maands Skrevet 2. juni 2015 #1 Del Skrevet 2. juni 2015 Er det flere her inne som skal ta eksamen i Politikk og menneskerett i morgen? Kunne vært kjekt å høre andres tanker om temaet. I forberedelsesdelen står det "Politiske og demokratiske utfordringer i Europa". Jeg tenker først og fremst på situasjonen i Ukraina/Krim. Ellers kan vel terror (Charlie Hebdo, i Danmark) være aktuelt. Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 Globale utfordringer tror jeg er svært relevant innenfor politiske utfordringer. Følger med på tråden Anonymous poster hash: 62b93...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Kan middelhavet være interessant? Måten EU takler båtflyktninger på? Eller blir det på en måte utenfor tema siden de flykter fra Afrikanske land? Anonymous poster hash: 733bc...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg vil si det, ja. Det er veldig relevant for Europa, da mange flykter hit. Det er et etisk og politisk utfordring(henger kanskje litt sammen?) Hvordan føler du det kommer til å gå? Lest mye?Anonymous poster hash: 62b93...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Del Skrevet 2. juni 2015 (Svarte på den kommentaren over) Spørsmålene var til deg, TS Anonymous poster hash: 62b93...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maands Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2015 Er veldig usikker, men har alltid vært interessert og leser mye om politikk. Har dessverre ikke fått lest så mye, har hatt mange eksamener denne våren som jeg har måttet lese mer til. Men har ganske oversikt tror jeg. Ja, middelhavet er jo også viktig. Føler det kan komme oppgaver om hva som helst, utrolig åpent tema. Og hvis noen har noen gode kilder, setter jeg stor pris på det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå