Gå til innhold

Krever du orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg krever at han gir det et forsøk, i hvert fall. Disse som legger seg på rygg og snorker etter egen orgasme forsvinner fort ut døra her.

Er fullstendig enig her Petra! Det er jo over halve gleden med å ha sex! Å prøve å gi henne like sterk nytelse som det hun gir meg....Kanskje ikke meningen at menn skal svare i denne tråden da men...?

Og helt 100% ærlig.....orgasme er IKKE målet mitt under sex iallefall. Ja det er dritdeilig! Men den ekstremt gode intense "strømfølsen" av nytelse ved å la penis gli ut og inn og at hun suger meg er helt latterlig godt! Det er den jevne gode følsen under selve sexen som får meg til å nesten miste fargesynet :fnise:

...så selv om pikken er både sår og litt nummen og orgasmen lar vente på seg i andre/tredje runde så er det like forbannet godt uansett! Det er iallefall min erfaring....Hvordan er det med dere damer? Føler dere at sexen kan være vellykket og svært god selv om kanskje musa er litt nummen og orgasmen ikke kommer så lett? :sjokkert:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm..ja hvorfor ikke?

Nei,seriøst så må man regne med at man ikke alltid får en orgasme. Kvinner skapt litt annerledes, og kan ha problemer med å oppnå orgasme,selvom dette har svært lite med å være trygg på seg selv, det er jo basic kunnskap.

Menn for utløsning av biologiske grunner. Kvinner er de eneste som får orgasme for nytelsens skyld, en kvinne trenger ikke orgasme for å bli gravid så det har derfor ingenting med biologien å gjøre.

Utløsning og orgasme hos menn er IKKE samme sak! Mange menn får orgasme uten utløsning, og motsatt.

Grunnleggende kunnskap dette.

Anonymous poster hash: 39022...607

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg krever orgasme. Gjør ikke mannen en innsats for å gi meg ordentlig nytelse så avbryter jeg samleiet og går/får han til å gå.

Anonymous poster hash: 5f990...9cf
Gjest morhjertegod
Skrevet

Syns ikke man kreve noe som helst av en one night stand, dette er en person du ikke kjenner, som ikke kjenner deg. Man kan være heldig, men man kan ikke forlange noe som helst.

Skrevet

Er fullstendig enig her Petra! Det er jo over halve gleden med å ha sex! Å prøve å gi henne like sterk nytelse som det hun gir meg....Kanskje ikke meningen at menn skal svare i denne tråden da men...?

Og helt 100% ærlig.....orgasme er IKKE målet mitt under sex iallefall. Ja det er dritdeilig! Men den ekstremt gode intense "strømfølsen" av nytelse ved å la penis gli ut og inn og at hun suger meg er helt latterlig godt! Det er den jevne gode følsen under selve sexen som får meg til å nesten miste fargesynet :fnise:

...så selv om pikken er både sår og litt nummen og orgasmen lar vente på seg i andre/tredje runde så er det like forbannet godt uansett! Det er iallefall min erfaring....Hvordan er det med dere damer? Føler dere at sexen kan være vellykket og svært god selv om kanskje musa er litt nummen og orgasmen ikke kommer så lett? :sjokkert:

Intimiteten og nærheten er godt nok i seg selv! ;)

• Liker 1
Skrevet

For hu der så hadde jeg kanskje giddi lagt inn en innsats

Skrevet

God parsex er samspill. For min del er det ikke alltid det klarer å få orgasme, om jeg er aldri så trygg på meg selv. Men jeg hadde nok ikke giddet å ha sex mange ganger med en fyr som bare fokuserte på seg selv. Noe jeg nesten aldri har opplevd. Jeg synes det er veldig rart å snakke om "krav" i forbindelse med sex, som om det skulle være en transaksjon.

Gjest Angry Man
Skrevet

Ja jeg hadde håpet å få det idag men akk nei. Hun bare dro sin vei og lot meg sitte der igjen. :omg:

Må være derfor jeg er så sinna.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sex med noen bare for å være grei, jeg har sex fordi også jeg har behov for seksuell tilfredsstillelse. Hvis mannen ikke er kar om å gi meg orgasme, gjør jeg det selv.

Anonymous poster hash: e7c7c...f87
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Intimiteten og nærheten er godt nok i seg selv! ;)

Ja jeg kan ikke få beskrevet nok hvor uhyyyyre viktig og best det er! Det er selve essensen i hele opplevelsen i å ligge sammen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke gi til noen som forventer det. Når de ikke klarer å komme ved hjelp av seg selv så kan de vertfall ikke forvente at vi skal gidde å gjøre det for dem.

Anonymous poster hash: 3b452...118
AnonymBruker
Skrevet

Når kom krav inn i bildet ang sex?

Sex gjør man fordi det er deilig, en ONS kan man jo aldri vite åssen går.

Men hadde ikke giddet en fast partner som var kjedelig/ego i sengen.

Anonymous poster hash: e9596...e63
  • Liker 1
Skrevet

Orgasme er fantastisk, det er ikke til å stikke under en stol, men er enig med deg HarryDotter. Den følelsen av forspillet, der man bygger opp forventningene. Å kjenne han dypt inni meg.. Å kjenne bevegelsene.. Jo, det kan være like godt:)

AnonymBruker
Skrevet

Denne kvinnen forlanger orgasme. Ingen ONS uten at mannen leverer varene. Er det et greit krav å ha?

http://www.vg.no/rampelys/musikk/hollywood/nicki-minaj-forlanger-orgasme/a/23461599/

Anonymous poster hash: 7b0e1...01f

Hun må da vel få lov å kreve å få orgasme hun også. Om mannen skal få sin har hun jo rett på sin... Greit nok om mannen ikke klarer å få til stort med penisen etterpå men det finnes andre måter. Kun fantasien som setter grenser ;)

Anonymous poster hash: 02b79...27f

Skrevet

Jeg syns sex er godt, og jeg nyter det uten at jeg trenger å få orgasme. For meg er nesten forspillet det viktigste - tenningen og pirringen, og det å kjenne ham inne i meg etterhvert.

Og jeg forlanger ikke orgasme, da jeg vet at det i mange tilfeller ikke vil skje. Men det er jo godt til tross for det :lur:

• Liker 1
Skrevet

God parsex er samspill. For min del er det ikke alltid det klarer å få orgasme, om jeg er aldri så trygg på meg selv. Men jeg hadde nok ikke giddet å ha sex mange ganger med en fyr som bare fokuserte på seg selv. Noe jeg nesten aldri har opplevd. Jeg synes det er veldig rart å snakke om "krav" i forbindelse med sex, som om det skulle være en transaksjon.

Jeg hadde en fyr som jeg hadde noe på gang med. Han var en fyr som jeg var ordentlig kåt på. Men to ganger på rad var det bråstopp når han hadde fått sitt, og jeg hang oppunder taklampa av seksuell frustrasjon. Og han nektet å fortsette for å få meg til å komme.

Det er greit å ha ansvar for egen orgasme, men det føles litt rart å ligge og fingre seg ferdig mens han går og ser på film, altså.

Han ble ekskludert.

• Liker 4
Skrevet

Utløsning og orgasme hos menn er IKKE samme sak! Mange menn får orgasme uten utløsning, og motsatt. Grunnleggende kunnskap dette. Anonymous poster hash: 39022...607

Dette vet jeg jo, menn kan få orgasme uten utløsning. Men disse orgasmene er mer sjeldne. Meningen med menns orgasme er først og fremst å spre sæden. Kvinner har INGEN funksjon med orgasme nenn nytelse.

Dette er også alminnelig kunnskap.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg hadde en fyr som jeg hadde noe på gang med. Han var en fyr som jeg var ordentlig kåt på. Men to ganger på rad var det bråstopp når han hadde fått sitt, og jeg hang oppunder taklampa av seksuell frustrasjon. Og han nektet å fortsette for å få meg til å komme.

Det er greit å ha ansvar for egen orgasme, men det føles litt rart å ligge og fingre seg ferdig mens han går og ser på film, altså.

Han ble ekskludert.

Helt sprøtt! Det er nesten litt komisk at det finnes sånne mennesker. Karikaturer av sånne rævhøl det blir fortalt historier om vetu. Hvordan er det mulig å tenke bare på seg selv så til de grader?!? Hvordan var han ellers da? Hadde han egotendenser i andre ting i livet også? Lurer bare på om det er en fellesnevner ved sånne folk

Skrevet

Helt sprøtt! Det er nesten litt komisk at det finnes sånne mennesker. Karikaturer av sånne rævhøl det blir fortalt historier om vetu. Hvordan er det mulig å tenke bare på seg selv så til de grader?!? Hvordan var han ellers da? Hadde han egotendenser i andre ting i livet også? Lurer bare på om det er en fellesnevner ved sånne folk

Han hadde vel noen persontrekk som burde få bjellene til å ringe, men jeg tenkte å gi ham en sjanse da, vet du. :)

Men ja - det var ganske surrealistisk. Jeg er ikke vant til slike folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...