_LanciA_ Skrevet 2. juni 2015 #1 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei, Kjenner jeg er dritt lei den møkka jobben jeg har og har lyst til å gjøre noe helt nytt. Jobbet som IT admin/system utvikler+++ nå i 6-7 år. Utakknemelig og dårlig betalt jobb som holder på å ødelegge helsen min helt! Ung å dum i hodet som jeg var hoppet jeg av allmenn midt i andre året og studerte privat. Nå har det seg sånn at alt jeg ønsker studere/jobbe med krever generell studiekompetanse. Hva er den letteste veien? Har jeg krav på voksenopplæring? Må jobbe fulltid ved siden av for å få ting til å gå rundt. Jeg må iaf vekk fra min nåværende jobb, vurderer faktisk å ta maskinførerbevis og prøve å få jobb som dette i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 23/5 regelen, 6 fag, 9 eksamener så er du ferdig Se på akademiet, sonans osv hva som passer deg best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 2. juni 2015 #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei, Kjenner jeg er dritt lei den møkka jobben jeg har og har lyst til å gjøre noe helt nytt. Jobbet som IT admin/system utvikler+++ nå i 6-7 år. Utakknemelig og dårlig betalt jobb som holder på å ødelegge helsen min helt! Ung å dum i hodet som jeg var hoppet jeg av allmenn midt i andre året og studerte privat. Nå har det seg sånn at alt jeg ønsker studere/jobbe med krever generell studiekompetanse. Hva er den letteste veien? Har jeg krav på voksenopplæring? Må jobbe fulltid ved siden av for å få ting til å gå rundt. Jeg må iaf vekk fra min nåværende jobb, vurderer faktisk å ta maskinførerbevis og prøve å få jobb som dette i mellomtiden. Sjekk ut 23/5 regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_LanciA_ Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Supert takker Det skal jeg gjøre. Trodde det var mye mer styr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå