AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei! Jeg fullførte 1. året (60 studiepoeng) av Sykepleieutdanningen min sommeren 2015. Jeg søkte om permisjon ett år, da jeg gjerne ville prøve et annet studie. Etter ett av totale fire år på dette studie er jeg usikker på om dette er det riktig for meg, og tenker på om jeg skal forsette på sykepleie. Valgte og ikke søke permisjon, da jeg var sikker på det andre studiet var perfekt for meg Er det noen som vet om det er mulig for meg å starte rett på 2. året, eller om jeg må ta 1. året mitt om igjen? Ja, jeg vet at søknadsfristen er ute, så dette måtte eventuelt blitt til neste år igjen da. Anonymous poster hash: 00688...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei! Jeg fullførte 1. året (60 studiepoeng) av Sykepleieutdanningen min sommeren 2015. Jeg søkte om permisjon ett år, da jeg gjerne ville prøve et annet studie. Etter ett av totale fire år på dette studie er jeg usikker på om dette er det riktig for meg, og tenker på om jeg skal forsette på sykepleie. Valgte og ikke søke permisjon, da jeg var sikker på det andre studiet var perfekt for meg Er det noen som vet om det er mulig for meg å starte rett på 2. året, eller om jeg må ta 1. året mitt om igjen? Ja, jeg vet at søknadsfristen er ute, så dette måtte eventuelt blitt til neste år igjen da. Anonymous poster hash: 00688...634 Her skulle det selvfølgelig stå sommeren 2014, og jeg søkte ikke om permisjon. Anonymous poster hash: 00688...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splendidly Skrevet 2. juni 2015 #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Ja, sannsynligvis. Du søker deg inn via SO som vanlig, og søker om opprykk til 2. året om du får plass. Det betinger trolig at noen på det kullet må ha sluttet underveis, men det er det vel alltid noen som gjør? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Skal du søke deg inn på samme skolen som du fullførte førsteåret? Jeg ville tatt kontakt med de. Anonymous poster hash: 526f9...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg fikk beskjed om at man måtte søke seg inn på vanlig måte, og deretter søke fritak fra emnene på 1.året. På den måten kommer man inn på 2.året Men jeg ville ha snakket med skolen. Anonymous poster hash: c888d...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå