Gå til innhold

Muntligeksamen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går tredjeåret på vgs, og i høst tok jeg historie som privatist (denne eksamenen er muntlig). Rådgiver fortalte meg nå at jeg ikke skal opp i muntlig nå før sommeren siden jeg allerede har hatt en muntligeksamen. Jeg syns dette høres litt rart ut da eksamen som trekkfag blir noe helt annet et fag man har forberedt seg til i flere måneder. Er det noen som vet om dette virkelig stemmer?

Anonymous poster hash: 883aa...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har meldt deg opp til eksamen som privatist med planlagt eksamen til sommeren så skal du ha den eksamenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har meldt deg opp til eksamen som privatist med planlagt eksamen til sommeren så skal du ha den eksamenen.

Jeg hadde privatisteksamenen i høst, rådgiver mener at jeg da slipper den muntlige eksamenen som alle tredjeklassinger må ta, der man blir trukket ut til et tilfeldig fag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde privatisteksamenen i høst, rådgiver mener at jeg da slipper den muntlige eksamenen som alle tredjeklassinger må ta, der man blir trukket ut til et tilfeldig fag:)

Det vet jeg ikke noe om, men du skulle ikke trenge å bli trekt i historie i tilfelle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rådgiver med min skole sa også at hvis man tok opp et vg3-fag som privatist så slipper man en eksamen. 

Anonymous poster hash: 6ed2d...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...