Gå til innhold

Trenger jeg bekymre meg? (Bilde)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har en føflekk på leggen, som jeg undrer litt over. Syns den er noe rar og skal bestille time for å få den sjekket. Har ikke fulgt med på den om den har endret seg.. Flere i familien har hatt føflekk kreft, og jeg har (dessverre) tatt solarium en del og vært endel solbrent gjennom livet. Har også en slags hjerteformet liten flekk ved kragebeinet, men den er jeg ikke spesielt bekymret over enda. Men legger med et bilde, i håp at noen kan fortelle meg hva de syns om den? Tusen takk på forhånd.

Beklager hvis bilde blir veldig stort, legger ut bilde av flekken på leggen her.

2mxr32d.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det føflekk? Kan det være fødselsmerke eller pigmentflekk? Ta en tur til legen om du bekymrer deg. Jeg har fjerna et par stykker. Men var ikke noe på dem.

Skrevet

Er det føflekk? Kan det være fødselsmerke eller pigmentflekk? Ta en tur til legen om du bekymrer deg. Jeg har fjerna et par stykker. Men var ikke noe på dem.

Er ikke 100% sikker på at det er føflekk, men jeg tror det. Tror ikke det er fødselsmerke i alle fall. Syns den var var så .... rar. Tusen takk for svar :) godt å høre det ikke var noe ondt i dem.

AnonymBruker
Skrevet

Den ser helt fin ut i fargen, og virker ikke som om den er ruglete og opphøyet utifra bildet.

Jeg tror den er helt fin.

Men, la en lege sjekke den for å være helt sikker :)



Anonymous poster hash: 84194...121
Skrevet

Den ser helt fin ut i fargen, og virker ikke som om den er ruglete og opphøyet utifra bildet.

Jeg tror den er helt fin.

Men, la en lege sjekke den for å være helt sikker :)

Anonymous poster hash: 84194...121

Tusen takk :) Nei den er ikke ruglete og opphøyd. Men slenger også med bilde av den andre, den er litt opphøyd. Skal til legen og få sjekket det snart :)

Skrevet

Dette er den andre ved kragebeinet. Ikke såå bekymret for den men siden jeg får fine svar fra dere kan jeg slenge det med. Tusen takk dere! :)

2zz7uqq.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Den ser også helt fin ut :)

Tror ikke du trenger å bekymre deg.



Anonymous poster hash: 84194...121
Skrevet

Den ser også helt fin ut :)

Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Anonymous poster hash: 84194...121

Tusen takk :) Veldig godt å høre!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert be legen fjerne føflekkene hvis du føler deg tryggere da, men for å være ærlig så tror jeg legen kommer til å si at det ikke er nødvendig :)

De ser virkelig helt fine ut.



Anonymous poster hash: 84194...121
Skrevet

Du kan sikkert be legen fjerne føflekkene hvis du føler deg tryggere da, men for å være ærlig så tror jeg legen kommer til å si at det ikke er nødvendig :)

De ser virkelig helt fine ut.

Anonymous poster hash: 84194...121

Siden dem er små og langt ifra plagsomme så kan de få være der så lenge dem også er friske :) han får titte på dem, men er mindre bekymret nå!! :) tusen takk :)

Skrevet

Klør de? Ser du er rød i huden :ler: Lykke til hos legen.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ordinære vanlige føflekker. Den første KAN være pigmentflekk eller leverflekk men helt ufarlig, ser bra ut , ikke noe å stresse over :)



Anonymous poster hash: 6fd01...9f8
Skrevet

Klør de? Ser du er rød i huden :ler: Lykke til hos legen.

Nei de klør ikke :D Ja.. Hehe hadde tatt sol denne dagen, klødde en god del etterpå! Bada meg omtrent i aloe vera🍻

Skrevet

Nei de klør ikke :D Ja.. Hehe hadde tatt sol denne dagen, klødde en god del etterpå! Bada meg omtrent i aloe vera🍻

Tusen takk foresten! :)

Skrevet

Helt ordinære vanlige føflekker. Den første KAN være pigmentflekk eller leverflekk men helt ufarlig, ser bra ut , ikke noe å stresse over :)

Anonymous poster hash: 6fd01...9f8

Godt å høre! Tusen takk :)

Skrevet

Den halvmåne-forma var jo søt, da. Jeg har en som ser ut som et hjerte :)

Skrevet

Den halvmåne-forma var jo søt, da. Jeg har en som ser ut som et hjerte :)

Hehe, den er liten og søt ja, ligner et hjerte når jeg ser den ovenfra, fra min vinkel :) hehe. Koselig med et litte hjerte vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Sånt går man til legen med.



Anonymous poster hash: 64126...b74
Skrevet

Jeg er enig med de som sier at begge ser helt ufarlige ut. Men, føflekkkreft er en potensielt dødelig sykdom, så jeg håper du ikke lar deg berolige så mye at du ikke tar en tur til legen for å sjekke. Ikke utsett det til "det passer" heller, dette bør sjekkes raskest mulig.

Skrevet

Ser bare ut som små fregner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...