Gå til innhold

Multisitat-øvelser over flere sider


Zenobia

Anbefalte innlegg

Eller nå?



Anonymous poster hash: 68643...209
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG VIL PÅ SIDE TREEE



Anonymous poster hash: 68643...209
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

 

hjelper til...

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

 

 

 

 

Eller nå?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

Multisitat over 3 sider  :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk sove godt etter det utbruddet der  :fnise:

 

Zenobia: Nå er du ikke langt unna å multisitere over 3 sider :)

 

Tuuuuuusen takk :wow::kaffekopp: til deg

 

 

Spam :nigo:

Anonymous poster hash: 68643...209

 

Fine greier! :sprettert:

 

 

:Knegg:

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

:lur::fnise:

 

Side tre nå?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

Vel, sitatet kom iallfall på side 3 :lillesky:

 

 

Men, akkurat nå nekter de å bli med fra side til side - igjen. Men det har "løsnet" før. Skjønner ikke helt greia, men her kan jeg (og andre) ihvertfall øve på multikunsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

  

Mitt første multisitat:) *feeling proud* Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

  

Laaangt multisitat

  

hjelper til... Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

  

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean luctus gravida nulla sit amet posuere. Pellentesque tristique, augue eu interdum aliquet, sem lacus faucibus sem, quis viverra erat urna vitae tellus. Mauris eu ultricies nunc, id imperdiet arcu. Donec accumsan felis ut neque laoreet blandit. Phasellus elit tellus, mollis et volutpat et, aliquet ac justo. Sed imperdiet, urna sit amet dignissim mattis, nunc erat faucibus dolor, egestas maximus leo erat nec mauris. Curabitur convallis orci a elit suscipit, hendrerit rhoncus lacus porta. Nullam orci ante, semper at efficitur rutrum, finibus ac nibh. Cras vitae elit facilisis, ultrices turpis vitae, rhoncus tortor. Cras quis volutpat mauris, nec faucibus eros. Maecenas laoreet velit eget urna sollicitudin vehicula. Vivamus ullamcorper at ex sit amet dapibus. Sed tortor felis, ullamcorper a pharetra sit amet, fermentum id odio. Phasellus sit amet nunc tempor, suscipit nisi et, porta mauris. Vivamus sit amet sagittis urna. Aenean id ligula quis justo semper aliquet.

Duis tincidunt sodales ipsum, quis placerat turpis sollicitudin quis. Donec a ipsum fermentum, ullamcorper erat quis, aliquam velit. Fusce est nisl, eleifend vel magna tempor, facilisis tempus quam. Vestibulum rhoncus venenatis nisl, a gravida ex aliquam molestie. Nulla dapibus purus vitae ex ullamcorper dapibus. Maecenas ac consectetur est. Vivamus ultrices lobortis enim, eget bibendum ex rutrum at. Morbi molestie, est ac vestibulum rhoncus, nulla augue suscipit augue, vel vestibulum mauris ligula quis massa. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aenean elit lacus, efficitur sit amet urna id, vestibulum convallis velit. Nunc eros diam, lobortis nec posuere quis, volutpat id mi. Vivamus malesuada ligula dolor, eget molestie orci malesuada a. Cras porttitor imperdiet tortor, at rutrum dolor sagittis in.

Donec a egestas nisl. Donec quis viverra leo. Fusce suscipit eros mattis, fringilla elit nec, tincidunt nunc. Vivamus quam elit, consectetur eget aliquet congue, lobortis vitae quam. Aenean sed dictum enim. Nam at dolor eget arcu blandit egestas in nec metus. Nam vestibulum ex libero, et bibendum neque tincidunt sed.

Curabitur ultrices tortor a nisl rutrum, id molestie diam tempus. Nam magna urna, sollicitudin at imperdiet et, volutpat in sapien. Etiam lacinia orci porta ullamcorper bibendum. Fusce elementum dapibus eros. Nunc congue dui quam, eu elementum magna convallis ac. Vivamus vitae auctor urna. Suspendisse potenti. Donec ultrices orci id mi rhoncus scelerisque.

Donec porttitor ut libero et accumsan. Proin dignissim nibh arcu, et eleifend diam tempor quis. Etiam vitae velit hendrerit purus hendrerit mollis. Suspendisse lobortis mattis dolor et eleifend. Vestibulum elementum posuere sollicitudin. Mauris dapibus, eros sit amet congue molestie, enim quam dictum nisl, at malesuada metus leo nec ligula. Aliquam iaculis finibus lectus, nec imperdiet enim. Morbi rhoncus eget nisi sit amet malesuada.

  

JEG VIL PÅ SIDE TREEE Anonymous poster hash: 68643...209

  

Tuuuuuusen takk :wow::kaffekopp: til deg

 

Fine greier! :sprettert:

 

 

:lur::fnise:

 

Vel, sitatet kom iallfall på side 3 :lillesky:

 

 

Men, akkurat nå nekter de å bli med fra side til side - igjen. Men det har "løsnet" før. Skjønner ikke helt greia, men her kan jeg (og andre) ihvertfall øve på multikunsten!

Det virket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eller nå?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

:jepp: Akkurat! Der kom vi på side tre. Takk for innsatsen :ler:

 

NÅ, da?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

Jada :biggrin:

 

JEG VIL PÅ SIDE TREEE

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

Og tredje innlegg på side tres ønske ble oppfylt :5:

Multisitat over 3 sider  :takke:

 

Flotte greier! :vin: i glasset til deg og alle andre som har deltatt, eller annen leskende, for de som foretrekker det.

 

Og litt glitter, den er til hver enkelt av dere:

 

thank-you-desi-glitters-31.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

            

Det virket nå.

 

Ikke hos meg :grine:

 

Jeg står på side 1, trykker multisitat på et innlegg, trykker neste side, og - multisitatboblen - - - er - borte - ! :kjefte:

 

Men jeg skal prøve flere ganger :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver og prøver, men boblen blir ikke med - nå lager jeg et innlegg uten sitat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralala bompida. Prøver med noen normale innlegg siden vi også må ha noe å sitere.

Her kommer guttemusikken

Hurra midt i trafikken

Kommer guttemusikken

Tralalalala

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Da jeg hadde valgt tre multisitater (se under), og på den fjerde (se over) trykte 'svar' istedetfor multisitat, åpnet svarvinduet seg - og multisitatene ble med!!!!!

 

 

   Multisitat er herved laget

 

 

Så et helt vanlig innlegg :skya:

 

 

 

Her har du et bidrag, hvis du kan lære meg multisitat over flere sider når du har klart det  :fnise:

Anonymous poster hash: 0b6b2...b50

 

 

JAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

 

 

Nå skal jeg logge av og lukke nettleseren og se om jeg kan gjenta bedriften. Da har jeg i så fall løst mysteriet! Det har jeg trodd før også :sukk:

 

Kanskje besøke noen andre tråder først.. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! :kghjerte:

 

 

Det setter jeg pris på :blomst:

 

:blomst: Tusen takk!

 

 

Det har du all grunn til å være :blomst:

 

 

Så et helt vanlig innlegg :skya:

 

Siterer meg selv. Logget ut og så inn igjen. Har bare sitert fra side 1, + svart (står på side 1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var falsk alarm. De ble jo ikke med til neste side; jeg bare svarte på samme side som jeg stod på. Skulle jeg ha med sitat fra side 2, forsvant boblen igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stod på side 1, trykket multisitat, trykket side 2 - og vips - - - multisitatboble - borte. Dette innlegget er skrevet mens jeg står på side 2 (uten det multisitatet jeg ønsket å ta med fra side 1)

 

Dette strevet jeg med i går også, og da det plutselig begynte å virke, kom et sitat fra uinteressant- (trodde jeg først, men det var fra jaja) -tråden inn i snikksnakk-tråden. Altså, en boble åpenbarte seg, jeg trykket for å se hva innholdet var, og vips så funket multisitat resten av den kvelden - til jeg logget av og lukket nettleseren, åpnet og logget meg på igjen, og der var multisitatfunksjonen nedsatt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasper tegner bare på Petter når han sover

tumblr_np526bJFRm1rap97mo8_1280.jpg

 

 

Det forklarer et par ting..

 

Nei, det gjør det ikke. Multisitat virker

 

- PLUTSELIG -

 

og fra en annen tråd :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

Fra side 1

 

 

hjelper til...

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

 

Fra side 2

 

 

Eller nå?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

Fra side 3

 

 

Jeg har vekslet på å trykke sidetall og 'neste'. Det spiller ingen rolle.

 

 

Så rart.

 

Det begynner bare plutselig å virke.

 

 

Nope. Jeg får ikke til å multisitate fra forrige sider, og jeg har vanlig pc.

 

Det er håp! Jeg har Firefox og vanlig PC. Nå fungerer det for meg også. Kom hit og prøv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første svar i tråden

Hi hi, det virker! Side 1

 

Ikke meningen å spamme, bare å lage lange innlegg som kan siteres.

 

Side 2

 

NÅ, da?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

Side 3

 

 

Da skal jeg logge ut og logge inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...