Questiomark Skrevet 2. juni 2015 #1 Del Skrevet 2. juni 2015 Har sett noen videoer om at man skal gå inn på f.eks. #like4like og #like4followers og like bildene og i retur få likes og følgere tilbake. Problemet er bare at folk legger ut bilder der, jeg liker de, og ingenting skjer... de bare tar uten å gi, på en arena for DELING er fokus. Har også hørt at man blir bedre lagt merke til hvis man kommenterer. Jeg kommenterte på bilder men fikk bare ''thx lol ;-)'' tilbake... altså igjen folk som tar uten å gi på en arena ment for deling... Følger også eksemplet ved å følge de mest populære Instagram-kontoene og deretter unfollow dem i en liten periode før jeg følger dem igjen, for jeg har hørt at flertallet som følger disse kontoene går inn og ser på nyeste brukere som også liker kontoen (?), uansett... dette har gitt meg et par nye følgere, men ikke til at det er verdt bryet. Jeg kan sitte og følge og ikke-følge mellom 10 forskjellige kontoer i 5 minutter og til gjengjeld få 3 følgere tilbake. Leser også at man bør laste ned apper det reklameres for på Youtube som gir coins, hvor coins gjør at man får følgere, men hvor troverdig er disse appene som skal hjelpe deg å få følgere? Målet mitt var i starten å få flere følgere enn de jeg fulgte selv, har nå greid det i utgangspunktet da jeg har 60 følgere mens jeg selv følger 20. Målet nå er mere av typen 600,000 mot et par nære venner. Legger ut bilder annenhver dag og legger litt arbeid i de, får likes også, men vet ikke hva ''mye'' er i Instagram-sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 Du får nok bedre tips dersom du poster i et mer relevant forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Questiomark Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Kan noen administrator flytte den til riktig forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 2. juni 2015 #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Unnskyld at jeg sier det, men blir helt oppgitt når jeg leser det du skriver. Hva er målet ditt med alt dette? Det virker som du legger mer energi i å få følgere (som du egentlig gir litt f i hvem er) enn det du legger i bildene du tar. Du "liker" bilder og følger personer bare i håp om at de skal følge deg... En av grunnene til at jeg har mange følgere på instagram vil jeg påstå er fordi jeg faktisk setter pris på de som følger meg og som jeg selv følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 2. juni 2015 #5 Del Skrevet 2. juni 2015 Har sett noen videoer om at man skal gå inn på f.eks. #like4like og #like4followers og like bildene og i retur få likes og følgere tilbake. Problemet er bare at folk legger ut bilder der, jeg liker de, og ingenting skjer... de bare tar uten å gi, på en arena for DELING er fokus. Har også hørt at man blir bedre lagt merke til hvis man kommenterer. Jeg kommenterte på bilder men fikk bare ''thx lol ;-)'' tilbake... altså igjen folk som tar uten å gi på en arena ment for deling... Du skriver ingenting om hva slags bilder du tar, men min umiddelbare tanke var at det å poste annenhver dag er litt for sjeldent. Personlig så bruker jeg instagram som en inspirasjonsplass. Jeg er derfor ikke interessert i å følge alle som kommenterer bildene mine, jeg følger de kontoene som appellerer til meg. Jeg tok å googlet spørsmålet ditt og det dukket opp ganske mange gode tips, har du lest de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 2. juni 2015 #6 Del Skrevet 2. juni 2015 Unnskyld at jeg sier det, men blir helt oppgitt når jeg leser det du skriver. Hva er målet ditt med alt dette? Det virker som du legger mer energi i å få følgere (som du egentlig gir litt f i hvem er) enn det du legger i bildene du tar. Du "liker" bilder og følger personer bare i håp om at de skal følge deg... En av grunnene til at jeg har mange følgere på instagram vil jeg påstå er fordi jeg faktisk setter pris på de som følger meg og som jeg selv følger. Hva er galt med å ønske mange følgere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 2. juni 2015 #7 Del Skrevet 2. juni 2015 Hva er galt med å ønske mange følgere? Er jo ikke galt i å ønske flere følgere - skjønner jo den. Men fikk bare et inntrykk av at hele instagram-kontoen til TS handlet om å ha masse følgere. Og når man attpå til skal "kjøpe" seg lesere eller hva det handler om - hva er liksom vitsen da? At utad så har denne personen mange følgere, men 90% av følgerne legger ikke merke til bildene hun/han legger ut engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2015 #8 Del Skrevet 2. juni 2015 Instagram er kjedelig, EyeEm er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lester Skrevet 4. juni 2015 #9 Del Skrevet 4. juni 2015 Instagram er kjedelig, EyeEm er tingen. EyeEm er noe skjit. Slutt med å reklamere for det hele tiden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 4. juni 2015 #10 Del Skrevet 4. juni 2015 Unnskyld at jeg sier det, men blir helt oppgitt når jeg leser det du skriver. Hva er målet ditt med alt dette? Det virker som du legger mer energi i å få følgere (som du egentlig gir litt f i hvem er) enn det du legger i bildene du tar. Du "liker" bilder og følger personer bare i håp om at de skal følge deg... En av grunnene til at jeg har mange følgere på instagram vil jeg påstå er fordi jeg faktisk setter pris på de som følger meg og som jeg selv følger. Hva er galt med å ønske mange følgere? Ikke galt sånn sett, tror jeg..... Men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 4. juni 2015 #11 Del Skrevet 4. juni 2015 Det kommer jo an på hva slags bilder du legger ut da. Det må jo være interessant for andre. Jeg følger ingen som har en overvekt av selfies, fordi jeg driter i trynet til folk. Jeg følger folk som er inspirerende, tar gode bilder eller har en veldig søt hund. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 4. juni 2015 #12 Del Skrevet 4. juni 2015 Ikke galt sånn sett, tror jeg..... Men hvorfor? Personlig så legger jeg mye tid og arbeid i bildene mine og da syns jeg det er gøy å få flere følgere/mange likes. Det er jo en form for oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 4. juni 2015 #13 Del Skrevet 4. juni 2015 Personlig så legger jeg mye tid og arbeid i bildene mine og da syns jeg det er gøy å få flere følgere/mange likes. Det er jo en form for oppmerksomhet. Ja, det er koselig, og det kan jeg forstå. Men det er på en måte noe galt når folk trikser, eller finner på ting for å få flere følgere osv. Forstår liksom ikke det? At noen går inn og liker for å ha i bakhode at vedkommende skal følge? Hm, er ikke det ganske tilfeldig da hvor mange som trykker liker og ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 4. juni 2015 #14 Del Skrevet 4. juni 2015 Vil ikke avsløre hemmeligheten min (haha) men kan tipse deg om disse appene hvor du kjøper/tjener coins. Da kan du kjøpe både likes og følgere. En annen ting å gjøre er å finne en bruker som er relativt lik din, og følge en del av følgerne til vedkommende, men det er en begrensning på 100-ognoe i timen. Hvis du har en nogenlunde interessant profil får du ca 1/3 av følgerne tilbake. Men - det er en uting å unfollowe folk som følger deg, da finner du en app eller går inn på instagram via nettleseren og unfollower de som ikke følger deg, og sånn holder du på. Men, det viktigste er å ha interessant bilder. Har du ikke det kan du glemme både followers og likes, spesielt sistnevnte. Jeg har et gjennomgående, spennende tema på instagramprofilen min, med en gang jeg poster bilde av bare meg selv, mat eller lignende får jeg 1/3 av aktiviteten jeg vanligvis har, kanskje enda mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2015 #15 Del Skrevet 4. juni 2015 EyeEm er noe skjit. Slutt med å reklamere for det hele tiden! Det er nu din mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Questiomark Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 4. juni 2015 Har fått nå 160 følgere på 3 døgn. Hastager bildene mine med follow4like og like4follow osv. Men de sikreste å beholde er de som følger deg frivillig uten en slik avtale at du skal følge dem tilbake, og måten å gjøre det på er å følge og ikke-følge kjendiser hvert 10. sekund, for noen (mange) har tydeligvis en særinteresse for å følge de siste følgerne en kjendiser har... De 40 jeg følger selv er kjendiser jeg nettopp gjør over. Har postet nå ett bilde dagen i stedet for ett hver andre dag. Vet noen hvordan man skal beholde følgere? Hadde en gang 140, og mista ned til 120, tok tid å bygge meg opp til 160... håper ikke jeg må gå samme runden i morgen ved at jeg mister folk over natta. HVA vil folk se da? Har prøvd utsikter, dyr og mat. Har ikke så veldig mye rett foran meg nå jeg kunne tenke meg å poste f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 4. juni 2015 #17 Del Skrevet 4. juni 2015 Har fått nå 160 følgere på 3 døgn. Hastager bildene mine med follow4like og like4follow osv. Men de sikreste å beholde er de som følger deg frivillig uten en slik avtale at du skal følge dem tilbake, og måten å gjøre det på er å følge og ikke-følge kjendiser hvert 10. sekund, for noen (mange) har tydeligvis en særinteresse for å følge de siste følgerne en kjendiser har... De 40 jeg følger selv er kjendiser jeg nettopp gjør over. Har postet nå ett bilde dagen i stedet for ett hver andre dag. Vet noen hvordan man skal beholde følgere? Hadde en gang 140, og mista ned til 120, tok tid å bygge meg opp til 160... håper ikke jeg må gå samme runden i morgen ved at jeg mister folk over natta. HVA vil folk se da? Har prøvd utsikter, dyr og mat. Har ikke så veldig mye rett foran meg nå jeg kunne tenke meg å poste f.eks. Hvorfor vil du ha masse følgere når du egentlig ikke har noe å meddele? Altså jeg hadde forstått deg om du hadde et tema du ville ha frem, eller om du selv brukte mye tid på gode og inspirerende bilder - og derfor ønsket at flere skulle se dem.. Men når du sliter med å i det hele tatt finne noe å poste daglig, hva skal du med en haug av følgere..? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2015 #18 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har ca 4000 følgere og legger ut bilder av alt mellom himmel og jord. Får 7-800 likes på hvert bilde og relativt mange kommentarer. Legger aldri ut mer enn et bilde om dagen og noen ganger kan det drøye flere dager mellom hvert bilde også. Har aldri gjort noe for å få følgere, de dukker bare opp. Skjønner ikke hvorfor det er så viktig å ha mange følgere. Er det for å føle seg populær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 4. juni 2015 #19 Del Skrevet 4. juni 2015 Har fått nå 160 følgere på 3 døgn. Hastager bildene mine med follow4like og like4follow osv. Men de sikreste å beholde er de som følger deg frivillig uten en slik avtale at du skal følge dem tilbake, og måten å gjøre det på er å følge og ikke-følge kjendiser hvert 10. sekund, for noen (mange) har tydeligvis en særinteresse for å følge de siste følgerne en kjendiser har... De 40 jeg følger selv er kjendiser jeg nettopp gjør over. Har postet nå ett bilde dagen i stedet for ett hver andre dag. Vet noen hvordan man skal beholde følgere? Hadde en gang 140, og mista ned til 120, tok tid å bygge meg opp til 160... håper ikke jeg må gå samme runden i morgen ved at jeg mister folk over natta. HVA vil folk se da? Har prøvd utsikter, dyr og mat. Har ikke så veldig mye rett foran meg nå jeg kunne tenke meg å poste f.eks. Spørsmålet er vel egnetlig om du tar gode bilder? Det er ikke bare å knipse et bilde med iphonen for å legge det ut, da får du iallefall ikke meg som følger. Jeg tror de fleste følger kontoer som interesserer de og inspirerer. Personlig så liker jeg "rosabilder" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 4. juni 2015 #20 Del Skrevet 4. juni 2015 Det kommer jo an på hva slags bilder du legger ut da. Det må jo være interessant for andre. Jeg følger ingen som har en overvekt av selfies, fordi jeg driter i trynet til folk. Jeg følger folk som er inspirerende, tar gode bilder eller har en veldig søt hund. Haha! Du burde følge meg! Jeg har en veldig søt hund og (tror) jeg tar inspirerende bilder. Søren at jeg har det virkelige navnet mitt som nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg