nuggets Skrevet 30. mai 2015 #1 Del Skrevet 30. mai 2015 Er ei jente på 27 som har mange gode venninner her hjemme men savner en å kunne skrive med. Føler ofte jeg plager venninnene mine med mine problemer og det hadde vært fint å hatt noen å dele de med 😊 Skriv gjerne alder og kjønn så kanskje vi kan skrive litt?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 3. juni 2015 #2 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 3. juni 2015 #3 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg er 26, og det er bare å ta kontakt om du føler for å klage over ting og tang, eller prate om andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoknew? Skrevet 9. juni 2015 #4 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! Hei! 19 år her, fyller 20 :D veldig kult å slå av en prat med mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoknew? Skrevet 9. juni 2015 #5 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Hei! Jente 20 år her! Ønsker veldig gjerne å ha noen jeg kan snakke med! merker at dagene etter jobben er tomme, ønsker å fylle dette tomrommet med dere fantastiske mennesker der ute! Endret 9. juni 2015 av whoknew? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 9. juni 2015 #6 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg er 24 år, jente. Har også venninner, men mine venninner er veldig overfladiske så det blir ikke mye snakk om det som virkelig teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 9. juni 2015 #7 Del Skrevet 9. juni 2015 Det var ment som at du gjerne kan skrive til meg haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoknew? Skrevet 25. februar 2016 #8 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 3.6.2015 at 16.15, Dark Angelina skrev: Hei Jeg er 20 år gammel, veldig glad i å bli kjent med nye mennesker og slår gjerne av en prat! bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 25. februar 2016 #9 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg er 26 år og sliter litt selv med forskjellig og hadde vert fint å hatt noen å skrive fast med på pm. Som vil være en "lytter" og som vil dele sine problemer med meg. Jeg har alltid vert en lytter igjenn og kommer gjerne med råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoknew? Skrevet 25. februar 2016 #10 Del Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, Hummels skrev: Jeg er 26 år og sliter litt selv med forskjellig og hadde vert fint å hatt noen å skrive fast med på pm. Som vil være en "lytter" og som vil dele sine problemer med meg. Jeg har alltid vert en lytter igjenn og kommer gjerne med råd. Jeg kan gjerne være her for deg Vi har alle våre problemer og jeg har veldig tro på at å snakke ut om noe hjelper, så bare å sende meg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frenchy Skrevet 25. februar 2016 #11 Del Skrevet 25. februar 2016 Er 25 år gammel og syns det er veldig koselig å bli kjent med nye mennesker så send meg gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå