Gå til innhold

Hvordan se om dama er vid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du ikke noe annet å komme med virkelig?? Hva med å holde deg til trådens tema? Du vet nada om meg bortsett fra det jeg har skrevet, så slutt med personangrep. Er det virkelig et så sårt tema for dere at vi menn har pult en del rundt, sånn at vi vet hva som er deilig eller ikke? Tenker med en gang at damer som svarer som deg, er vide. Usikkerheten lyser gjennom skjermenAnonymous poster hash: 8c2fe...acf

Hvis du har pult en del rundt, så vet vel du mye bedre svaret på spørsmålet ditt i HI enn oss?

Jeg vet hva min kroppsfasong er og om jeg er trang eller vid. Men heg aner da ikke om det samme gjelder for andre med samme kroppsfasong som meg.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brede hofter og tre barn- så de som ser meg på gaten ville da tippet at jeg er vid??

Ja jeg har brede hofter, men bekkene er smalt.

Fordi jeg har smalt bekken har jeg ikke hatt naturlige fødsler, kun keisersnitt, så ikek utvidet. Hmmm, så da stemmer ikke disse tipsene likevell.

Anonymous poster hash: f19b7...4ab

Ja skjønner det hvis du har smalt bekken. Er ingen regel uten unntak.

Anonymous poster hash: 8c2fe...acf

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts ,

hvilke foretrekker du? Spør bare av nysgjerrighet. Og har du sett om hun er trang før du visste det?

Anonymous poster hash: be586...00a

Syns det er best rent fysisk at de er trange. Tror det er mest psykisk. Kommer jo fortere da uheldigvis..

Men de jeg har merket forskjell, er på høyde og hvor smale hofter jenta har.:)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er best rent fysisk at de er trange. Tror det er mest psykisk. Kommer jo fortere da uheldigvis..

Men de jeg har merket forskjell, er på høyde og hvor smale hofter jenta har. :)

:klo:

Anonymous poster hash: 5e751...a66

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men du TS, bare sånn at du vet det da, så vil en kvinnes vagina være i stand til å tilpasse seg mannens penis etter en stund - så at du driver og skryter av din egen størrelse i en tråd som handler om at du vil finne deg trang dame, kan jo vise seg å slå tilbake på deg selv en vakker dag. Uansett om du finner deg ei trang damen, så vider du nok henne ut skal du se! Good luck. 

Og flott å se at menn i 30-årene har så modne verdier og holdninger. 

Anonymous poster hash: a3ff8...819
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damer med mye kjøtt på kroppen er ofte trange. Fettet vil være med å klemme mer mot penis enn hos de som er veldig tynne. Men i hovedsak aner du ikke hva du får ved å se på en kvinne. En spebygd kvinne er generelt sett mindre over det hele. Så prøv deg på feite lave asiater f.eks.

Anonymous poster hash: 6b467...7e1
  • Liker 1
Skrevet

Ja hadde jo egentlig vært greit, så hadde man sluppet å pult så mange jenter før man finner de trange likssom.

Har du tenkt på at årsaken til at det finnes så mange vide jenter er nettopp på grunn av slike som deg? Som puler seg gjennom massene i håp om å finne de trangeste jentene??

😏😏

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at de som er lavere og har smale hofter er trangere?

AnonymBruker
Skrevet

Men du TS, bare sånn at du vet det da, så vil en kvinnes vagina være i stand til å tilpasse seg mannens penis etter en stund - så at du driver og skryter av din egen størrelse i en tråd som handler om at du vil finne deg trang dame, kan jo vise seg å slå tilbake på deg selv en vakker dag. Uansett om du finner deg ei trang damen, så vider du nok henne ut skal du se! Good luck. 

Blir man videre hvis man er trang og holder lenge på med en mann som har stor penis?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er en kontrast til deg?

AnonymBruker
Skrevet

Leste nettopp et sted at det hadde noe med bekkenets vridning eller noe sånt, og at de med naturlig thigh gap var videre enn de uten, pga. hvordan bekkenet var.. Prøv å google pelvis thigh gap vagina eller noe :P Vet ikke om det er forsket på eller ikke :P 

Anonymous poster hash: 7eb08...54d
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

....og så en som var lang og trang på èn gang....! :skratte: Herlighet, jenter - dere gir han jo akkurat det han er ute etter her.

AnonymBruker
Skrevet

Nei har 19 cm lang og 14 cm i omkrets, men skal ikke lyve å si at det ikke er jævlig digg med ei trang ei. Ingen ting er som å sprenge ei våt fitte.:)

Btw, hold deg til tema. Var ikke min penis tråden handlet om.

Høres usannsynlig ut. For veldig snodig at du skulle ha problemer om ikke dama er ekstrem trang. Dette henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: b8944...9ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at de som er lavere og har smale hofter er trangere?

Ja det er min erfaring. De fleste har dette stemt med, men det er ikke en sikker faktor.:)

AnonymBruker
Skrevet

Høres usannsynlig ut. For veldig snodig at du skulle ha problemer om ikke dama er ekstrem trang. Dette henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: b8944...9ea

Har ikke sagt at jeg har problemer, men at jeg tenner på at penisen er for stor på en måte. Er deilig å kjenne at hun er veldig fylt opp og at hun ikke klarer å ta hele penisen.:)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er en kontrast til deg?

Ja at de sier jeg må være forsiktig, sånn at det ikke blir ondt for de osv. Tenner meg når hun sier den er så stor at jeg ikke kan ta hele inni likssom.:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja vet det desverre. Etter mange samleier og mye sex, så blir de mere utvidet. Så egentlig er det ikke en lur ting å tenne på, hvis man vil være i et langvarig forhold. Har vært i et par langvarige forhold, og de ble mere utvidet etter hvert desverre. Så sånn sett er det litt kjipt. Men ellers med ff og one night stand, så skjer jo ikke det da.:)

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på at årsaken til at det finnes så mange vide jenter er nettopp på grunn av slike som deg? Som puler seg gjennom massene i håp om å finne de trangeste jentene??

😏😏

Hehe jo har tenkt litt på det. Skulle helst holdt meg til ei, men klarer ikke å holde meg likssom. Men ser at menn som meg gjør at flere damer blir utvidet.

AnonymBruker
Skrevet

Blir man videre hvis man er trang og holder lenge på med en mann som har stor penis?

Ja det er naturlig.:) Vaginaen vil tilpasse seg å strekke seg ut for å passe penisen bedre. De jeg har vært i langvarig forhold gikk fra å være supertrang til å føles normal, over lengre tid. Men er ganske naturlig at det skjer, men vil man holde seg trang er nok er normal penis eller litt liten bedre å være i forhold med.:) Ei natt eller to, gjør deg ikke permanent utvidet, men kanskje litt støl og sår der nede.:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er naturlig. :) Vaginaen vil tilpasse seg å strekke seg ut for å passe penisen bedre. De jeg har vært i langvarig forhold gikk fra å være supertrang til å føles normal, over lengre tid. Men er ganske naturlig at det skjer, men vil man holde seg trang er nok er normal penis eller litt liten bedre å være i forhold med. :) Ei natt eller to, gjør deg ikke permanent utvidet, men kanskje litt støl og sår der nede. :)

Men kan ikke vaginaen trekke seg tilbake igjen etter man har hatt sex? F.eks hvis ei som er veldig trang er sammen med en som er stor, vil den ikke trekke seg tilbake de dagene hun ikke har sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...