Gå til innhold

Skryter dere av typens pikk til venninnene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har type, forteller dere om pikken hans til venninnene? Viser dere bilder? Vet ikke hva som er vanlig, men dama har jo fått noen bilder av meg :P

Anonymous poster hash: 866e8...120
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

De eneste jeg evt viser bilder av pikken til er folk som aldri burde ha sendt meg bilde av pikken sin i utgangspunktet. Altså folk jeg ikke har vært i forhold til, men som tror at det er et godt sjekketriks å sende bilde av pikken sin til jenter han knapt kjenner. 

Anonymous poster hash: e1fbf...049
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri vist bilde til mine venninner. Nå har typen ganske så bra utstyr og kunne kanskje finne på å nevne dette for å skryte litt av ham. Hadde han ikke hatt det hadde jeg ikke sagt noe selvsagt :)

Anonymous poster hash: 8ce5c...131
  • Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har ihvertfall gjort det, men det har bare vært fbb's da

og har vi såklart snakket om det motsatte.... :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri vist bilde til mine venninner. Nå har typen ganske så bra utstyr og kunne kanskje finne på å nevne dette for å skryte litt av ham. Hadde han ikke hatt det hadde jeg ikke sagt noe selvsagt :)

Da sier du jo på en måte at han har lite utstyr om du ikke sier noe. 

Skrevet

Har aldri nevnt noe om størrelse eller vist bilder til venninner, nei. Regner med at han ikke har gjort noe sånt om meg heller.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)

Aldri! Sikkert fordi de ville vært misunnelige og jeg prøver å spare de for det. :fnise:

Til alvor:

Jeg har så stor respekt for min type at jeg har det på samme måte som frk91 nevner om sin nåværende kjæreste.

Endret av AnonGangerTo
Skrevet

Aldri. Snakker ikke om sexlivet vårt heller. Men alle jeg tidligere har vært med har jeg pratet mye om, hvordan sexen var, hvordan pikken var osv. Når jeg møtte min nåværende kjæreste kjente jeg plutselig at jeg ikke ønsket å utlevere han, fordi jeg visste at han var en jeg ønsket å være sammen med lenge og derfor ville jeg ikke si noe som han ikke hadde likt jeg pratet om.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Snakker ikke om sexlivet vårt heller. Men alle jeg tidligere har vært med har jeg pratet mye om, hvordan sexen var, hvordan pikken var osv. Når jeg møtte min nåværende kjæreste kjente jeg plutselig at jeg ikke ønsket å utlevere han, fordi jeg visste at han var en jeg ønsket å være sammen med lenge og derfor ville jeg ikke si noe som han ikke hadde likt jeg pratet om.

Fordi da kan venninnene dine stjele han?

AnonymBruker
Skrevet

Er det forresten lovlig å utlevere sånne intime detaljer til andre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da sier du jo på en måte at han har lite utstyr om du ikke sier noe. 

Nå har ikke jeg haugesvis med partnere, så tror ikke akkurat venninnene kan merke et mønster. 

• Liker 2
Skrevet

Fordi da kan venninnene dine stjele han?

Nei, fordi jeg ikke ønsker å fortelle intime detaljer om vårt sexliv. Han har selv sagt at han hadde vært flau og ubekvem når han hadde møtt mine venninner om de hadde visst detaljer om hvordan vi holder på i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kan si ting på tull, men da er det jo nettopp tull og avslører ingenting om ham.

Anonymous poster hash: bbd65...dba
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? 

Anonymous poster hash: 9fd1e...f34
  • Liker 1
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei. Kunne ikke falt meg inn. 

Skrevet

Nei, jeg respekterer ham nok til at jeg ikke utleverer intime detaljer til andre.

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Viser ikke bilder og går ikke inn på detaljer men kan fint si at typen har sykt digg pikk liksom:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel helst på tv og i filmer kvinner gjør slikt.

Anonymous poster hash: da6e8...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...