Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #461 Del Skrevet 22. mars 2005 Innom for å ønske deg en riktig god påske shy! Håper dere koser dere på fjellet.. og Gratulerer så mye på forskudd med bursdagen på fredag!! Her får du en :dagensrose: , en og en god bursdags- :klem2: fra meg!!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. mars 2005 #462 Del Skrevet 27. mars 2005 Håper du har hatt en fin påskeferie...! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #463 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei og hopp.. da var den påsken over!!! Vi har hatt det veldig deilig på fjellet, og jeg har tilogmed gått to (korte) skiturer. Det var ikke det lureste på jord, for jeg ble ikke akkurat noe bedre i bekkenet, men det har gått seg til igjen nå, så det går nok fint. Jeg hadde en fin bursdag, med god mat, litt pakker og mye moro med vennene våre som var med på hytta! Akkurat som jeg ønsket!! Ellers dro vi hjem på søndag, og fikk en deilig hjemme-dag her i byen i går... det var jo utrolig fint med det deilige været, og vi fikk ordnet masse. Nå kjenner jeg spark jevnt over hver eneste dag... og mannen fikk også kjenne i påsken. Vi er i dag 21+1 og er godt over halvveis nå!! Gulp... he he he... tiden flyr!! Tenker seriøst på å begynne shoppingen snart..... men vil så gjerne ha med mannen, og han jobber så mye, så jeg må nok vente litt til. Det er ikke lenge til vi skal på 3D UL. Det er den 13/4, og mannen gleder seg veldig.. jeg er litt usikker, for jeg synes egentlig at de bildene jeg har sett fra 3D UL er litt "skummle", det blir likssom så veldig nært.... men jeg føler det sikkert helt annerledes når jeg har gjort det!!! Blir kuult å få konstatert kjønnet!! Klarer ikke å si "hun" enda, da det var så usikkert på forrige UL. Vel, jeg må nok jobbe litt nå..... men kommer innom innimellom!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. mars 2005 #464 Del Skrevet 29. mars 2005 Velkommen tilbake!! Hi hi, babyene på 3d ul bildene har ikke akkurat vært noen skjønnheter, nei... Men våre kommer nok til å være det! Gleder meg til å høre referat! Ha en fin fin dag! Bra å ha deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 29. mars 2005 #465 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei shy Gratulerer med dagen som har vært Høres ut som du hadde en flott dag, og ei deilig påske Blir spennende med 3D-UL da! Jeg synes også bildene ser litt ekle ut, tror ikke vi kommer til å bestille det. Håper vi får klart svar på vanlig ul. Ha en super dag da tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. mars 2005 #466 Del Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer så mye med veloverstått bursdag! :blomst_opp: Så flott at dagen ble akkurat som du ville.. Synes det høres veldig spennende ut med 3D UL jeg, skulle ønske jeg hadde vært på det selv! Blir moro å se om de hadde rett ang. kjønnet på forrige UL da, jeg er sikker på at de hadde rett Det er veldig greit å fordele shoppingen litt. Jeg er glad for at jeg begynte tidlig, for nå orker jeg ikke så mye om gangen! Hadde vært kjedelig og hatt igjen mye nå synes jeg..Det er en fin tid du har foran deg og det er koselig å ha med mannen også! Kos dere :-) Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #467 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei, hm... mistet litt piffen på min egen dagbok føler jeg... ikke så mye å skrive om for tiden. Dagene flyr, babyen sparker og koser seg hele tiden og bekkenet holder jeg sånn nogenlunde i sjakk ved å gå til kiropraktor innimellom. Det hjelper faktisk veldig, men det sklir ut igjen etter ikke så altfor lenge, men jeg skal da holde ut dette. Mannen driver å får seg ny jobb ser det ut som, og da blir det mye mer tid til OSS!! Han har jobbet så mye overtid de siste årene, og nå ser det ut som at han får en 8-16 jobb, med minimalt med overtid... HURRA!!! Skjønner nesten ikke hvordan livet skal bli da jeg... er så vant til å være mye alene hjemme..... men jeg er glad det blir sånn (hvis det går i boks) med tanke på lille nurket vi venter på!!! I dag er vi 21+3 deilig å se sånne tall..... det har jo gått greit så langt, til tross for mye oppkast og kvalme i starten. Vel, jeg får vel jobbe litt igjen... :o Ønsker alle KG venner en suuper dag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 31. mars 2005 #468 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei shy, Koselig å høre at babyen koser seg i magen og sparker.Det er helt fantastisk.Det blir deilig å ha mannen hjemme når babyen kommer da,greit at han ikke jobber mye overtid da så han kan være hos dere.Håper han får jobben da. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 1. april 2005 Forfatter #469 Del Skrevet 1. april 2005 GOOOOOOOOOD FREDAG ALLE SAMMEN!!! Planer for helgen: slappe av i kveld, shoppe litt, lunsje med kusine og i 60 års dag på lørdag... kose meg med mannen min, og kanskje gå en tur eller noe på søndag!!! Deilig og rolig helg!!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. april 2005 #470 Del Skrevet 1. april 2005 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. april 2005 #471 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg er også i en sånn periode nå... Det er ikke så mye nytt som skjer. Magen vokser, men det er det jo ikke så spennende å skrive om hele tiden. Frøet sparker her også, jeg kjenner han godt hver dag. Jeg har neste uke som en milepæl, for hvis han blir født i uke 24 kan han i teorien overleve. Men vi vil selvsagt ikke ha han enda! Han har værsågod å bli noen måneder til! Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 3. april 2005 #472 Del Skrevet 3. april 2005 Det gode andre trimester. Og det er jo flott at det ikke er så mye å skrive om annet enn at alt går som det skal. Det er nå engang slik at det er lettere å skrive om bekymringer, og ikke fullt så interessant å skrive at man har det flott (om att og om att. ;-)) Håper helgen din var fin, og at mannen din får ny jobb med masse tid til den lille familien sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. april 2005 Forfatter #473 Del Skrevet 4. april 2005 Hei jenter.. takk for koselige hilsener!!! Denne uken blir det nok avklart i forhold til den nye jobben til mannen, beskjeden han har fått er at firmaet har han som førstevalg og at det kommer et tilbud denne uken... blir spennende å se hva de tilbyr. Mannen vil selvsagt ikke godta noe mindre enn det han har nå, og vil jo helst gå litt opp... Uansett, han fortjener nå å få denne jobben, og få byttet miljø.... det er alltid deilig med en forandring i ny og ne!! Her i gården vokser magen, og lille nurk sparker og koser seg hver dag.. noen dager mer enn andre, men sånn er det vel i disse ukene så vidt jeg har skjønnt. Er i dag 22+0 og jeg synes tiden går fort. Det er snart bare 2 mnd til jeg går ut i ferie før jeg går rett over i permisjon... så dette blir en annerledes og fin sommer tror jeg... skal bli deilig å ikke måtte sitte her på jobben i varmen (hvis det blir varmt da....) men heller kunne velge litt hvor jeg skal oppholde meg hen!!! På fredag fikk vi kjøpt vår første ting til babyen.. nemlig et barnesete til bilen. Det skal holde fra 0-13 kg, og var på tilbud. Virket veldig solid og fint... og vi er veldig fornøyde begge to, med at vi har kjøpt noe til den lille!! Da er vi i gang likssom!! Må prøve å se litt mer på barnevogner, og i går tittet jeg veldig hver gang jeg så en vogn når jeg var ute. Tror det blir en Skater eller Teutonia. Vi har et par kritierier, og det er at det skal være en med tre hjul, og ikke fire... og den skal ha håndbrems. Liker også Quinny veldig godt, men den tror jeg blir for liten til vinteren, da lille nurk vil være et par mnd, og med masse dyner og tykke klær, så vil det blir for liten plass.. har en venninne som har den nå, og hennes datter er 3mnd nå, og hun sier hun er glad det er vår og varmt, slik at babyen har plass, for ellers ville det vært veldig trangt tror hun.... Vel, vi får se, har fortsatt god tid tror jeg!! Ønsker alle en fin mandag!! stooooooooooor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. april 2005 #474 Del Skrevet 4. april 2005 Vi skal også begynne å se på vogn snart. Hvorfor vil du ha tre hjul? Jeg ser for meg at en med fire hjul er mer stabil, men jeg vet ikke... Er det lettere å håndtere en med 3 hjul? Jeg har ikke begynt å se så mye enda, men jeg vil også gjerne ha brems. Tenker jeg følger litt med på hva du bestemmer deg for, jeg.... Krysser fingrene for ny jobb til mannen. Det er alltid stas med noe nytt. Ha en riktig så fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. april 2005 Forfatter #475 Del Skrevet 4. april 2005 Hei Siam... vel, vi har vel egentlig ikke verdens beste argumenter for trehjlinger, men vi ser at de blir mindre når man klapper de sammen for å legge de i bilen, og at de er litt lettere å håndtere alene... Nå har vi en stor stasjonsvogn (volvo), men det er jo greit å ha plass til mer enn bare barnevogn også. Ellers er det vel bare at vi synes de ser finere ut.... eller noe.. har likssom bare hengt oss litt opp i akkurat det, og det var litt deilig, for da "fjernet" vi en del av valgmulighetene. Tror de er fine og stabile de også, ser de over alt, og mange har kommet veldig bra ut i test, så jeg tror ikke de er ustabile.... Vel, jeg skal holde deg oppdatert jeg siam!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2005 #476 Del Skrevet 4. april 2005 Det er ikke lett å finne frem i jungelen av vogner. Men jeg var så bestemt på å ha Simo kombivogn fra lenge før jeg ble gravid og det var det jeg endte opp med etter å ha undersøkt litt også! Men jeg ville ikke ha tre hjul, hørtes ut på forhandleren at det var mer et "storbyfenomen" fordi det er ikke så lett å trille i snø. Og snø kan det bli endel av her :-? Fant et par tester, vet ikke om det er noen nyere? Men kanskje de hjelper litt? TV2 hjelper deg Dansk test Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. april 2005 #477 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor har det blitt av deg, da? Du har jo ikke vært her siden manda, jo... I dag har vi vært og sett på vogner også. Og det er jammen ikke lett å bestemme seg. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. april 2005 Forfatter #478 Del Skrevet 7. april 2005 Haloooooooooo. .her er jeg.. har bare hatt så sinnsykt mye å gjøre på jobb, og når jeg kommer hjem omsider, så orker jeg ikke mere data... sovner på sofaen nesten hver kveld jeg for tiden....... blir så sliten av alt stresset på jobb... gleder meg til om to mnd, når jeg går ut i ferie og så permisjon!!! Ikke noe nytt her i gården, mannen har fått indikasjoner om at han skal få høre noe om den nye jobben i dag, så vi er veldig spent på det... Ellers så har jeg hatt det meget livlig i magen i det siste, og mange andre har fått kjenne spark, så her er det i allefall liv!!! På mandag er det jordmor time igjen, og på onsdag er det 3DUL!!! Glede/gruer meg til det.... er spent på hvordan det ser ut.... Lille bilsetet står inne på gjeste/barnerommet, og jeg må smile hver dag når jeg ser det.... gleder meg til å bruke det. Når det gjelder vogn, har jeg planer om å titte litt på lørdag muligens.... men da skal vi på visning på et fint rekkehus også, så jeg får se hva jeg rekker..... om 3 dager er det nøyaktig 4mnd igjen til termin.... gulp!!! Blir spennende.... føler meg tung alerede.. hvor skal dette ende? Er spent på hvor mye jeg har gått opp, det får jeg vite på mandag! Ønsker alle en fin torsdag!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. april 2005 #479 Del Skrevet 7. april 2005 Krysser fingrene for ny jobb til mannen. Spennende med rekkehus, da. Hvor ligger det, da (hvis du vil si det, da...) Det er så koselig å kjøpe og å se på babyutstyr! Endelig kan vi begynne med det. Det begynner å nærme seg nå, ja.. Blir spennende. Lykke til hos legen på mandag. Jeg har lagt på meg ganske mye, så jeg må skjerpe meg litt så det ikke tar helt av. Pass på deg selv, shy. Ikke slit deg helt ut på jobben. Det får du ingenting igjen for. Men det går for en liten periode, hvis du vet at det roer seg igjen. Ha en fin torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 9. april 2005 #480 Del Skrevet 9. april 2005 Hei shy! Så fort som tiden går...tenk at det bare er fire måneder igjen til prinsen eller prinsessa di kommer Gratulerer med bilsete da - så koselig at dere har begynt med de store innkjøpene :rosasmil: Skjønner at det er vanskelig å velge i mengden av barnevogner som er ute på markedet. Har ikke begynt å tenkt i den retningen enda vi, men jeg vet det blir vanskelig å velge.. Det som er sikkert er nok at trehjuling er utelukket pga. mye snø på vinteren. Innbiller meg at den er vanskelig å styre i snø?? Eller??? Vi får gjøre skikkerlige undersøkelser før vi bestemmer oss Lykke til med valget da! Heldig du er som kjenner mase liv om dagen Jeg greier nesten ikke å vente til jeg kommer dit...synes det går sakte framover her... Håper du får ei fin helg! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå