sweg Skrevet 2. juni 2015 #41 Skrevet 2. juni 2015 Neias, klarer å gå lenge jeg. Trenger ikke en random pikk nå som jeg er singel, men når jeg er med noen og de er ekstremt tiltrekkende og alt det der, da blir jeg nesten avhengig, men mest av personen og nærheten Har fortsatt ikke møtt noen som passer meg perfekt i senga, så det er vel kanskje derfor jeg ikke har fått en aha!-opplevelse med sex enda. Altså, sex fascinerer meg hver dag, men når jeg faktisk har det, så er det ikke såå bra...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #42 Skrevet 2. juni 2015 Har aldri følt at jeg "må ha pikk" - men jeg har følt at jeg må ha mannen min. For meg er det ikke pikk i seg selv jeg forbinder med et godt sex-liv - det består av trygghet og kjærlighet og tenning på en person som jeg forbinder med dette. ONS ser jeg på som meningsløst. Har jeg lyst på orgasme når jeg er alene så fikser jeg det fint selv. Anonymous poster hash: 5c8cc...f01
Ananas. Skrevet 2. juni 2015 #43 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Som singel - stort sett aldri, ikke at jeg ikke har lyst på sex, men har hverken lyst på ons eller ff, og da er det så urealistisk at jeg ikke tenker over det (og fungerer selvfølgelig fint i hverdagen selv etter et år..). I forhold tar det vel en dag eller to uten sex før jeg begynner å glede meg overdrevent mye til neste gang. Så det handler om å ha lyst på en bestemt mann og sex med ham, ikke om selve pikken. Endret 2. juni 2015 av Ananas.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #44 Skrevet 5. juni 2015 Som singel - stort sett aldri, ikke at jeg ikke har lyst på sex, men har hverken lyst på ons eller ff, og da er det så urealistisk at jeg ikke tenker over det (og fungerer selvfølgelig fint i hverdagen selv etter et år..). I forhold tar det vel en dag eller to uten sex før jeg begynner å glede meg overdrevent mye til neste gang. Så det handler om å ha lyst på en bestemt mann og sex med ham, ikke om selve pikken. Selv om jeg har lyst på sex som singel..så er jeg ikke så desperat,at jeg ligger med en,jeg ikke føler meg skikkelig tiltrukket av...sexuelt.Må synes han er kjekk og tiltrekkende.Jeg er nøye på utseendet.desverre... Da er det bedre å onanere...ingen anger,ingen angst for sykdommer osv.Gidder ikke masse ons.Foretrekker kjæreste eller fast elsker.Noe stabilt.. Har lyst på pikk,men ikke fra hvem som helst.Er så sykt kresen.Og får jeg ikke han jeg vil ha-gidder jeg ikke i det hele tatt.....Så kresen. Så selv om jeg elsker pikk fra rette mannen..så tar jeg ikke hva som helst.Blir forbannet på meg selv for den kresenheten... Anonymous poster hash: 96a00...a5f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #45 Skrevet 5. juni 2015 Aldri hatt noe behov for pikk. Er lesbisk. Anonymous poster hash: 474ea...6fc Men du har behov for å få noe I gitt okke som!Anonymous poster hash: 8b89d...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #46 Skrevet 5. juni 2015 Hvor ofte "må" du ha pikk før du får "abstinenser" og ikke fungerer i hverdagen?Anonymous poster hash: 88d8c...fb2 Der er kvinner heldige. De kan velge nårtid de vil ha til enhver tid.. Jeg får ikke velge jeg må ha det hele tiden.. Det er kanskje fordi jeg er født med en festet på kroppen min som jeg elsker å gi til kjæresten min 😂 trolololilolilololAnonymous poster hash: a7bb5...0ff
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #48 Skrevet 5. juni 2015 Jeg må aldri ha pikk, kuk derimot... Hvilken hood, var du O.G i?Anonymous poster hash: 60d1c...877
Gjest O.G. Skrevet 5. juni 2015 #49 Skrevet 5. juni 2015 Hvilken hood, var du O.G i?Anonymous poster hash: 60d1c...877 KG hood.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #51 Skrevet 5. juni 2015 KG hood. Kult;) Burde komme en tur til soth side jamica queens i new york. Mye historie der..Anonymous poster hash: 60d1c...877
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå