ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Hei Jeg har en føflekk på leggen, som jeg undrer litt over. Syns den er noe rar og skal bestille time for å få den sjekket. Har ikke fulgt med på den om den har endret seg.. Flere i familien har hatt føflekk kreft, og jeg har (dessverre) tatt solarium en del og vært endel solbrent gjennom livet. Har også en slags hjerteformet liten flekk ved kragebeinet, men den er jeg ikke spesielt bekymret over enda. Men legger med et bilde, i håp at noen kan fortelle meg hva de syns om den? Tusen takk på forhånd. Beklager hvis bilde blir veldig stort, legger ut bilde av flekken på leggen her.
Leini Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Er det føflekk? Kan det være fødselsmerke eller pigmentflekk? Ta en tur til legen om du bekymrer deg. Jeg har fjerna et par stykker. Men var ikke noe på dem.
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2015 Er det føflekk? Kan det være fødselsmerke eller pigmentflekk? Ta en tur til legen om du bekymrer deg. Jeg har fjerna et par stykker. Men var ikke noe på dem. Er ikke 100% sikker på at det er føflekk, men jeg tror det. Tror ikke det er fødselsmerke i alle fall. Syns den var var så .... rar. Tusen takk for svar godt å høre det ikke var noe ondt i dem.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Den ser helt fin ut i fargen, og virker ikke som om den er ruglete og opphøyet utifra bildet. Jeg tror den er helt fin. Men, la en lege sjekke den for å være helt sikker Anonymous poster hash: 84194...121
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2015 Den ser helt fin ut i fargen, og virker ikke som om den er ruglete og opphøyet utifra bildet. Jeg tror den er helt fin. Men, la en lege sjekke den for å være helt sikker Anonymous poster hash: 84194...121 Tusen takk Nei den er ikke ruglete og opphøyd. Men slenger også med bilde av den andre, den er litt opphøyd. Skal til legen og få sjekket det snart
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2015 Dette er den andre ved kragebeinet. Ikke såå bekymret for den men siden jeg får fine svar fra dere kan jeg slenge det med. Tusen takk dere!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Den ser også helt fin ut Tror ikke du trenger å bekymre deg. Anonymous poster hash: 84194...121
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2015 Den ser også helt fin ut Tror ikke du trenger å bekymre deg. Anonymous poster hash: 84194...121 Tusen takk Veldig godt å høre!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Du kan sikkert be legen fjerne føflekkene hvis du føler deg tryggere da, men for å være ærlig så tror jeg legen kommer til å si at det ikke er nødvendig De ser virkelig helt fine ut. Anonymous poster hash: 84194...121
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2015 Du kan sikkert be legen fjerne føflekkene hvis du føler deg tryggere da, men for å være ærlig så tror jeg legen kommer til å si at det ikke er nødvendig De ser virkelig helt fine ut. Anonymous poster hash: 84194...121 Siden dem er små og langt ifra plagsomme så kan de få være der så lenge dem også er friske han får titte på dem, men er mindre bekymret nå!! tusen takk
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Klør de? Ser du er rød i huden Lykke til hos legen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Helt ordinære vanlige føflekker. Den første KAN være pigmentflekk eller leverflekk men helt ufarlig, ser bra ut , ikke noe å stresse over Anonymous poster hash: 6fd01...9f8
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2015 Klør de? Ser du er rød i huden Lykke til hos legen. Nei de klør ikke :D Ja.. Hehe hadde tatt sol denne dagen, klødde en god del etterpå! Bada meg omtrent i aloe vera🍻
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2015 Nei de klør ikke :D Ja.. Hehe hadde tatt sol denne dagen, klødde en god del etterpå! Bada meg omtrent i aloe vera🍻 Tusen takk foresten!
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2015 Helt ordinære vanlige føflekker. Den første KAN være pigmentflekk eller leverflekk men helt ufarlig, ser bra ut , ikke noe å stresse over Anonymous poster hash: 6fd01...9f8 Godt å høre! Tusen takk
Leini Skrevet 30. mai 2015 #16 Skrevet 30. mai 2015 Den halvmåne-forma var jo søt, da. Jeg har en som ser ut som et hjerte
ClosedParadise Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2015 Den halvmåne-forma var jo søt, da. Jeg har en som ser ut som et hjerte Hehe, den er liten og søt ja, ligner et hjerte når jeg ser den ovenfra, fra min vinkel hehe. Koselig med et litte hjerte vet du.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #18 Skrevet 31. mai 2015 Sånt går man til legen med. Anonymous poster hash: 64126...b74
SiMa Skrevet 31. mai 2015 #19 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er enig med de som sier at begge ser helt ufarlige ut. Men, føflekkkreft er en potensielt dødelig sykdom, så jeg håper du ikke lar deg berolige så mye at du ikke tar en tur til legen for å sjekke. Ikke utsett det til "det passer" heller, dette bør sjekkes raskest mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå