Gå til innhold

Flere vikarer der ute som har lite jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vikar i et vikarbyrå og blir ringt på forhånd for å vite hvor og når jeg skal jobbe - de ringer som regel på morgenen. Men i det siste har det vært gruusomt lite jobb å få.

Det er jo ganske logisk da. De stygge vintervirusene er borte, det er sommer og folk er mindre syk nå. Og da sitter jeg uten jobb.

Jeg vil egentlig bare vite om det er flere vikarer der ute som har lite jobb for tiden. Hva gjør du på "fridagene" dine? Vurderer du å skaffe deg/eller har du en ekstrajobb? 

Jeg skal definitivt få meg en deltidsjobb med faste arbeidsdager og ha dette i tillegg, for det er utrolig kjipt at jeg aldri vet om jeg får jobb eller ikke. Dagene mine kjennes meningsløse ut akkurat nå.

Anonymous poster hash: 560d8...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smilejenta

Sånn er det å være vikar, hvorfor får du deg ikke en annen jobb? Tenker da på å skifte "yrke" i stedet for å bare få deg en deltidsjobb?

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig om sommeren....straks fellesferien er over blir det travelt igjen. Benytt anledningen, reis pa ferie? 

Anonymous poster hash: 9274d...d4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke utdanning; har gått tre år på videregående til sammen, men ikke tatt generell studiekompetanse. Skal flytte, og har dermed søkt på mange jobber, men KUN fått svar fra vikarbyrå (så det blir samme arbeidet fra høsten av). Alle andre ledige jobber krever erfaring, høyere utdanning eller lappen. Eneste jeg kan gjøre nå er å ringe diverse kiosker eller butikker. Har lite penger pga. så lite jobb. Nå venter jeg bare på feriepengene :) hehe..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Dette er jo bare en midlertidig jobb, fram til jeg finner noe fast. Jeg er glad for at jeg blir å jobbe som vikar på den nye plassen, for da får jeg muligheten til å se og oppleve mange ulike arbeidsplasser og finne en arbeidsplass jeg liker. Så ny jobb skal jeg ha etterhvert, men nå handler ikke innlegget om akkurat dette da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe siden november gjennom Manpower.. Nå skal det sies at jeg ikke er den enkleste å finne noe til da, for jeg kan ha maks 40 minutters reisevei pga ungene og kun dagjobbing.  Kjipt, siden det ene oppdraget jeg har hatt for Manpower varte i over halvannet år og det fikk jeg under en uke etter jeg meldte meg for dem.

Anonymous poster hash: 18bca...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har vært det samme med meg, har jobbet en dag siden påske. Er glad jeg jobbet mye i vinter og fikk spart opp penger!

Bruker dagene på å lese til eksamen, jeg har heller ikke studiekompetanse, men blir ferdig nå. Har trent mye også, og ellers sett latterlig mye tvserier og vasket. Skaffet meg sommerjobb i starten av året, så har ikke kunnet skaffe meg annen jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...