Gjest amy94 Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 En kollega har tilbudt seg å passe kaninen vår mens vi er bortreist i 3 uker. Hun kommer ikke til å ha utgifter på dette. Hun skal ha kaninen hos seg, og vi sørger selvsagt for mat, høy, sagflis, gulerøtter o.l Det hun trenger å gjøre er å gi han mat og vann, og bytte buret hans med jevne mellomrom. Hva er det passende å betale henne for dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg passet katten til envenninne av meg i to uker. For det fikk jeg en stor Toblerone og 200 kr. Syns det var mer enn nok. Jeg prøvde faktisk å nekte å ta i mot 200 lappen. Det var jo bare kos å passe katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 Da vi var i syden i sommer betalte vi 500,- for pass av bikkja vår. Da var han hos en hyggelig familie som oppdretteren kjente. Det var jo mye mer arbeid, han er jo stor og sterk, + at han krever flere turer om dagen. Hva med 100,- pr uke? syns egentlig at man ikke tar seg betalt for å passe en kanin. Hva med å heller kjøpe noe godis i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 nei synes jo du må ta litt betalt dersom en skal passe en kanin, det krever jo litt pass også da..... 3 uker er også mye, og du blir avhengig og kan heller ikke reise bort så en 500 lapp eller 300 og noe godis eller no anna ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #5 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg hadde ikke krevd penger for å passe en kanin, men jeg hadde nok villet gi noe til dem som skulle passet mine i tre uker. 300 høres ok ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 31. august 2004 #6 Del Skrevet 31. august 2004 Bor du i trøndelag så kan jeg passe kaninen din gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå