AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #41 Skrevet 31. mai 2015 Jeg gir damer orgasme fordi jeg liker det. Men noe krav har dere ikke. Mannen sørger for sin egen orgasme med mindre damen rir eller suger. Damer har ikke noe mer krav på at vi skal gi dem orgasme, enn vi menn har på at dere skal suge oss. Anonymous poster hash: bffdb...d88 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 31. mai 2015 #42 Skrevet 31. mai 2015 Menn for utløsning av biologiske grunner. Kvinner er de eneste som får orgasme for nytelsens skyld, en kvinne trenger ikke orgasme for å bli gravid så det har derfor ingenting med biologien å gjøre. En kvinne trenger ikke orgasme for å bli gravid nei. Men orgasme fungerer som en funksjon for å øke sjansen for å gravid. Derfor er det også større sjanse for at damer som er utro får orgasme fordi de de er utro med blir regnet som bedre for å gi avkom med gode overlevelsessjanser(Mens deres partner er bedre forsørger). Og de har kanskje sex sjeldnere med den de er utro med, så enda større grunn til å få orgasme da for å sikre seg at sæden blir tatt opp
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #43 Skrevet 31. mai 2015 Nå har ikke jeg ONS. Men da jeg har sex med en mann, hvis han ikke gir meg orgasme, så kommer ikke jeg til å ha sex med han igjen. Nå kommer det til å ta under 5 min å gi meg orgasme. Og selvfølgelig suger jeg, rir og gjør andre ting. Vi skal jo begge to gjøre ting for å tilfredsstille den andre. Men jeg har heller aldri møtt en mann, som ikke ønsket å tilfredsstille meg. Anonymous poster hash: 4295b...e51
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2015 #44 Skrevet 31. mai 2015 Problemet er jo at mange kvinner bare ligger der som et lik med puls og forventer at mannen skal gjøre all jobben. Spesielt under en ons, for da er det gjerne alkohol og nattmat inni bildet som gjør at man blir slakk i kropp og hodet. Det blir litt som å si "du kjenner ikke min kropp, du vet ikke hva jeg liker, jeg skal halvsove her og forventer at en orgasme skal komme ut av intet." Krever man en orgasme så får man hjelpe til da. Si hva man liker, være aktiv. Ikke ligge der som en prinsesse og forvente full service uten å måtte jobbe for det selv. Men under en ons vet man jo sjelden hva som kommer, noen er ganske intense og gir seg ikke før du når klimaks, andre pumper i vei og ruller seg rundt for å sove så fort de får utløsning. Det er et sjansespill, og for å være helt ærlig er det sjelden verdt det.
Gjest Nikee Skrevet 31. mai 2015 #45 Skrevet 31. mai 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring samt svar til dette Nikee, mod.
Gjest Fotballen Skrevet 31. mai 2015 #46 Skrevet 31. mai 2015 Det er noe jeg får uansett. Til og med den gangen jeg ble tvunget til ufrivillig sex. Så det trenger ikke Nicki Minaj bekymre seg for Men jeg krever ikke at de jeg har sex med må få orgasme. Så klart vil jeg at det skal være godt for de også og jeg gjør mitt beste for at de skal få og ha det godt
Gjest Godjente Skrevet 31. mai 2015 #47 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg er så heldig at jeg får orgasme uansett, men om jeg ikke hadde fått det, hadde jeg aldri krevd det. Heller forsøkt og gjort en innsats selv for å få det om han ikke klarte det. Jeg tenner uansett mye mer på å gi enn og få . Endret 31. mai 2015 av Godjente
sol87 Skrevet 31. mai 2015 #48 Skrevet 31. mai 2015 Jeg hadde en fyr som jeg hadde noe på gang med. Han var en fyr som jeg var ordentlig kåt på. Men to ganger på rad var det bråstopp når han hadde fått sitt, og jeg hang oppunder taklampa av seksuell frustrasjon. Og han nektet å fortsette for å få meg til å komme. Det er greit å ha ansvar for egen orgasme, men det føles litt rart å ligge og fingre seg ferdig mens han går og ser på film, altså. Han ble ekskludert. Ja, det skjønner jeg godt.
Uredd Skrevet 1. juni 2015 #49 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Hva i all verden er det slags menn dere drar med dere hjem da damer? Sex er jo først og fremst en lek mellom to mennesker som liker hverandre, og der det handler om å gi partneren nytelse, finne ut akkurat hva det er som gir akkurat denne personen tenning. Dermed er det ikke noe som skal kreves. Det er en selvfølge. Edit. Skrivefeil... Endret 1. juni 2015 av Uredd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #50 Skrevet 1. juni 2015 Sex er jo først og fremst en lek mellom du mennesker som liker hverandre, og der det handler om å gi partneren nytelse, finne ut akkurat hva det er som gir akkurat denne personen tenning. Dermed er det ikke noe som skal kreves. Det er en selvfølge. Så enig med deg. Anonymous poster hash: 0ac80...0e2
Petra75 Skrevet 1. juni 2015 #51 Skrevet 1. juni 2015 Hva i all verden er det slags menn dere drar med dere hjem da damer? Sex er jo først og fremst en lek mellom to mennesker som liker hverandre, og der det handler om å gi partneren nytelse, finne ut akkurat hva det er som gir akkurat denne personen tenning. Dermed er det ikke noe som skal kreves. Det er en selvfølge. Edit. Skrivefeil... Jepp. Det er en selvfølge. Men så er det ikke alle det står "egosentrisk dust som egentlig kunne ha klart seg med høyrehånda" stemplet i panna på da, vet du. Stort sett er jeg ganske flink til å lese mennesker, men noen ganger får jeg et snev av dysleksi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå