*tine* Skrevet 19. desember 2004 #261 Del Skrevet 19. desember 2004 GRATTIS MED 6.MND !!! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #262 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei Siam og *tine*!! Tusen takk for koselig gratulasjon!! I dag tidlig var jeg hos legen, og han har nå sykemeldt meg 50% frem til jeg skal til han den 04/01-05. Han mente at det er fordi jeg har en stressende jobb, og det skjer jo ellers også mye, som gjør at det slår ut ekstra i kvalme. Jeg skal da jobbe halv dag fremover nå. Har ikke noe fri i romjulen, så det var jo litt deilig å få kortere dager..... jeg har vært skikkelig uggen i dag og... måtte kaste opp på toalettet til legen i dag tidlig... huff.. han trøstet meg med at da er alt som det skal, og at det er over snart!! Nå må jeg ta meg sammen, og jobbe litt... snakkes! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. desember 2004 #263 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei på deg, shy Godt å høre at du har fått redusert arbeidsmengden litt nå når du ikke er i tipp-topp slag... Deilig å jobbe litt kortere dager i jula da Jeg skal snart ta juleferie til over nyttår, så jeg tenke at jeg skulle ønske deg ei riktig god jul ! Dit jeg skal har jeg ikke så mye tilgang på internett, så da blir det nok lite besøk på KG i jula :veldigsur: Men, men...håper formen din blir bedre snart, shy!! Vi "sees" på nyåret Stor jule fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #264 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei *tine* takk for hyggelig hilsen!!! Ikke mye å melde i dag. Går greit å komme på jobb i 11 tiden.. men fy søren så dårlig jeg er fra 0700 og utover morgenkvisten... jeg vet jeg ikke skal tenke sånn, men i dag tenkte jeg faktisk "dette bør være verd det"!! Nå får jeg vel alle de som ikke har fått klaff enda på nakken, men det er bare så ille mens det står på... det er klart jeg ville sikkert ha gått igjennom det igjen når jeg ser resultatet, det er bare så vanskelig å forestille seg akkurat nå. Huff.. vel, nå er jeg bedre og da er alt greit igjen!! I dag er jeg 7+1!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. desember 2004 #265 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er noe dritt å være kvalm. Så det er helt greit å synes litt synd på seg selv da. :trøste: Har du prøvd alle "triksene" da? Tørre kjeks på nattbordet? Ingefær? Ha en fin dag, lille venn! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #266 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Siam... Kjeks på nattbordet har jeg fortsatt ikke forsøkt... skal prøve i morgen, ingefær føler jeg ikke hjelper noe særlig, men takk allikevel!! Et par uker til, så håper jeg det er over!!! I dag er jeg 7+2!! I min 8.uke!! hurra... følgende står om 8.uke: I dag er det onsdag 22. desember. Du går nå i 8. svangerskapsuke og har 230 dager (33 uker) til termin tirsdag 9. august 2005. Din svangerskapsuke Uke 8: Det lille underet er nå mellom 11 og 14 millimeter stort, på størrelse med tommelfingerneglen din, helt uvitende om hva slags forandringer den er i ferd med å sette i gang. Spennende lesing!!! Ha en fin dag alle sammen!!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #267 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg tror faktisk at kvalme er noe av det verste som finnes. Så jeg skjønner godt at du er frustrert. Og håpet om at dette bør være verdt det skjønner jeg utrolig godt! Håper uansett du får en flott jul og at 2005 blir et lykkens år for deg! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #268 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Shy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #269 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Shy!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #270 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og et fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #271 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul, go' jenta! Håper du koser deg masse sammen med familie og venner!! :nissekone: Jeg er nok innom her innen nyttår, så jeg venter også litt med nyttårshilsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #272 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei, og vel overstått julefeiring dere!! Er tilbake på jobb, og føler at jeg er eneste i hele verden som må jobbe nå. Det var ikke en bil på veien til jobb i dag, og hittill har det ringt èn telefon på sentralbordet på jobben... så her tar det ikke helt av. Blir nok en laaaaang dag. I dag er vi 8+0, og starter med friskt mot på uke 9!! Har rukket å kaste opp to ganger allerede, og er skikkelig dårlig. Ikke noe sjakktrekk å sette seg opp på jobbing i romjulen. Jeg er jo 50% sykemeldt, men må være her i hele dag, da min makker har fri, og en av oss må være her. Får heller ta ekstra fri i morgen når hun er på plass. Skikkelig slitsomt å spy hele tiden, ingenting gjør meg dårligere enn akkurat det.... huff... Vel.. håper det går over snart!!! Julen har vært suuper, borstett fra at formen har vært til og fra... det er ikke mye som skal til før jeg blir kvalm... ikke snakk om gløgg... for eksempel, blir skikkelig dårlig av lukten (ikke helt heldig rundt juletider), men julekvelden gikk jo fint, og jeg fikk i meg en del mat. Nå er det nyttårsaften som står i fokus... den er det vi som skal arrangere hjemme hos oss i år.. med noen venner... gleder meg til det, så sant jeg er frisk. Nei, må ta meg sammen nå, og jobbe litt.... Ha en fin dag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. desember 2004 #273 Del Skrevet 28. desember 2004 Uff, stakkars deg. Det høres så slitsomt ut. Håper ikke kvalmen er langvarig. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. desember 2004 #274 Del Skrevet 29. desember 2004 Uffda, håper denne kvalmen gir seg snart! Og at formen din blir bedre. Det er ikke noe særlig å ordne i stand til nyttårsaften når man ikke føler seg på topp. Håper du har mulighet til å slappe av litt også. Det hjelper som regel litt.. Fortsatt god jul :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #275 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei, i dag har alle på jobben fått ekstra fri... det var utrolig deilig. Har hatt en rolig morgen, med litt klesvask, tatt en lang dusj, selvfølgelig sovet lenger en vanlig, og nå koser jeg meg litt med KG. Har vært kvalm, men har spist et knekkebrød og litt melk, og håper det hjelper, for jeg må snart ut og gjøre masse greier..... I dag er jeg 8+3, tiden snegler seg av gårde. Håper virkelig dette går fint... men jeg har egentlig en god følelse for dette, så jeg er ikke så veldig bekymret. Symptomene er ikke mange, annet enn den grusomme kvalmen som er det HVER dag. Skal til legen 4jan. og det kan godt hende han sykemelder meg 100% da, siden jeg er så dårlig hele tiden... jeg kaster jo opp 4-5 ganger på jobb hver dag.... og det har ikke hjuplet så mye å komme senere, for kvalm er jeg uansett.... Det som er bra, er at jeg får i meg mat allikevel, og noe av det beholder jeg. Middagen beholder jeg alltid, bortsett fra at jeg ikke orker så mye som jeg pleide før...(sikkert bare en fordel!! ) men frokosten og lunsjen er det litt værre med. Jeg får imeg litt mat på jobb mellom lunsj og middag, og den beholder jeg også, så jeg tror ikke det er noen krise... men jeg får høre hva legen sier. ER VELDIG SLITSOMT i allefall!!! Håper det går over snart. Vel, nok syting fra meg i dag... phu... Nå er det straks 2005, og vi går inn i det nye året med forentninger og glede, og vi kan nesten ikke vente til lille babyen skal komme til verden, og forandre livet vårt!!!! Ha en fin dag alle sammen!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. desember 2004 #276 Del Skrevet 30. desember 2004 Godt nyttår, snuppa!! Kos dere med mat og venner. Håper kvalmen din går over snart, det høres ikke noe greit ut. Stakkars. Men babyen din får i alle fall det den trenger, uansett. Hvis det er noen trøst. Vi snakkes i 2005! Kanskje vi skal prøve å møtes i virkeligheten også? Jeg kjenner ikke så mange som er gravide akkurat nå... 2005 ser ut til å bli et minst like bra år som 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 30. desember 2004 #277 Del Skrevet 30. desember 2004 Du får trøste deg med at svangerskapskvalme tyder på at alt fungerer som det skal (selv om det sikkert er en mager trøst). ;-) Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #278 Del Skrevet 1. januar 2005 :trøste: Stakkar...det er ikke godt å være så kvalm hele tiden...jeg bruker også å bli sånn...håper du kan få sykmelding..! Riktig Godt Nyttår Shy!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Siam, Moonchild og Madden.. takk for koselige hilsener!!! I dag er vi 9+0!! Altså vi er ferdige med 9 uker, og starter på den 10.de uken... dette lover jo godt!! I dag er jeg tidlig på jobb, da min makker er syk, og jeg må være her hele dagen.... hadde store planer om å ikke komme før senere, men da jeg fikk tekstmeldingen i dag tidlig, skjønnte jeg at jeg måtte komme meg opp. Huff, kvalmen er like ille enda... får ikke i meg særlig med mat for tiden... og er skikkelig uggen. Kaster ikke så mye opp, men det kan jo ha med at jeg ikke har så mye i kroppen, men jeg brekker meg ustanselig..... Skal bli fint med en legetime i morgen... faktisk den første ordinære kontrollen med lille spire!!! Håper jeg får en fortsatt sykemelding, da dette er utrolig slitsomt. Jeg har jo disse reisesyketablettene, som fungerer utmerket, men som jeg kun skal ta i "nødstilfeller" som legen sier, og jeg kan jo ikke si at HVER dag er et nødstilfelle.... men de har reddet meg, bl.a på nyttårsaften. I går var vi på sykehuset og traff en ny verdensborger som kom til verden 1.nyttårsdag. En av mine beste venninner fikk en herlig datter, og det var kjempegøy å treffe den lille!!!! Gleder meg enda mer nå til jeg får mitt eget lille sjarmtroll!!! Nå må jeg nok jobbe litt igjen... ha en fin dag alle sammen!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. januar 2005 #280 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du ikke blitt bedre enda? Stakkars deg. Men det begynner vel å nærme seg slutten for kvalmen nå vel? Gjett om 2005 kommer til å bli bra!! Gleder meg, men er også veldig spent. Det er en stor forandring som står foran oss. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå