Gå til innhold

Multisitat-øvelser over flere sider


Zenobia

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at du får til det. Men er uenig med deg i at det ser greit ut, jeg liker ikke dette nye oppsettet, ikke det spor. :(

Anonymkode: bb727...b9c

Øh, nei. Fungerer dårlig. Skjønner ikke hvorfor sitatet ditt ikke kom med i forrige svar. Se over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

Side 1.

Eller nå?



[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 68643aca34bd35711d9ea75b276d2209"] 68643...209 [/acronym] [/i]

Side 2.

 

Ditto

 

 

:jepp: Øverst fra side 1, og så fra side 2

Jammen du er jo det :fnise:

 

 

- - -

 

Har logget meg ut og inn igjen. Dette gikk fint :)

 

Da logger jeg ut og lukker nettleseren.

Side 3.

 

Dette skal med andre ord fungere.

 

Ut i den virkelige verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg MÅ spørre om en ting: ... I ALLE DE 5 første sidene der dere driver å siterer hverandre, så er jo ingenting sitert, det dukker bare opp nedover uten noen bobler eller noe!? Kan noen hjelpe meg? Ser dere boblene? Har jeg bare misforstått totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ spørre om en ting: ... I ALLE DE 5 første sidene der dere driver å siterer hverandre, så er jo ingenting sitert, det dukker bare opp nedover uten noen bobler eller noe!? Kan noen hjelpe meg? Ser dere boblene? Har jeg bare misforstått totalt?

Boblene er borte. Jeg skal sjekke andre gamle tråder. Er det virkelig sånn, blir det lite fornøyelig å lese gamle tråder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Dette ser IKKE greit ut. Hva er det som har skjedd her?!

Enig i at oppsettet er helt ræva, men jeg stoler ennå på at KG tar til vettet og ruller ut IPBoard-løsningen. De er jo tross alt kvinner ;)

Ser at gamle smileyes i tråder ikke fungerer.

Øh, nei. Fungerer dårlig. Skjønner ikke hvorfor sitatet ditt ikke kom med i forrige svar. Se over.

Der klarte jeg for første gang å sitere over to sider. På pc. Fungerer det like bra på mobil, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer det like bra på mobil, tro?

Det var det da... Mange bruker mobil og der... virker det ikke som om det er helt tilrettelagt.

Anonymkode: bb727...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...