AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg har vært litt uheldig å datt ute på dansegulvet på lørdagen. Jeg traff et trappetrinn, og det gjorde veeeeldig vondt og det kom et par tårer. Det ble ikke store blåmerker, men jeg følte at noe var i veien. Min mann rørte litt forsiktig på søndagen, og da kom tårene. Dro derfor til legevakta å fikk beskjed at det var ribbeinsbrudd uten at de kjente eller så på ryggen. Fikk derfor en uke sykemelding og jeg ringte å sa ifra til sjefen. Hun ble kanskje litt irritert, for han sa ikke god bedring en gang. Ikveld er smertene så å si borte. Jeg er veldig redd for å si til sjefen at jeg kan komme tilbake å sitte bak kassa. Hun kommer sikkert ikke til å sette pris på at jeg har vært borte etter jeg har bare slått ryggen litt. Jeg er da usikker på om jeg må være skuespiller i et par uker, der jeg må late som jeg har fortsatt vondt. Skal holde meg hjemme denne uka, selv om smertene er borte? Eller skal jeg ringe å si at jeg kommer tilbake til jobb å si at legen ikke hadde rett? Vær så snill å svar. Jeg tar imot alle råd! Anonymous poster hash: 5d79c...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvorfor er du redd for å si til sjefen at smertene nå er borte, og du er klar for å komme tilbake på jobb? Tror enhver sjef setter pris på det, og er fornøyd da. De fleste sjefer misliker fravær, det er mer stress, finne erstatning, høyere kostnader ++. Men dårlig av han å vise det så tydelig, kunne gjerne ha ønsket deg god bedring, det er på sin plass uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå