Gå til innhold

Hvor ofte "må" du ha pikk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på to år... Er ikke det at gutter er uinteressert, men jeg trekker meg når det kommer så langt.. Vet ikke helt hvorfor, har jo absolutt lyst, er kanskje bare litt nervøs når det kommer til sånt

Anonymous poster hash: 4dd68...d4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var singel hadde jeg aldri behov for å ha sex. Savnet mest kos og intimitet og det var mye av grunnen til at jeg hadde ONS. Nå når jeg har kjæreste går det maks 3 dager før jeg har lyst på, og vi har alltid sex når vi møtes. Tror mye av grunnen til det er at jeg endelig har møtt en jeg passer sammen med i senga.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var singel hadde jeg aldri behov for å ha sex. Savnet mest kos og intimitet og det var mye av grunnen til at jeg hadde ONS. Nå når jeg har kjæreste går det maks 3 dager før jeg har lyst på, og vi har alltid sex når vi møtes. Tror mye av grunnen til det er at jeg endelig har møtt en jeg passer sammen med i senga.

Man går vel ikke inn i et forhold der sexen ikke stemmer til å begynne med? Vent i 2 år, så kanskje situasjonen forandrer seg, som det stort sett gjør med de fleste. Noen ganger vokser man fra hverandre, får problemer osv osv, som gjør at sexlivet også endrer seg.

Anonymous poster hash: 67d6b...645

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noe behov for pikk.

Er lesbisk.

Anonymous poster hash: 474ea...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I forhold vil jeg gjerne ha sex hver dag, men nå har jeg vært singel og sexløs i fire år. Ingen tilbud, så da blir det sånn.

Anonymous poster hash: bd362...196
Skrevet

Og hvor finner du det?

Anonymous poster hash: 33fae...6b9

Som regel på innsiden av buksesmekken til en kamerat. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært gift lenge, og nå har sexlysten tørket inn. "Må ha pikk" er ikke en beskrivelse jeg kjenner meg igjen i lenger, den følelsen er det mange år siden jeg har hatt. Lar mannen slippe til i ny og ne.

Anonymous poster hash: e9b4a...0e9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart meg uten i 15 år, og overlevde.

Anonymous poster hash: 89389...6ba
AnonymBruker
Skrevet

Selv om penetrering er godt og samleie med en man liker er top of the pops, er det ikke sånn at jeg "må ha pikk". Da handler det heller om at jeg er kåt og vil ha orgasme, og det trenger jeg ikke pikk for å oppnå. Eller som en over meg kommenterte; at man har lyst på visse personer og da er pikken bare en del av pakka.

Anonymous poster hash: 1d911...c9d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par uker så blir jeg veldig kåt... Og så går det over igjen. Har gått 3-4 mnd for ikke lenge siden. Men klart, livet er jo mye bedre med sex. Merker det på mye, anspenthet osv.

Problemet er jo å finne en deilig singel fyr som er god i sengen. Florerer ikke akkurat av de...

Hatt dårlige elskere det siste året, så da mister man litt piffen.

Anonymous poster hash: 07f8c...489
AnonymBruker
Skrevet

Som regel på innsiden av buksesmekken til en kamerat. ;)

"Kamerat"

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gift lenge, og nå har sexlysten tørket inn. "Må ha pikk" er ikke en beskrivelse jeg kjenner meg igjen i lenger, den følelsen er det mange år siden jeg har hatt. Lar mannen slippe til i ny og ne.

Kjedelig liv?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes et ord for sånne damer...

Anonymous poster hash: e4d89...d64
Skrevet (endret)

Pikk meg her og pikk meg der... De fleste menn tenker kun med den og ikke annet. Hvordan ville dere menn følt det hvis dere konstant fikk noe som ville presse seg inn mellom skinken deres??

Endret av Cowboy Lotte
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et trasig liv.. Hvorfor gjør du ikke noe med det?:)

Anonymous poster hash: 67d6b...645

Skrevet

Jeg aner ikke, for jeg har ikke vært singel siden jeg var veldig ung.

Men jeg tror det jeg hadde savnet mest var hudkontakt, så hadde jeg vært singel hadde jeg nok gått ofte til massasje, samt selvsagt onanert. Men jeg elsker selve penetreringen mer enn orgasmen, så det kan nok hende jeg måttet finne meg en elsker.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt sex på snart halvannet år, og jeg fungerer helt fint i hverdagen. Pikk er ikke synonymt med orgasme, så det er ikke noe problem

Skrevet

Hvor ofte "må" du ha pikk før du får "abstinenser" og ikke fungerer i hverdagen?

Anonymous poster hash: 88d8c...fb2

Hva i alle... :fnise:

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg, har aldri følt at jeg ''må'' ha pikk.... Det er ikke et behov likestilt med mat. Det er ikke en avhengighet og jeg får ikke abstinenser. Etter at jeg ble seksuelt aktiv er vel det meste jeg har gått uten sex 1,5 år. Jeg fungerte fint i hverdagen i den perioden.

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å slutte med snus nå, og da har jeg behov for pikk 24/7! J25

Anonymous poster hash: eff07...1ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann er jeg bortskjemt, og har pikk døgnet rundt.

Var ikke klar over at det var mangelvare, eller at mange her på forumet har udekte behov for å ha en innimellom.

Nå som jeg er opplyst skal jeg høre med den lokale blodbanken om de har noen muligheter for at jeg kan donere pikk i timeshare-ordning, tenkte jeg, så kan jeg ha den 4-7 ganger om dagen selv, avhengig av blærekapasitet, og andre låne den resten.

De fleste pikker er ikke bruk mesteparten av tiden. Vi kan klare dette. Dette er vår tids store krise, men jeg har troen.

Anonymous poster hash: 84b42...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...