AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg strøk i muntlig eksamen med null mulighet for å klage. Vi 6 første som gikk inn strøk. Så skjønte de vel at de måtte senke kravene og så plutselig bestod ALLE. Dette er folk som har strøket før, mens vi som var de 6 som strøk aldri hadde strøket før.Anonymous poster hash: 53a1c...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Del Skrevet 1. juni 2015 Høres rart ut. Klag til mediene, slik at Røe Isaksen kommer på banen. Anonymous poster hash: 65fda...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvordan kan du ha 0 mulighet for å klage? Anonymous poster hash: 138d7...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvordan kan du ha 0 mulighet for å klage?Anonymous poster hash: 138d7...b3c Ord mot ord? De vil jo si vi ikke kan pensum, mens vi vil si at de er urimelige. :-/ sommeren er satt på is.Anonymous poster hash: 53a1c...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg strøk i muntlig eksamen med null mulighet for å klage. Vi 6 første som gikk inn strøk. Så skjønte de vel at de måtte senke kravene og så plutselig bestod ALLE. Dette er folk som har strøket før, mens vi som var de 6 som strøk aldri hadde strøket før.Anonymous poster hash: 53a1c...34d Jeg stryker for første gang mest sannsynligvis når resultatet kommer. Jeg leverte blank for å ta konte Anonymous poster hash: da6b5...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg strøk på kjemi eksamen fordi lærer ganske tydelig var i mot meg med minoritetsbakgrunn. Hun sa rett ut til meg at mennesker med min bakgrunn ikke burde komme videre i arbeidslivet, så strøk hun meg. Jeg klagde å fikk rett på ny eksamen med ny sensor. Fikk 5. Syns det er rart du ikke får klagd? Jeg trengte kun å sende inn et skriv om hva jeg hadde opplevd å de ga meg en ny mulighet. Mulig jeg var heldig, men takk å lov for det Anonymous poster hash: e5fea...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. juni 2015 #7 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg strøk på kjemi eksamen fordi lærer ganske tydelig var i mot meg med minoritetsbakgrunn. Hun sa rett ut til meg at mennesker med min bakgrunn ikke burde komme videre i arbeidslivet, så strøk hun meg. Jeg klagde å fikk rett på ny eksamen med ny sensor. Fikk 5. Syns det er rart du ikke får klagd? Jeg trengte kun å sende inn et skriv om hva jeg hadde opplevd å de ga meg en ny mulighet. Mulig jeg var heldig, men takk å lov for det Anonymous poster hash: e5fea...dbd Hvis dette faktisk er tilfellet hadde jeg tatt saken videre og gjort alt mulig for å sørge for at læreren ikke kan fortsette. Du kan virkelig ikke ha en så diskriminerende tankegang når du er lærer. Føler at jeg blir irritert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis dette faktisk er tilfellet hadde jeg tatt saken videre og gjort alt mulig for å sørge for at læreren ikke kan fortsette. Du kan virkelig ikke ha en så diskriminerende tankegang når du er lærer. Føler at jeg blir irritert nå. Jeg var vel 17-18 er 25 nå så er en stund siden Var egentlig ganske sjokkert å var vel første gang jeg hadde opplevd å bli diskriminert så direkte. Jeg hadde mål, og hun knuste dem ved å stryke meg. Var helt fra meg. Men fikk en ny eksamen, og burde tatt saken videre, men var vel egentlig i sjokk. Men senere fikk hun sparken, men jeg vet ikke hva som var grunnen til det, men muligens et annet tilfelle som sikkert tok fatt i problemet. Anonymous poster hash: e5fea...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Del Skrevet 2. juni 2015 Har du ikke lest pensum TS? Anonymous poster hash: a87c0...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå