Gå til innhold

Voll studentby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det gjorde det slettes ikke.

 

Det verste er imidlertid at SiT tildeler over 700 av de 1500 boligene til utvekslingsstudenter. Logikk ser ut til å være helt fraværende her, men hva kan man forvente når man overlater ansvaret til studentene selv.

 

Det er det første som står på nettsiden når du har logget inn og skal velge hybel å søke på. Angående oppdatering av søknad, dette står i søknadsbekreftelsen. 

 

"Overlater ansvaret til studentene selv"? Tror du det er studentene som driver SiT? Det er det altså ikke.

 

Men nå sporer vi av her, og temaet er hvorvidt det er lurt å takke ja til Voll, og om den er bedre enn SiT. Nå har faktisk SiT bedre vilkår enn Voll, på alle mulige måter. At noen er butthurt fordi de ikke fikk hybel hos SiT på grunn av slurv fra egen side, det har ingenting med spørsmålet til TS å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det første som står på nettsiden når du har logget inn og skal velge hybel å søke på. Angående oppdatering av søknad, dette står i søknadsbekreftelsen. 

 

"Overlater ansvaret til studentene selv"? Tror du det er studentene som driver SiT? Det er det altså ikke.

 

Men nå sporer vi av her, og temaet er hvorvidt det er lurt å takke ja til Voll, og om den er bedre enn SiT. Nå har faktisk SiT bedre vilkår enn Voll, på alle mulige måter. At noen er butthurt fordi de ikke fikk hybel hos SiT på grunn av slurv fra egen side, det har ingenting med spørsmålet til TS å gjøre.

Det er studentene som har utformet de idiotiske reglene, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Jeg har fått tilbud om hybel hos Voll studentby i Trondheim, og må signere kontrakt innen 5 dager. Jeg er likevel ikke 100% sikker på om jeg skal på skole i Trondheim, men jeg regner med at det er der jeg kommer til å ende opp. Har også søkt hos SiT, men enda ikke fått svar.

 

Hva skjer om jeg signerer kontrakt nå, men ikke skal til Trondheim til høsten? Eller hva om jeg får et bedre tilbud ved en annen studentby?

 

 

Anonymous poster hash: 362bc...816

 

Hei! Jeg fikk også tilbud fra Voll, men da de nye hyblene som blir ferdigstilt i sommer. Ville aldri bodd på de gamle..  :)

Jeg takket ja (vet heller ikke om jeg kommer inn enda), rett og slett fordi det var en grei inngang for meg, og at jeg ikke hadde mulighet til å dra på noen visninger og dermed ekstremt vanskelig å flytte inn i et privat kollektiv. 

Hva ble det til for deg? 

 

Anonymous poster hash: b6bc0...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg fikk også tilbud fra Voll, men da de nye hyblene som blir ferdigstilt i sommer. Ville aldri bodd på de gamle..   :)

Jeg takket ja (vet heller ikke om jeg kommer inn enda), rett og slett fordi det var en grei inngang for meg, og at jeg ikke hadde mulighet til å dra på noen visninger og dermed ekstremt vanskelig å flytte inn i et privat kollektiv. 

Hva ble det til for deg? 

 

Anonymous poster hash: b6bc0...736

 

Jeg skal takke ja i dag. Hvilke hybler er de nye, er det de med 14 pers?

Anonymous poster hash: 362bc...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det første som står på nettsiden når du har logget inn og skal velge hybel å søke på. Angående oppdatering av søknad, dette står i søknadsbekreftelsen. 

 

"Overlater ansvaret til studentene selv"? Tror du det er studentene som driver SiT? Det er det altså ikke.

 

Men nå sporer vi av her, og temaet er hvorvidt det er lurt å takke ja til Voll, og om den er bedre enn SiT. Nå har faktisk SiT bedre vilkår enn Voll, på alle mulige måter. At noen er butthurt fordi de ikke fikk hybel hos SiT på grunn av slurv fra egen side, det har ingenting med spørsmålet til TS å gjøre. 

 

Det er studentene som driver SiT gjennom at de har styreleder, og har flertall i styret. Velferdstinget er deres rådgivende organ.

Anonymous poster hash: 1590f...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er studentene som driver SiT gjennom at de har styreleder, og har flertall i styret. Velferdstinget er deres rådgivende organ.

Anonymous poster hash: 1590f...797

 

 

Det jeg mente er at mesteparten av staben til SiT ikke er studenter, og at det er flere involvert i driften av SiT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg skal takke ja i dag. Hvilke hybler er de nye, er det de med 14 pers?

Anonymous poster hash: 362bc...816

 

Det er de med enten 4 personer, 7 eller 14 tror jeg. Jeg takket ja til 4-manns kollektiv! 

Anonymous poster hash: b6bc0...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venner som har bodd på Voll opp til fem år og vært helt fornøyde med det. Også har jeg venner som ikke har kunnet komme seg fort nok ut derfra. De som har bodd der lengst er de som har hatt mest å gjøre på fritida eller kommet best overens med samboerne. Da har hybelen bare vært et sted de har kommet innom for å spise og sove, eller de har hatt det veldig gøy sammen med de de har bodd med.



Anonymous poster hash: e5c29...215
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...