Gjest Madden Skrevet 30. juni 2005 #581 Del Skrevet 30. juni 2005 Å!!! så deilig det hørtes ut da! båttur med reker og hvitvin!!! *Maddenvilgjerneværemed*!!!! Håper du får en flott torsdagskveld!! :klem2: Goood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juni 2005 #582 Del Skrevet 30. juni 2005 Så deilig å få vogna i hus!! Grattis. Ha en riktig så fin båttur! Kos deg med "vinen" din. Jeg har drukket litt alkoholfri hvitvin selv, og noen av dem er slett ikke så ille... Kos dere! PS. Jeg flytter i morgen og blir nok borte en liten stund, men kommer plutselig tilbake! Ha det fint så lenge! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei Madden.. kos å se deg..... båtturen var perfekt i går.. så deilig med det varme fine været.... Ser nå ut som det skal være skyet vær en stund, så jeg er glad vi fikk en fin tur i går!! Rekene smakte digg, og vinen var bedre enn forventet! Siam.. lykke til med flyttings... kommer til å savne deg her inne!! Må bare fortelle at vognen var suuper!! Vi er så utrolig fornøyd med valget så langt..... Ikke nok med at vi sparte penger på kjøpet, men den kom før tiden (hadde ventet den i midten av denne mnd), vi fikk med litt ekstra stasj.. den var ferdig montert, så det var bare å pakke den ut og slå den opp, og fargen var suuper!! Vi trente litt i stuen i går kveld på hvordan å slå opp og ned, og hvordan å fikse og ordne ting... alt virker veldig lett og fint!!! I dag pakker vi og drar på hyttetur på Tjøme, og det skal bli deilig!!! Ønsker alle KG damer en strålende helg!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. juli 2005 #584 Del Skrevet 1. juli 2005 Så bra at dere er fornøyde med vogna.Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #585 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei og hopp.,.. nå er det deilig å bo i hovedstaden... så utrolig mye fint vær!!! Hytteturen til Tjøme ble en suksess... fikk solt oss mye, og kjørt masse båt.. deilig. Jeg badet ikke, da jeg så for meg at å komme oppi båten igjen ville bli litt vel mye prosjekt for meg! Huff, jeg sover så utrolig dårlig for tiden.. max 2 timer av gangen, så må jeg på do eller i allefall strekke litt på kroppen. Det er lenge siden jeg fikk mange timer med søvn i strekk.... merkelig at jeg ikke er trøttere egentlig.. men det er vel kroppens måte å forberede meg på amming om natten. I det siste har det dukket opp "skumle" tanker i hodet mitt, både rundt fødsel og ansvar for babyen...: hva hviss det går galt under fødslen... kanskje babyen ikke er frisk?(det hadde ikke vært i mine tanker før noen jeg kjenner nevnte den muligheten i forrige uke...), hva hvis jeg mister babyen i bakken, hva hviss jeg faller når jeg holder babyen, og lander oppå... HERREGUD for noen syke tanker.... men de dukker opp innimellom, og da blir jeg skikkelig redd. Mannen prøvde å trøste meg med at "alle andre" har klart dette før oss, og det skal nok gå bra!! Og det er ikke sånn at jeg tenker på det hele tiden, det bare dukker opp innimellom i hodet mitt.... Vel, ikke vits i å dvele noe mer over nå. I dag skal jeg ut og handle litt små-stasj som jeg mangler....til babyen så klart, ellers blir det bursdag i kveld..... I morgen skal jeg til legen igjen... og i neste uke er det journal-skriving på sykehuset, og prat om fødsel hos jordmor, så nå går det litt i ett. Er 35+2 i dag.... guri, nå nærmer det seg veldig... phu.... gleder meg til å dele nurket med resten av verden nå!! Ønsker alle en suuper uke! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 6. juli 2005 #586 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror faktisk de tankene dine er veldig vanlige mot slutten av et svangerskap. Men heldigvis så pleier det å gå helt strålende! Flott å lese at dere er fornøyd med vogna, jeg gleder meg til vår kommer! Ha en fortsatt flott sommerferie, nå er det jammen ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juli 2005 #587 Del Skrevet 7. juli 2005 Sånne tanker har jeg også! Lurer noen ganger på om det var lurt å få barn nå... Men det går heldigvis fort over. Ønsker deg en kjempefin torsdag! Og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hm, nytt forum... ja ja, man venner seg vel til det også... er nok til det beste tenker jeg med tanke på alle brukerne KG har! Her går alt fin fint.... var på journalskriving på tirsdag, og jordmor i dag, begge deler gikk fint. Nå er det bare 3,5 uker igjen til termin, og jeg begynner å se slutten på svangerskapet, og øyne starten på noe helt nytt og fantastisk... mannen gleder seg også mer og mer!! Alt er bra med nurket, og jeg har det egentlig veldig fint for tiden, må nesten si at de siste mnd har vært de beste i svangerskapet for min del..... skikkelig deilig!!! Magen er jo stor, og jeg sover ikke så godt, men dette er jo helt vanlig! Varmen er plagsom, men det er den for alle, også de som ikke er gravide, og egentlig synes jeg det er deilig med litt skikkelig sommer, så det gjør ingenting!! Har ingen planer for den kommende helgen, utenom og å kose meg med mannen min, da vi vet at det ikke er lenge før vi blir tre, og da går det nok lenger mellom hver gang vi får litt alene-tid til å kose....... Ønsker alle en trivelig dag! kos shy Endret 14. juli 2005 av shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. juli 2005 #589 Del Skrevet 17. juli 2005 Kos dere masse mens dere venter på den lille.Det gjorde vi og og har ikke angret ett sekund.Det blir jo litt hektisk i begynnelsen med en så liten baby,så tid til kos blir det sjelden.Men du verden så fantastisk det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 19. juli 2005 Argh.....hadde nettop skrevet et laaaaaaangt innlegg, også ble det borte.... Vel, det var jo egentlig ikke så mye nytt, jeg er i uke 37+1, og venter tålmodig på at tiden skal gå... den går på et vis, men det kunne godt ha gått litt fortere... Formen er fin, men det presser på nedover nå, og det er ubehagelig å gå fort og langt..... får holde meg litt mer i ro nå tror jeg. Bevegelsene til nurket er preget av at det er trangt inne i magen til mor, men det er fortsatt mye liv... og vi tuller og tøyser med hverandre... noe som er skikkelig moro!! Har for tiden mye vann i kroppen, og merker det godt i bena mine...... kan ikke gå med annet enn sandaler for tiden.. da ingen sko passer...... Har gått opp nesten 17kg, så jeg gleder meg til å få av en del av disse kiloene..... synes det er tungt nå for tiden. Ønsker alle en fin fin dag... fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. juli 2005 #591 Del Skrevet 19. juli 2005 37+1 allerede!! Synes du akkurat ble gravid jeg Men nå går det fort til den lille kommer og hilser på! Gleder meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #592 Del Skrevet 21. juli 2005 Da var det torsdag alt..... i dag har jeg vært hos legen, og alt er fortsatt bra! Ikke noe som ser ut til å være i veien hverken med mor eller barn. Legen sier at barnet har festet seg skikkelig, og at str. er suuper, så det er ikke noe i veien for at hun kommer nå. Men det er ikke min flaks at jeg føder før termin, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet, selv så lyst jeg har til å føde nå. Bekkenet krangler mer og mer igjen, men nå har jeg jo vært såpass heldig en lang stund, og nesten ikke kjennt noenting, så at det kommer litt tilbake nå mot slutten, er helt naturlig. Ellers har jeg bakt en ostekake (uten ost ) som nå står i kjøleskapet og blir ferdig, også har jeg fått handlet litt til middagsgjestene vi skal ha i ettermiddag. Skal servere grillet laks, med fersk pasta i fløtesaus og friske asparges til. Også ostekake til dessert da!! I morgen blir det grillfest, og utover det har vi ikke store planene for helgen.... greit å ta det litt med ro.... vet jo aldri når "ting" skjer. Ønsker alle Kgere en suuper dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juli 2005 #593 Del Skrevet 21. juli 2005 Heisann Shy!! Flott å høre at du føler deg i fin form, og at babyen har festet seg. Du har noe helt utrolig i vente, og du vil oppleve at så snart babyen er kommet, vil du rent instinktivt vite hvordan det er å være mamma. Da er det som du aldri skulle gjort noe annet. Men litt fomling blir det de første dagene, det ble det selv for oss som fikk nr 2. Plutselig skulle jeg skifte bleie på en gutt!! Litt ((((((((fødevibber))))))) nå i disse siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. juli 2005 #594 Del Skrevet 21. juli 2005 Flott at alt står bra til. Alle sa den siste tiden kom til å gå så sakte, men jeg synes ikke den gjorde det. Var koselig og bruke den siste tiden på seg selv og gjøre litt som man ville.. Du har en herlig tid i vente, shy! Det var litt slitsomt i begynnelsen, men nå er det bare deilig.. Jeg koser meg mer enn jeg hadde trodd!! Det er så fint og koselig og ha sin egen lille baby. Som bare er din til å nyte og ta vare på.. Savner magen min jeg! Selvom det er godt å ha den for deg selv, så var det noe med disse sparkene fra den lille.. Ha en fin torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. juli 2005 #595 Del Skrevet 22. juli 2005 Måtte bare sjekke om det var skjedd noe her, men det ser jo riktig så rolig og fredelig ut foreløpig... Frøet mitt har ikke festet seg enda! Maken til rampegutt! Jeg kommer innom igjen senere må ta meg av gjestene! Ha en riktig så fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. juli 2005 #596 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei shy, Godt å høre at alt er bra med dere:)Nå er det jammen meg ikke lenge til det skjer.Hode er festet alt. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei igjen... nok en mandag..... liker ikke mandager jeg, uansett om jeg har fri eller ikke... det er noe kiipt med mandager synes jeg!! Vel vel, kan være at været i dag får meg til å føle det sånn, det regner og er sol om hverandre hele tiden... litt slitsomt!! I dag er det to uker til termin, og nå er det vel sånn at alt kan skje.... selvom jeg ikke har noen tro på at nurket har planer om å vise seg riktig enda.. det virker som hun koser seg veldig inni magen, og at hun blir der en liten stund til! I går hadde jeg sinnsykt mye kynnere på kvelden, og lurte litt på om dette var starten på noe, men jeg la meg, og dette gikk over i løpet av natten, for i dag merker jeg ikke noe lenger... har faktisk hatt en god natt for en gangs skyld..... og det var litt deilig!!! Begynner å kjenne at tyngden tærer på nå, så jeg gleder meg til å få av meg noen kilo, og få det litt lettere. Har fortsatt mye vann i kroppen, legen har satt meg på 2 på ødemer, og jeg ser ikke så søt og nett ut..... spesiellt ikke i fingre og tær.... he he. Har ikke så mye planer for denne uken, skal til jordmor igjen på torsdag, men ellers bare litt løse planer her og der! Men det dukker alltid opp noe så jeg er ikke beykmret for at tiden ikke skal gå... jeg synes egentlig det er litt deilig med litt rolig tid nå... får lest litt bøker og puslet litt rund.. deilig! Ønsker alle en fin uke!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. juli 2005 #598 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har heller ingen planer denne uken, og det er i bunn og grunn ganske deilig. Det blir nok litt mer action i Siam-huset når frøet kommer, så det er vel bare å nyte det mens jeg kan. Ha en riktig så fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei Siam, kos å ha deg tilbake på plass!! I dag er det jo strålende vær.. så deilig!! I dag skal jeg møte en venninne til lunsj, og det passer suupert siden vaskedamen kommer i dag, da har jeg noe å finne på mens hun vasker!! Formen er fin, har en del kynnere hver dag, og i går trodde jeg kanskje at noe var på gang da det kom litt slim, men ingenting skjedde, så da var nok det bare falsk alarm.... mannen er like skuffet hver morgen når han våkner, over at det ikke har blitt noen fødsel i natt heller... virker som at han er klar også... det er jo kos det, men jeg synes han ikke skal bli utålmodig FØR vi når termin!! I morgen er det jordmortime igjen.... blir vel bare en helt ordinær sjekk tenker jeg! Huff, i dag er det U2 konsert, og jeg skulle gjerne ha vært der, men da billettene ble lagt ut, følte jeg at det var altfor risky å kjøpe billetter så nærme terminen, så det blir ikke noen konsert her i gården nei! Kan jo hende vi tar en tur og hører litt utenifra.. vi får se! Jeg ønsker alle en strålende onsdag!! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juli 2005 #600 Del Skrevet 27. juli 2005 Du får trøste deg med at jeg ikke får gått på konsert jeg heller, selv om jeg gjerne skulle... Var litt langt å reise.. Innom for å ønske deg lykke til med den kommende fødselen, det kan skje når som helst nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå