Gå til innhold

Baby boka...

shy

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

*krysser* Jeg krysser fingre og tær for at det er en UVI...og ikke bekkenløsning du har...

Håper det gikk bra hos legen i dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei huff og huff! Håper det gikk bra hos legen i dag!

Det er altfor tidlig å få problemer med bekkenet nå.

Forte seg å komme med rapport.

Pass på deg selv.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... joda.. det ER bekkenløsning... var ingen tvil om det! Men.. det er ikke så ille at jeg er sykemeldt... gudskjelov, jeg må bare være litt flink å reise meg innimellom, og bevege meg litt, så jeg ikke blir sittende i 8 hele timer!! Jeg har smerter som kommer og går hele dagen, men nå vet jeg hva det er, og får bare gjøre det beste ut av det. Det er selvsagt ikke noe i veien for å ringe legen hvis det blir for ille, men vi satser på at det går fint en stund til. Det kan bli bedre, det kan forbli sånn som det er nå, eller (gud forby) det kan forværre seg.... ikke noe fasit på det!!

Jeg er uansett fornøyd med å ha fått svar på smertene jeg har nederst i lysken, og ellers så tok legen full kontroll i dag, så jeg slipper å dra tilbake til den timen jeg hadde på mandag.... Alt så bra ut, fint blodtrykk, gått opp 4kg totalt så langt, symfysemålet var helt perfekt, og lille nurket var veldig tilstede når vi hørte hjertelyden... *dunk, dunk dunk* så søtt.... 150 slag i minuttet fortsatt... likt som sist!!

Takker Siam, *tine* Madden og April for at dere støtter meg, og følger meg i denne tiden.... er såååå glad for at dere stikker innom!!!!

Ha en fin kveld alle sammen!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bekkenløsning høres ikke godt ut. :trøste: :(Og en av mine store svangerskapsfrykter... Kanskje det kan hjelpe med fysio-timer? Uansett får man jo håpe at den ikke bli alt for ille. Har virkelig masse medfølelse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig da shy :-(

Du får bare gjøre det beste ut av situasjonen. Synes du har en veldig fin innstilling da :)

Får håpe du greier å holde det i sjakk slik at det ikke blir værre.

ta vare på deg selv da :wink:

:klem2: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjedeligt å lese at du har fått bekkenløsning. Håper det ikke får plage deg for mye. Du må ta mange pauser i løpet av arbeidsdagen og ta godt vare på deg selv.

Ha en god torsdag og super helg. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå må det være nok uflaks på deg.

Håper virkelig ikke det blir noe værre. Bra du tar noen forhåndsregler nå.

Gøy å høre hjertelyden i alle fall! Det er skikkelig stas.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Moonchild, *tine* Lisemor og Siam.. mine trofaste venner... :klem: kos å "se" dere her inne!!! Takk nok en gang for støtte! :kghjerte:

Det var ikke akkurat helmax å få bekkenløsning så tidlig, fikk likssom bare to uker helt fri for smerter og plager mellom kvalmen og dette, men jeg trøster meg med at det bare er midlertdig... :enig_animasjon: pussig hvordan kroppen virkelig er "på utlån" når man er gravid.... er glad jeg ikke skal ha maaaaaaaaaange barn... (ikke det at vi vet om vi skal ha fler, men vi skal i allefall ikke ha så mange hvis vi velger å prøve igjen, har alltid sett for meg to barn... vi får se)

Babyen :babysmokk: er veldig aktiv i dag.. nesten så jeg må flire litt, men det varer ikke så lenge av gangen.. bare noen minutter, så blir det stille en lang stund igjen... søte babyen... gleder meg til å få litt mer identitet til h*n etter UL, hvis vi får vite hva det blir da..... :babygutt: / :babyjente:

Ellers fikk vi jo den GODE nyhenten i går om at *tine* endelig har en liten spire :babysmokk: i magen sin!! Etter to års prøving!! Blir helt rørt jeg.... :grine: ble oppriktig glad inni meg når jeg leste det, har jo blitt så godt kjennt med flere av KG-brukerne etter hvert!!!!

Ønsker alle mine venner her på KG en suuper torsdag!!!

kos :klem: shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers fikk vi jo den GODE nyhenten  i går om at *tine* endelig har en liten spire  :babysmokk: i magen sin!! Etter to års prøving!! Blir helt rørt jeg.... :grine:  ble oppriktig glad inni meg når jeg leste det, har jo blitt så godt kjennt med flere av KG-brukerne etter hvert!!!!  

Tusen takk, shy :klem:

Blir rørt selv jeg av omtanken :grine:

Det er litt rart ja...man føler at man kjenner hverandre, selv om vi aldri har møttes :) Utrolig koselig :wink:

stor :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shy,synd du fikk bekkenløsning så tidlig.Selv fikk jeg det når jeg var 15 uker på vei,håper ikke det blir like ille som hos meg.Måtte være hjemme fra uke 15 og du kan tenke deg hvor kjedelig det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine* og nat26!! Takk for hilsen....alltid kos å høre fra dere!!!

*tine* - ja er det ikke rart hvor fort man begynner å bry seg om de man følger med på regelmessig her inne... det er jo egentlig bare dataen vi komuniserer igjennom, men allikevel så blir det veldig viktig etter hvert.... er jo bare kjempekos da!!!

nat26 - jeg håper virkelig ikke at det blir så ille jeg heller, synes egentlig at det er ille nok... kjenner konstant smerter i "lysken", og våkner flere ganger om natten p.g.a dette... er ikke særlig morsom!! Håper det holder seg på det nivået, og ikke blir værre nå!!!

I dag skal jeg prøve å få en time til pusen min hos dyrlegen, da jeg plutselig oppdaget en kul på magen hennes i går.. .sånt får jeg skikkelig pannikk av.... og vil ha det undersøkt så fort som overhodet mulig!!! Virket ikke som hun hadde smerter i den da, men jeg tenker jo spene-kreft med èn gang. Dette forekommer mest på hunkatter som ikke er sterilisert, noe som vår pus ble i ung alder, så jeg håper det er noe annet!!

Ellers er planen å lage lasagne, og kose oss med IDOL i kveld, broren min kommer på overnatting, og vi skal bare være slappe.

I morgen blir det sosialt samvær med venner på kvelden, og på søndag skal vi på kino med de to søte nevøene våre på 5 og 7 år!! Det blir kos... skal skjemme de bort med mc-donalds middag og masse godteri!! :enig_animasjon: Så blir de vel helt hyperaktive til vi leverer dem på kvelden... he he..!!

Ønsker alle kg-tilhgengere en suuper dag!! :kghjerte:

Kos :klem: shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar pusen :-(

Har selv opplevd dette med den forrige pusen min, det var svulst, men de fikk operert den vekk sammen med resten av jurvevet så det gikk bra! Og vi hadde henne i 5år etter operasjonen!

Et lite tips jeg fikk fra dyrlegen er at hvis kulen virker glatt og kan beveges er det mest sannsynlig ikke ondartet. Dersom den føles knudrete og ikke er bevegelig kan det være ondartet. Men det må jo uansett sjekkes!

Lykke til!!!!!

Krysser fingrene for at det er en liten fettklump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Jeg hadde virkelig håpt at du skulle slippe mer plager nå shy! Det var kjempetrist at du fikk bekkenløsning så tidlig altså! Synes du har en utrolig flott holdning til det hele..men ikke vær for tapper vennen..du skal jo leve også..ikke bare fungere!! Tenker du på fysioterapi som noe alternativ? Hører at mange har god hjelp av det, mange fysioterapauter bruker jo akupunktur også..kanskje det finnes noe som kan hjelpe?!

Trist å lese om katten din også... :( Jeg elsker dyr..og vi har hatt mange..har hatt litt uflaks med kattene våre bare..for de har alltid blitt syke og dødd tidlig..

Håper som bizzy sier at det ikke er en kreftsvulst, men en fettkul som lett lar seg fjerne! Krysser fingrene og tærne mine for det i dag jeg shy! (kan fortsatt ikke krysse beina..men det tilgir du sikkert! :wink: )

Håper du får en fin fredag tross alt!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Det er så trist når dyr blir syke :-( Man blir jo så utrolig glade i dem! Håper virkelig det er noe ufarlig denne gangen, og at pus kan bli med deg hjem frisk og fin :wink:

God helg da vennen!

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er noe alvorlig med pusen din!! Uff, det er så fælt når det blir noe med disse dyrene våres..Min pus hilser masse til pusefrøkna og håper det ikke er noe galt med henne :wink:

Usj, så kjedelig at det var bekkenløsning da! Men jeg håper du får hjelp og at det ikke blir verre.. Ta vare på deg selv og be heller mannen hjelpe deg en gang for mye. :-)

Høres ut som om du har en koselig helg foran deg! Kos dere masse og riktig GOD HELG!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skrev jeg ikke noe her på fredag! Makan til frekkhet.

Håper du har hatt en fin helg så langt og at du får en fin kveld, og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter... takk for koselige og oppmuntrende hilsener!!!! :klem:

Pusen hadde ikke kreft tror dyrlegen.. gudskjelov.. det virker som det er verke-byller, etter at hun har fått ett rift eller to i slåsskamp... (pus er glad i å erte nabopuser!!!! :wink: ) så hun har fått penicillin som vi må gi henne hver morgen, og hver kveld....i 10 dager. Pus er vel ikke i kjempehumør over det, men det går bedre og bedre for hver gang vi gir henne det!

Selv har jeg rundet 18 uker i dag!!! og dette er den store UL uken!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Mannen og jeg gleder oss stort, til å finne ut litt mer om vår førstefødte, og forhåpentligvis hvilket kjønn det er også!

I helgen har vi kost oss masse sammen... vi hadde besøk på fredag, og spiste kjempegod hjemmelaget lasagne, og så på IDOL. Jeg måtte "kaste inn håndkleet" nokså tidlig, da bekkenet mitt bar preg av en slitsom uke, og jeg var nokså dårlig....

På lørdag koste vi oss med tur i det fine været, og litt shopping. Jeg fikk gullkjede av mannen min (plukket det ut selv) til å henge gifteringen og forlovelsesringen min i når jeg blir for "tykk" i fingrene, dette var en forskudds -bursdagspresang. :):hoppe:

Var innom foreldrene til mannen en tur, før vi dro hjem slik at jeg fikk hvilt bekkenet mitt litt før vi dro bort til noen venner og så på GP.

I går var vi på kino med nevøene våre, og på Mc Donalds etterpå... det var stor stas, og veldig hyggelig. :hoppe:

Nå er det mandag, ny uke, nye muligheter..... har mye på programmet denne uken, så tiden går nok veldig fort!!

Ønsker alle KGère en fin fin uke!! :enig_animasjon:

stoooooor :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en koselig helg! Så snill mannen din er som gav deg så fin gave :-) Og gratulerer så mye med 18 uker! Det blir spennende med UL, gleder meg masse til å høre hvordan det har gått! Når er det du skal dit?

Godt at alt er bra med pus og at det ikke var noe alvorlig! Håper hun blir bedre med pencilinen..

Ha en fin mandag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke noe gøy dette med bekkenet.Synes du er flink til å lytte til kroppen,prøv å slappe av når du har tid,så får vi håpe at det ikke blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er vel med pus da :) Pusen min har løpetid om dagen hun, og det er ikke noe gøy :evil: Spesielt siden hun er innepus :evil:

Gleder meg til å høre rapport fra ul :) Det blir spennende det tenker jeg :)

Ha en fin dag da!

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...