AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som har hatt norsk muntlig nå i vår? Hvordan gikk det? Noen som skal ha de neste dagene/ukene? Hvordan ligger dere an med lesing og og kunnskap? Jeg skal ha nå på onsdag. Kommer til å gå til helvete. Har alltid gjort det bra på muntlig eksamen, men denne gangen er nivået mitt bare helt ufattelig lavt. Jeg får ikke inn noe mer i hodet og jeg går bare rundt i en egen angst-tåke. Anonymous poster hash: 77e82...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 1. juni 2015 #2 Del Skrevet 1. juni 2015 Er det privatist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 1. juni 2015 #3 Del Skrevet 1. juni 2015 Husk å øve på særemne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Del Skrevet 1. juni 2015 Husk å øve på særemne! Dette fikk ikke jeg noe om i fjor. Anonymous poster hash: 2c403...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 1. juni 2015 #5 Del Skrevet 1. juni 2015 Dette fikk ikke jeg noe om i fjor.Anonymous poster hash: 2c403...3bd Det har jeg fått to ganger. Ei jeg kjenner som hadde det nå i år fikk også det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Del Skrevet 1. juni 2015 Privatist ja Anonymous poster hash: 77e82...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg kan komme opp i norsk muntlig nå. Men hva menes med "øve på særemne"? Betyr det at jeg skal bare gjenta det jeg snakket om på særemne? Jeg fikk 5 på særemne. Men jeg skal jo eventuelt få en slik forberedelse 24 timer før eksamen, så da står det vel hva jeg skal kunne. Anonymous poster hash: 883a1...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå