_Malene Skrevet 3. juni 2015 #61 Skrevet 3. juni 2015 Nei har 19 cm lang og 14 cm i omkrets, men skal ikke lyve å si at det ikke er jævlig digg med ei trang ei. Ingen ting er som å sprenge ei våt fitte. Btw, hold deg til tema. Var ikke min penis tråden handlet om. Anonymous poster hash: 8c2fe...acf Hvis du har så stor pikk, er det vel ikke de trangeste du burde søke etter.. Trolletitroll. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #62 Skrevet 3. juni 2015 Nyere forskning viser at om kvinneeksemplaret har en romslig vagina, vil munnen også være stor. Får hun feks til å gape over en dorullkjerne er hun av den mer romslige typen mellom bena.http://www.forskning.no/123462/kjonn_stor3Anonymous poster hash: 1ca1d...32d Jaså. Satset du på at vi ikke skulle sjekke linken ? Anonymous poster hash: 4b8bd...614
FruRaeder Skrevet 3. juni 2015 #63 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Innlegget er ryddet for et fjernet sitat Nikee, mod. Hva med å ta datinga på nett. Du kan jo bare be henne om å ta noen knipeøvelser før dere møtes? Nesten bedre det enn å si "Hei, det ser ut som du har ei trang fitte, skal vi knulle?" Endret 4. juni 2015 av Nikee 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #64 Skrevet 3. juni 2015 Det ser du på munnen. Kvinner med stor munn, har vidt underliv. Anonymous poster hash: 1183d...03f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #65 Skrevet 3. juni 2015 Du kler av henne trusa og ser om det blir gjennomtrekk.. Anonymous poster hash: 10bd0...ab2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #66 Skrevet 3. juni 2015 Hvis du bare syns trange damer er deilige å ha sex med så vil jeg påstå at du har sterkt nedsatt følelse i kuken. Jeg har vært innom mange damer selv og har ennå til gode å pule mus som ikke er sinnssykt digg. Å måtte ligge å småjukke og ha forsiktig jomfrusex som mål høres egentlig ganske kjipt ut.Anonymous poster hash: 00a97...c42 Hehe nå er jeg kvinne men hva du skriver høres riktig ut!. Tror TS er mindre følsom enn gjennomsnittet.Anonymous poster hash: b8944...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #67 Skrevet 4. juni 2015 Nei det kan du ikke se. Jeg er 180cm høy og bred over hoftene men er så trang at eksen min røk strengen når han pulte meg. Helt tilfeldig fra naturens side, men hjelper jo om jenta trener bekkenmusklaturen. Anonymous poster hash: 67ffe...9cb 1
Gjest Nikee Skrevet 4. juni 2015 #68 Skrevet 4. juni 2015 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger, latterliggjøring samt svar til dette. Nikee, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå