... så hun er hjertelig velkommen når som helst nå!!! Mannen vil gjerne at hun venter litt til, da det passer best på jobben hans akkurat som jeg bryr meg... he he.... nei, da får jobb være jobb...!!! Vel, får komme meg ut i det fine været nå.... kan ikke sitte mer her inne nå! Ønsker alle en fin helg! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juli 2005 #605 Del Skrevet 30. juli 2005 Godt å høre at du er klar, får bare håpe hun ikke drøyer altfor lenge før hun kommer. Vi får heie henne frem! Håper du har hatt en fin lørdag, og at dere har kost dere i det fine været. God helg, tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 1. august 2005 Forfatter #606 Del Skrevet 1. august 2005 Hei og hopp.... nok en mandag!! 9 dager til termin!!! Guri meg.... det er stas!! Nå klarer jeg ikke å fokusere på så veldig mye annet enn akkurat det..... Venter på at noe skal starte hos Siam, som skal være før meg i køen, slik at jeg er neste-kvinne ut!!! Ikke så mye planer for denne uken, men mange er tilbake fra ferie, så det blir sikkert en del cafè turer..... blir kos å se folk igjen!! Skal til legen igjen på onsdag, men det er jo vanlig rutine kontroll bare..... er ikke mye han kan gjøre til eller fra nå!!! Ønsker alle andre en fin uke! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. august 2005 #607 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, det hadde tatt seg ut om du hadde sneket deg før meg på oppløpssiden!! Da skulle du ha fått høre det! Det er ingen klare symptomer her, bare en haug med innbildte. Det er jo værre enn rundt IKM dette her! Det skal bli veldig greit å få det unngjort. Veldig spennende, er det. Og det er umulig å ikke tenke på noe annet. Ha en riktig så fin uke, du også! Kos deg med cafébesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. august 2005 #608 Del Skrevet 1. august 2005 Det er så spennende når det nærmer seg sånn Jeg er så spent og håper du ikke må gå å vente altfor lenge!! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2005 #609 Del Skrevet 1. august 2005 Så spennende du må ha det for tiden! Flott å lese at du er klar for fødsel og å hilse på babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. august 2005 Forfatter #610 Del Skrevet 2. august 2005 Hei Siam, April og Hulderjenta... så kos å få besøk!! Moro at dere følger med!! I går fikk jeg meg en fotpleietime, det var jammen meg på tide, og utrolig deilig!! Nå har jeg pene, nystellte føtter for en liten stund.... noe man burde unne seg mye oftere, men er lett å glemme når dagene flyr!! Hadde litt murringer i går, og lurte på om det var signaler om noe... men det ga seg utover kvelden... i dag hadde jeg litt slim (beklager detaljene) når jeg gikk på do, med bittelitt blod i, men da mener jeg bare bittelitt altså... så jeg tror ikke det er slimproppen, for det bør vel være mer slim og blod, men kanskje det er starten på den.... det trenger jo ikke å bety så mye, den kan jo komme uker før fødselen.. og jeg er nå helt innstillt på å gå til termin, så det overrasker meg om det skjer noe før da! Er jo bare 8 dager igjen... det skal jeg nok klare!! I dag skal jeg møte et par venninner, det blir kos å se de igjen etter ferien, og ellers blir det vel en rolig hjemme-kveld med mannen tenker jeg! Ønsker alle en suuper dag! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. august 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 4. august 2005 Hei hei.... i dag er det 6 dager til terminen min!! (Tickeren er to dager feil ser jeg!) Nå kan alt skje, og jeg gleder meg... samtidig som at roen har senket seg litt over meg.... var mye mer utålmodig i forrige uke og uken før der..... nå VET jeg likssom at det ikke kan være lenge igjen, så nå bare nyter jeg fritiden min merker jeg.... utrolig hvordan det svinger sånn! I går var jeg hos legen, og han var nesten forundret over å se meg der.. han hadde nemlig trodd at jeg kom til å føde før i går... men når han kjennte på meg og babyen, spådde han at jeg skulle gå et par dager over termin... vet ikke hvordan han kan vite det men det høres ikke så ille ut det... da er det ca litt over en uke igjen i såfall! Skulle gjerne hatt 05.08.05 eller 08.08.05, men det er jo ikke så mye jeg kan gjøre med det!! Det er ingen tegn til noe som helst foreløpig, og alle prøvene hos legen var fine. Jeg er egentlig i suuper form, og må nok en gang si at de siste mnd i svangerskapet har vært de aller beste!! Husker med skrekk og gru de 17 første ukene hvor jeg spydde i tide og utide, og i uke 20 da bekkenløsningen kom for fullt!! Nå er kvalmen borte for lengst, bekkenet er veldig bra i og med at jeg kan hvile og ta mitt eget tempo hele tiden, og det eneste som er et problem er magen, men den MÅ jo nødvendigvis være stor på slutten.... Jeg sover kanskje ikke så godt for tiden, i allefall ikke lenge av gangen, men det skal jeg jo ikke på en stund heller, så jeg får se på det som trening til ammeperioden!! Ønsker alle en fin dag..... Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. august 2005 Forfatter #612 Del Skrevet 7. august 2005 Hurra.. Siam har fått sin skjønne Oliver, og nå er jeg neste-kvinne ut!!! Kan godt tenke meg at det starter i kveld, slik at vi føder i morgen en gang!! 08.08.05 hadde jo vært en fin bursdagstall!!! Men det er nok ikke meningen at hun skal ut enda.. har ingen symptomer som tyder på at hun skal ut foreløpig.... virker egentlig som hun er suuperhappy inne i magen min, og koser seg veldig! Jeg sover forsåvidt godt for tiden, så jeg skal nok klare å ha energi nok til fødselen, men ryggen begynner å værke nå... eller hoftene/bekkenet må jeg vel si.... sliter litt, og orker ikke så mye for tiden.... Gleder meg til å "få tilbake" kroppen min, og med det mener jeg ikke at jeg tror jeg kan komme meg rett tilbake til de gamle klærne mine, men heller det at å bøye seg ikke blir noe problem, å reise seg fra sofaen ikke blir et prosjekt, og å stå opp og tisse om natten ikke blir så strevsomt at jeg vekker mannen hver gang... Vel, nå er det bare tre dager til termin, og det kan jo ikke vær lenge til vi får møte den lille... HURRA!!!!! Ønsker alle en fin dag!! stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 7. august 2005 #613 Del Skrevet 7. august 2005 Oioi, nå nærmer det seg for deg også... Så spennende det må være å gå og vente på at noe snart skal skje... Og bare av ren nyskjerrighet... Hvem er det som sladrer for deg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. august 2005 Forfatter #614 Del Skrevet 7. august 2005 Hei Moonchild.. ja nå nærmer det seg... har faktisk litt murringer i korsryggen i dag, men vet ikke om det betyr noe.... April skal sladre for meg også, hun har vært så snill å påta seg det oppdraget.... Ha en fin søndagskveld!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 8. august 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 8. august 2005 Da var det mandag IGJEN!! Herregud som dagene flyr!! Kiipt vær da... både pus og jeg har bestemt oss for å ha "inne-dag" i dag!! Skal bake litt hadde jeg tenkt, og ellers lese bøker, høre radio og kose meg. I dag er det INGEN tegn til noe som helst på føde-froten. Har en merkelig følselse av at denne fødselen ikke kommer til å starte av seg selv, men at jeg må ha hjelp til å få det igang.... vet ikke hvorfor jeg har den følelsen, men den bare ligger bak i hodet mitt og lurer. Mamman min gikk hele 3 uker over tiden med min bror, og 6 dager over med meg, men på den tiden hadde de ikke UL, så da var det jo ikke så lett å få nøyaktig dato....... men hvis jeg skal slekte på henne, er det bare å smøre seg med tålmodighet!!! Nå gleder jeg meg til å høre mer fra Siam, med litt detaljer om prinsen hennes, og om hvordan alt har gått!!! Ønsker alle en strålende dag!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. august 2005 Forfatter #616 Del Skrevet 10. august 2005 Vel, da er jeg offisielt kommet til min termind-dato 10.08.05. Må si mnd har gått unna, spesiellt på slutten, selvom det er litt komisk å tenke på at det var i fjor jeg ble gravid..... har mao vært gravid i hele 2005 så langt! Nå håper jeg at jeg snart kan komme med gode nyheter om at noe er i gjære, men lille prinsesse ser ut til å ville bli inne i magen til mamma litt til... Hun koser seg stort, og holder meg våken store deler av natten.. er jo ikke særlig rart at jeg ikke får sove, når en baby på minst 3500g ligger inne i magen og turner... holdt på å bli litt gal i natt.. fikk jo bare ikke sove... helt umulig!! Men men, nå er hun snart ute... Skal til jordmor i dag, men regner ikke med noe nytt egentlig.... ikke særlig mye hun kan gjøre hun heller! Ønsker alle på KG en strålende dag! stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. august 2005 #617 Del Skrevet 10. august 2005 Hurra for termin! Da håper vi den lille snart vil ut og hilse på.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. august 2005 #618 Del Skrevet 10. august 2005 Snikleser melder seg og ønsker lykke til med fødselen! Håper du får en fin fødselsopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. august 2005 #619 Del Skrevet 10. august 2005 Jøss, tiden har gått fort!!! Gratulerer med nådd termin Er nok ikke lenge før prinsessa får lyst til å hilse på mamman sin nå!! Lykke til, og håper du slipper å vente så veldig mange dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. august 2005 #620 Del Skrevet 10. august 2005 Bare innom for aa heie! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå