Gå til innhold

Søvnen finner ikke meg...


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Har selv våkna midt på natta flere dager i uka. Våkner pga uutholdelige smerter. Så jeg kjenner meg igjen! Du kan begynne å trene med vekter? Da blir kroppen sliten og trøtt. En fysisk utslitt kropp får alltid sove. Fungerer for meg!

Huff hva skyldes smertene ? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Huff hva skyldes smertene ? :unsure:

Legen tror det er halsbrann. Det kan vare opp til 5 timer, noe som er litt lenge i følge legen. Det starter alltid med at jeg våkner midt på natta med smerter i ryggen og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen tror det er halsbrann. Det kan vare opp til 5 timer, noe som er litt lenge i følge legen. Det starter alltid med at jeg våkner midt på natta med smerter i ryggen og magen.

Huff, får du videre undersøkelser? Fått noe type medisiner mot syre i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Huff, får du videre undersøkelser? Fått noe type medisiner mot syre i magen?

Ja. Har skaffet meg en del medisiner. Syrenedsettende medisin. Håper den fungerer.

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Har selv våkna midt på natta flere dager i uka. Våkner pga uutholdelige smerter. Så jeg kjenner meg igjen! Du kan begynne å trene med vekter? Da blir kroppen sliten og trøtt. En fysisk utslitt kropp får alltid sove. Fungerer for meg!

Jeg trener både styrke, samt svømmer aktivt. I havet med våtdrakt... Sær men givende hobby. Men når tankene tar kontroll over kropp hjelper lite, og hard trening hos meg kan faktisk gjøre meg manisk når jeg sliter og ikke har det bra. Men takk for tips. Og jeg håper du får hjelp mot smerter og søvnproblemene dine.

Flørt merker jeg aldri noe til, med mindre kvinnsa setter seg på fanget mitt og dytter pyppene sine inn i øyehulene mine. Da kan det hende jeg begynner å mistenke at hu kanskje syns jeg er litt flott... Er ganske håpløs på disse tingene.

Jeg er glad i pupper da, og setter pris på en bra ææs, så jeg burde sikkert lære meg det her en dag heheheh

Fikk du sove til slutt? Jeg sovna rundt 4, og skal stå opp nå, for å få litt mer juling <3

Jeg har store pupper! Ha ha! Litt mindre rumpe. Jeg er vel mer atletisk enn curvy. Og jeg fikk sove til slutt, og har sovet ganske ok de siste døgn. Håper du ble :balltre: sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store pupper! Ha ha! Litt mindre rumpe. Jeg er vel mer atletisk enn curvy. Og jeg fikk sove til slutt, og har sovet ganske ok de siste døgn. Håper du ble :balltre: sønder og sammen.

Så puppene dine er større enn rumpa di, er det det du sier? Jeg må nesten ha noe å sammenligne med, så jeg forstår hvor store de er.... Hvor mange q-tips hadde du fått plass til inni dem?

Bank fikk jeg mye av! Blir slått og sparka så det knaser inni hodet. Helt sikkert veldig bra og sunt! I dag greide jeg meg overraskende nok veldig bra, og kvalte hu yngste jenta på gruppa mi *stolt*

Jeg driver å baker noen skikkelig flotte blåmerker på leggene nå. Oppdaterer selvfølgelig med bilde, så fort de er ferdig. Alt for deg, veit du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har skaffet meg en del medisiner. Syrenedsettende medisin. Håper den fungerer.

Hev senga litt i hodeenden. Typisk sånne plager er at de er verre når du ligger helt flatt.

Men, jeg syns du burde fått bedre oppfølgning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hev senga litt i hodeenden. Typisk sånne plager er at de er verre når du ligger helt flatt.

Men, jeg syns du burde fått bedre oppfølgning?

Har ligget litt høyere med hodet. Det har hjulpet en del.

Legen er grei nok han. Det går bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev senga litt i hodeenden. Typisk sånne plager er at de er verre når du ligger helt flatt.

Men, jeg syns du burde fått bedre oppfølgning?

Jeg stusser litt over at de fortsatt behandler med syrenedsettende... Det er så mye forskning nå, som viser at kroppen bare svarer med å lage enda sterkere syre, som igjen kan føre til magesår, og en hel del andre problemer.

Fant litt om noen av bivirkningene her. Har ikke sjekka om den siden er seriøs eller ikke, men det er i tråd med det jeg har lest andre steder, så regner med at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg trener både styrke, samt svømmer aktivt. I havet med våtdrakt... Sær men givende hobby. Men når tankene tar kontroll over kropp hjelper lite, og hard trening hos meg kan faktisk gjøre meg manisk når jeg sliter og ikke har det bra. Men takk for tips. Og jeg håper du får hjelp mot smerter og søvnproblemene dine.

Jeg har store pupper! Ha ha! Litt mindre rumpe. Jeg er vel mer atletisk enn curvy. Og jeg fikk sove til slutt, og har sovet ganske ok de siste døgn. Håper du ble :balltre: sønder og sammen.

Har du noen å snakke med om problemene dine? Forelder, psykolog, fastlegen etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg stusser litt over at de fortsatt behandler med syrenedsettende... Det er så mye forskning nå, som viser at kroppen bare svarer med å lage enda sterkere syre, som igjen kan føre til magesår, og en hel del andre problemer.

Fant litt om noen av bivirkningene her. Har ikke sjekka om den siden er seriøs eller ikke, men det er i tråd med det jeg har lest andre steder, så regner med at det er greit.

Så får jeg magesår :P Dette blir bare bedre og bedre. Først manglende søvn og deretter medisiner med bivirkninger? Jaja noe skal man dævve av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt over at de fortsatt behandler med syrenedsettende... Det er så mye forskning nå, som viser at kroppen bare svarer med å lage enda sterkere syre, som igjen kan føre til magesår, og en hel del andre problemer.

Fant litt om noen av bivirkningene her. Har ikke sjekka om den siden er seriøs eller ikke, men det er i tråd med det jeg har lest andre steder, så regner med at det er greit.

Damned if you do, and damned if you don't. Men hva skal man gjøre da? Kan ikke bare la magesyra spise opp hele spiserøret.

Så får jeg magesår :P Dette blir bare bedre og bedre. Først manglende søvn og deretter medisiner med bivirkninger? Jaja noe skal man dævve av.

Sjekket for helicobacter?

Edit:Skriveleif.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Så puppene dine er større enn rumpa di, er det det du sier? Jeg må nesten ha noe å sammenligne med, så jeg forstår hvor store de er.... Hvor mange q-tips hadde du fått plass til inni dem?

Bank fikk jeg mye av! Blir slått og sparka så det knaser inni hodet. Helt sikkert veldig bra og sunt! I dag greide jeg meg overraskende nok veldig bra, og kvalte hu yngste jenta på gruppa mi *stolt*

Jeg driver å baker noen skikkelig flotte blåmerker på leggene nå. Oppdaterer selvfølgelig med bilde, så fort de er ferdig. Alt for deg, veit du <

70-DD. Du slåss med stil og hjerte. Jeg tror uansett jeg ville slått deg på blåmerker. Jeg gror disse.... Men bilde! Ja!

Hev senga litt i hodeenden. Typisk sånne plager er at de er verre når du ligger helt flatt.

Men, jeg syns du burde fått bedre oppfølgning?

Har ligget litt høyere med hodet. Det har hjulpet en del.

Legen er grei nok han. Det går bedre nå.

Jeg stusser litt over at de fortsatt behandler med syrenedsettende... Det er så mye forskning nå, som viser at kroppen bare svarer med å lage enda sterkere syre, som igjen kan føre til magesår, og en hel del andre problemer.

Fant litt om noen av bivirkningene her. Har ikke sjekka om den siden er seriøs eller ikke, men det er i tråd med det jeg har lest andre steder, så regner med at det er greit.

Kribler. Kribler. Kribler. Jeg er utdannet lege. Men jeg vil overlate dette til til dine behandlere. Men gode råd du får!

Har du noen å snakke med om problemene dine? Forelder, psykolog, fastlegen etc?

Ja. Jeg har gått i terapi siden jeg var ganske ung. Hyggelig at du bryr deg! Du er en bra fyr, Cartman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-7-8 teknikken er helt magisk!

Pust inn 4 sekunder med nesa dypt, hold pusten 7 sekunder og pust ut med munnen 8 sekunder. Det kan være vanskelig å slippe ut luft så lenge som 8 sekuunder men poenget er å tømme lungene fullstendig for all luft for da slapper også musklene i kroppen av. Tellinga er for å holde konsentrasjonen på telling=EN ting, for jo mindre tanker rundt om kring man har jo fortere kobler hjernen ut og sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Du stusser over det ja? Hva mener du man ellers skal gjøre ved f.eks kronisk reflux? Den vanligste formen for behandlig er syrehemmende. Man kan gå igjennom en operasjon, men ulempene med den er større enn å gå på syrehemmende.

Jeg håper ikke denne tråden blir en medisinsk tråd angående reflux, ikke reflux og behandling. Vi overlater det til Cartmans behandlere. Ok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har perioder hvor jeg sliter med å sovne. Sist jeg var i kirka (konfirmasjon) fant jeg ut at jeg skulle sette påpreken neste gang jeg slet med å sovne. Som jeg SLEIT med å holde meg våken..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Damned if you do, and damned if you don't. Men skal man gjøre da? Kan ikke bare la magesyra spise opp hele spiserøret.

Sjekket for helicobacter?

Jeg har tatt blodprøve og avføringsprøve. Avføringen var steinhard og ifølge legen knallbra. Tok noen vanngreier på pappskiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Har perioder hvor jeg sliter med å sovne. Sist jeg var i kirka (konfirmasjon) fant jeg ut at jeg skulle sette påpreken neste gang jeg slet med å sovne. Som jeg SLEIT med å holde meg våken..

Man kan finne visdom der man minst tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke denne tråden blir en medisinsk tråd angående reflux, ikke reflux og behandling. Vi overlater det til Cartmans behandlere. Ok?

:nocomment:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...