AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Del Skrevet 3. juni 2015 http://m.sol.no/nyheter/2015_06_03_48690_fire-av-ti-opplever-okt-jobbstress-ifolge-undersokelse.html Hva synes dere? Jeg er en av de fire. Bemanning kuttes for å spare penger og de som er igjen jobber seg ihjel å får helseproblemer. For å si det sånn så ser man heller ikke noe av de pengene man har spart, de går vell til vikarer og folk som må jobbe overtid?Anonymous poster hash: 0e659...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Del Skrevet 3. juni 2015 Det blir alltid problemer med en høyreregjering. Anonymous poster hash: 86a88...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Del Skrevet 3. juni 2015 Skremmende utvikling. Alt handler dessverre om penger og kynismen vokser. Anonymous poster hash: e0bba...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 3. juni 2015 #4 Del Skrevet 3. juni 2015 Er dessverre sånn på jobben min også gitt, jeg sliter meg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå