Timza Skrevet 24. september 2015 #1621 Del Skrevet 24. september 2015 svar på spør spørsmålet mitt Einstein... Du har ikke spurt om noe som ikke er blitt besvart i iløpet av de siste 60 sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 24. september 2015 #1622 Del Skrevet 24. september 2015 Eller du klarer å svare på.... Hvor mange ganger må jeg skrive spørsmålet for at du skal se det? Jeg har svart deg. Ser du det ikke eller forstår du ikke ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 24. september 2015 #1623 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Slettet - Dobbel post Endret 24. september 2015 av Midgard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 24. september 2015 Forfatter #1624 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har svart deg. Ser du det ikke eller forstår du ikke ordene. slutt å lyv. Helle dussen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. september 2015 #1625 Del Skrevet 24. september 2015 slutt å lyv. Helle dussen!!!! Den eneste som lyver er du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. september 2015 #1626 Del Skrevet 25. september 2015 slutt å lyv. Helle dussen!!!! Om du ikke forstår kan du alltids spørre hamster'n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. september 2015 Forfatter #1627 Del Skrevet 25. september 2015 Den eneste som lyver er du. Hvor finner en svarene på: Når ble Dawinsk evolusjon observert? Hva legger du i ordet evolusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. september 2015 Forfatter #1628 Del Skrevet 25. september 2015 Om du ikke forstår kan du alltids spørre hamster'n din.. Min fiktive hamster gjør aldri krav på å ha svart på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. september 2015 #1629 Del Skrevet 25. september 2015 Min fiktive hamster gjør aldri krav på å ha svart på noe. Det var heller aldri poenget, men hvem skulle mistenke deg å forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2015 #1630 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor finner en svarene på: Når ble Dawinsk evolusjon observert? Hva legger du i ordet evolusjon? Du kan gjenta de spørsmålene en million ganger. Og svaret vil bli det samme Du har fått svar på de spørsmålene flere ganger. At du ikke liker svarene du får forandrer ikke det. Spør om noe nytt som du ikke har spurt om og fått svar på. Så skal jeg gi deg et svar. Men jeg gidder ikke gi deg svar på spørsmål du allerede har spurt og fått svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. september 2015 Forfatter #1631 Del Skrevet 25. september 2015 Du kan gjenta de spørsmålene en million ganger. Og svaret vil bli det samme Du har fått svar på de spørsmålene flere ganger. At du ikke liker svarene du får forandrer ikke det. Spør om noe nytt som du ikke har spurt om og fått svar på. Så skal jeg gi deg et svar. Men jeg gidder ikke gi deg svar på spørsmål du allerede har spurt og fått svar på hvilke svar sikter du til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. september 2015 #1632 Del Skrevet 25. september 2015 hvilke svar sikter du til?? Kanskje at når du forstår spørsmålene har du en sjanse på å forstå svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. september 2015 Forfatter #1633 Del Skrevet 25. september 2015 Kanskje at når du forstår spørsmålene har du en sjanse på å forstå svarene. hvilke svar tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. september 2015 #1634 Del Skrevet 25. september 2015 hvilke svar tenker du på? Anyone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. september 2015 Forfatter #1635 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Anyone Du er ikke særlig intelligent.... Hvor er svarene? Endret 25. september 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. september 2015 #1636 Del Skrevet 25. september 2015 Du er ikke særlig intelligent.... Hvor er svarene? Hvorfor streker du over alt innhold i sitatet. Hva er da poenget med å sitere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. september 2015 Forfatter #1637 Del Skrevet 26. september 2015 Hvorfor streker du over alt innhold i sitatet. Hva er da poenget med å sitere. Kanskje barnehagetante vil leke med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 26. september 2015 #1638 Del Skrevet 26. september 2015 Kanskje barnehagetante vil leke med deg:) Tja si ikke det. Du føler deg kanskje utstøtt siden de er såpass intelligent at greier å forstå enkle biologiske konsepter. For tro meg.. det er lettere å føre en intelligent samtale med en i b.hage enn med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 27. september 2015 #1639 Del Skrevet 27. september 2015 Kanskje barnehagetante vil leke med deg:) Dette beviser jo bare at du ikke har noen argumenter å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 27. september 2015 #1640 Del Skrevet 27. september 2015 Dette beviser jo bare at du ikke har noen argumenter å komme med Hans "argumenter" er: 1. Bibelen er den hele og fulle sannhet 2. Av denne følger at jorda er 6 000 år gammel. 3. At ingen vitenskapsmenn innen noen naturfaglig disiplin støtter dette er bare et bevis på den store konspirasjonen, der sannheten undertrykkes og nektes publisering andre steder enn i kreasjonistiske miljøer 4. Ingen har noen gang "observert" / "bevist"evolusjon. Avkommet av en katt er fortsatt en katt, og noe annet strider mot enhver fornuft. Dette er budskapet han nå har gjentatt i snart 200 sider i to tråder her på forumet. Og han kommer nok til å fortsette så lenge noen av oss gidder å argumentere mot ham. Og la oss bare slå fast at HVIS jorda hadde vært 6000 år gammel hadde nok ikke evolusjonen kunnet frambrakt den artsvariasjonen vi i dag ser. Men heldigvis er det for de aller fleste av oss like håpløst å påstå at jorda er 6 000 år som at jorda er flat og månen er en ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå