Gå til innhold

Flytte ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når flytta du ut hjemmefra og starta din "karriere"? og har du noengang flyttet tilbake? Hilsen som er tidlig i tjueårene

Anonymous poster hash: 8c8e6...b01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet da jeg var 15 fra foreldrene mine(omsorgssvikt så ikke noe å måle seg etter), men flyttet for å studere da jeg var 19(jobbet et år for å spare penger). Startet karriere da jeg var 24. Er nå 27.

Anonymous poster hash: 420a1...ae9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta ut når jeg var 18, har siden bodd for meg selv bortsett fra noen måneder i en overgangsperiode. starta ikke karrieren før jeg ble 23 da jeg ikke visste hva jeg ville jobbe med før da, er snart 29 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 16, har ikke angret et sekund.

Anonymous poster hash: fdcd1...0c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 40. Flytta ut av gutterommet for snart 1 år siden. Angrer ikke ett sekund!

Er mye bedre å bo i kjellern til bestemor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler at når folk som flytter ut når de er under 20 gjør de av andre årsaker enn studie; eksempelvis som nevnt i tråden her omsorgssvikt, krangel med foreldre, etc.?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg føler at når folk som flytter ut når de er under 20 gjør de av andre årsaker enn studie; eksempelvis som nevnt i tråden her omsorgssvikt, krangel med foreldre, etc.?

TS

Jeg flyttet ut da jeg var 18, dette var rett etter vgs for å studere.

Anonymous poster hash: 236e7...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg flyttet ut da jeg var 16 pga at VGS-linjen jeg begynte på var flere timer med buss unna. Ingen omsorgssvikt her nei.

Anonymous poster hash: 69ffc...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet når jeg var 18, tilbake når jeg var 20, ut igjen 21, inn igjen 22-23... Skal ut igjen straks. Er 23 :P

Har mye med jobb og skole og gjøre..

Anonymous poster hash: 79299...eb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...