Gå til innhold

Skryter dere av typens pikk til venninnene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei sånt diskuterer jeg ikke med andre.

Anonymous poster hash: de207...b53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke bilder av den engang.

Anonymous poster hash: 4a12c...847
  • Liker 1
Skrevet

jeg diskuterte det visstnok en gang jeg var full til ei venninne... skulle vise hvor stor og bra den var og sånn.

Senere møttes jeg og en jentegjeng, og den ene venninna mi som jeg hadde betrodd meg til i fylla var i dårlig humør og fant ut at hun skulle tiltrekke seg litt oppmerksomhet ved å gjengi min beskrivelse av min kjærestes pikk til mine andre venninner.  :sjokkert: Herregud, det var helt forferdelig. Jeg hadde jo ingen planer om å dele disse intime detaljene med alle de som var der.

Jeg fortalte det til kjæresten min, for jeg skammet meg sånn over å ha sagt det, og at det nå var nådd flere, men heldigvis var det ikke en big deal for ham.

• Liker 2
Gjest Wilma89
Skrevet

Haha nei, aldri falt meg inn. Hadde nok i tillegg blitt veldig satt ut hvis en venninne hadde vist meg bilde av typen sin penis🙊

Skrevet

Selvfølgelig ikke! Man gjør da virkelig ikke sånn mot partneren sin..

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om sånt med venner. Ville aldri vist fram et bilde heller. Det er ikke greit

Skrevet

Hvem vil egentlig høre om utstyret til venninners fyr?

Skrevet

Nei, jeg snakker ikke med venninnene mine om sexlivet mitt - det er privat.

Ville stusset veldig hvis noen av venninnene mine plutselig dro frem et bilde av kjærestens edle deler. Definitivt ikke noe jeg har interesse av å se  :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Synes jeg ser meg dra frem mobilen etter at en venninne har vist meg nitti bilder av ungen sin. :ler:

Nei, det gjør jeg ikke.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg er mann, og når vi kompisene er samlet snakker vi ofte om musa til damene våre eller ff. Da sammenligner vi å erter de som er med ei som er vid. Og så er alle missunnelig å vil knulle de som har trang.😁 Noen viser nakenbilde av dama også, men det syns jeg faktigst er litt drøyt hvis det er dama da. Er deg ff eller ons spiller det jo ikke så stor rolle.:)

Anonymous poster hash: 596c2...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg er mann, og når vi kompisene er samlet snakker vi ofte om musa til damene våre eller ff. Da sammenligner vi å erter de som er med ei som er vid. Og så er alle missunnelig å vil knulle de som har trang. Noen viser nakenbilde av dama også, men det syns jeg faktigst er litt drøyt hvis det er dama da. Er deg ff eller ons spiller det jo ikke så stor rolle. :)

Så kule dere er 

Anonymous poster hash: 8ce5c...131

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har vel nevnt at han har akkurat perfekt størrelse for meg og at den ikke er for stor, noe jeg er glad for:) 

Anonymous poster hash: febfe...049
AnonymBruker
Skrevet

Så kule dere er

Anonymous poster hash: 8ce5c...131

Typisk guttehumor som skjer over noen øl og litt poker.:) Men ser damene har det på samme måte. Er bare gøy det for oss som har en svær:)

Skrevet

Nei, det snakker vi ikke om. Det trenger de ikke å vite.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg skryter av damas fitte til kompiser.

Anonymous poster hash: 57df7...6de
Skrevet

Nei, det synes jeg er både upassende og privat. Kjæresten min skal få slippe at jeg beskriver pikken hans for andre. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Vil helst slippe å høre om venninners kjærester sitt utstyr også.....

• Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn, ikke tror jeg mine venniner ville hatt noe intresse av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har vel nevnt at han har akkurat perfekt størrelse for meg og at den ikke er for stor, noe jeg er glad for:)

Anonymous poster hash: febfe...049

Det blir nok tolket dithen at han har liten pikk, dessverre..

Anonymous poster hash: 459c7...47e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sånt er helt privat man utleverer ikke kjønnsorganane til folk man respekterer.

Er det derimot en ONS med usedvanlig liten eller stor, så kan det hende jeg nevner det.

Anonymous poster hash: a9dcc...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...