Gå til innhold

Bringebærbladkapsler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange tok dere i uke 36 og hadde det noen effekt?:) er det farlig å ta for mange?

Anonymous poster hash: 9fee0...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tatt, men effekt har det nok ikke. Naturen går sin gang ☺

Anonymous poster hash: 647d4...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Hadde god effekt for søsteren min. Hun tok ved sitt siste av tre svangerskap. Hun sa selv at fødselen var lettere og raskere, og jordmoren sa og at livmoren hennes trakk jeg veldig raskt og fint sammen igjen etter denne fødselen.

Jordmoren mente det kunne komme av bringebærbladkapslene, så jeg kommer i alle fall til å ta :) Det skader nå i alle fall ikke, og jeg liker også å ha et produkt man i alle fall kan tro på vil gjøre det lettere :fnise:

Endret av Sleeve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde god effekt for søsteren min. Hun tok ved sitt siste av tre svangerskap. Hun sa selv at fødselen var lettere og raskere, og jordmoren sa og at livmoren hennes trakk jeg veldig raskt og fint sammen igjen etter denne fødselen.

Jordmoren mente det kunne komme av bringebærbladkapslene, så jeg kommer i alle fall til å ta :) Det skader nå i alle fall ikke, og jeg liker også å ha et produkt man i alle fall kan tro på vil gjøre det lettere :fnise:

Så gøy å lese :-) hvor mange og hvor ofte tok hun?

Anonymous poster hash: 9fee0...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Så gøy å lese :-) hvor mange og hvor ofte tok hun?

Anonymous poster hash: 9fee0...c64

Mener hun tok to stk hver dag, men kan høre og bekrefte det senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok to om dagen men fungerte ikke her

Anonymous poster hash: 6f286...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når virker de da(hvis de virker),har lest at folk få murringer osv men er dette rett etter eller dager etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når virker de da(hvis de virker),har lest at folk få murringer osv men er dette rett etter eller dager etter?

De aller fleste naturmidler trenger nok litt tid på å virke/ha effekt. Så ville regnet med 2-4 uker før noe effekt.

Mange tror bringebærblad har innvirknig på modning, men det har det ikke. Det bare bidrar til å styrke muskulaturen i livmoren. Og dermed også være med å på gjøre at livmoren arbeider bedre under og etter fødsel.

Hvis man får tegn på modnig(murringer) etter inntak, ville man nok kjent det uansett.

Anonymous poster hash: 1f904...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde god effekt for søsteren min. Hun tok ved sitt siste av tre svangerskap. Hun sa selv at fødselen var lettere og raskere, og jordmoren sa og at livmoren hennes trakk jeg veldig raskt og fint sammen igjen etter denne fødselen.

Jordmoren mente det kunne komme av bringebærbladkapslene, så jeg kommer i alle fall til å ta :) Det skader nå i alle fall ikke, og jeg liker også å ha et produkt man i alle fall kan tro på vil gjøre det lettere :fnise:

Nå er det jo veldig vanlig at fødsel nr tre går mye lettere da. Så det er jo ikke sikkert det er pga kapslene. Men det skader sikkert ikke å prøve.

Anonymous poster hash: 8a4dc...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...