AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #21 Skrevet 5. juni 2015 Signerer siste post her.... Anonymous poster hash: c5bb1...e03
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #22 Skrevet 5. juni 2015 Signerer siste post her.... som jeg skulle skrevet det selv ;-)Anonymous poster hash: c5bb1...e03
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #23 Skrevet 5. juni 2015 Har hatt småblødninger 2-3 dager i forbindelse med at jeg har satt inn ny. Mensen har jeg ikke hatt siden jeg satte inn hormonspiral for første gang for 11 år siden. PMS er helt borte, og jeg var virkelig plaget før. Jeg har heller ikke født, og har i tillegg veldig liten passasje inn til livmoren pga arrdannelse etter to KS, derfor setter jeg inn spiral hos gynekolog, og hun setter alltid bedøvelse. Kjenner ingen verdens ting. Anonymous poster hash: 51f8e...006
frøkna Skrevet 5. juni 2015 #24 Skrevet 5. juni 2015 Det var grusomt vondt å sette den inn her også. Men her kommer dårligere nyheter: Da den skulle tas ut hadde den flyttet seg.. Det var ren tortur da gynekologen skulle forsøke å trekke den ut. Ble operasjon til slutt. Anonymous poster hash: a01af...56c Nå gruer jeg meg litt til den dagen ja...
Jolene Skrevet 6. juni 2015 #25 Skrevet 6. juni 2015 Nå gruer jeg meg litt til den dagen ja... Altså, det kan gjøre vondt å ta den ut. Samtidig så tenker jeg at det er verdt det med alle fordelene som det gir underveis. For min del var det skikkelig vondt, men ikke vondere enn at jeg satte inn en ny spiral rett etterpå Overkommelig smerte, må bare huske å puste godt med magen. Heldigvis har jeg en lege som ikke bryr seg om jeg banner litt
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. juni 2015 #26 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg hadde aldri mensen i løpet av de fem årene jeg brukte hormonspiral. Da jeg skulle få fjernet den fikk jeg beskjed om at jeg kunne ta så og så mye smertestillende på forhånd slik at det skulle gjøre minst mulig vondt. Er det fastleger du har gått til, eller gynekologer? Da jeg skulle fjerne den gikk jeg til en privat gynekolog slik at jeg følte meg sikker på at vedkommende hadde god erfaring på akkurat det feltet. Endret 6. juni 2015 av Mrs. Random Nick
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå